Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Вид аналізу для формування кейсів при використанні в учбовому процесі
    (2015) Федулова, Ірина Валентинівна
    Сьогодні одним із сучасних методів навчання є використання кейсів в учбовому процесі. Кейс - це реальна або нереальна штучна ситуація на прикладі якої засвоюються важливі питання, які виділяються для закріплення раніше засвоєного матеріалу. В процесі вирішення цієї ситуації важливим визначається те, що така ситуація не має єдиного остаточно визначеного рішення. Тут привабливим є творчий пошук системи рішень і обґрунтування найкращого за визначеним критерієм. Today one of the modern teaching methods is the use of case studies in the educational process. Case - is real or unreal artificial situation as an example which absorbed the important issues that stand out to consolidate previously learned material. Pending this important situation determined that this situation has finally set a single solution. There is an attractive creativity system solutions and best justification for the criteria.
  • Ескіз
    Документ
    Методи пізнання і їх значення в навчальному процесі
    (2014) Мостенська, Тетяна Леонідівна; Федулова, Ірина Валентинівна
    Одна з важливих особливостей наукового пізнання порівняно з буденним полягає в його організованості і використовуванні цілого ряду методів дослідження. Під методом при цьому розуміється сукупність прийомів, способів, правил пізнавальної, теоретичної і практичної, перетворюючої діяльності людей. Ці прийоми, правила встановлюються не довільно, а розробляються, виходячи із закономірностей самих об'єктів, що вивчаються. Тому методи пізнання такі ж багатоманітні, як і сама дійсність. One of the important features of scientific knowledge compared to ordinary lies in its organization and the use of a number of methods. Under the method is understood set of techniques, methods, rules cognitive, theoretical and practical, transformative activity. these techniques, rules are established not arbitrary, but are developed on the basis of patterns of most objects studied. Therefore, methods of learning are the same diverse as reality itself.