Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Advertising as a method of forming cunsumer demands
    (2013) Osadchyk, Oksana; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga
    The features of forming of consumer necessities on the basis of advertising and mechanism of influence of advertising are on the conduct of users.
  • Ескіз
    Документ
    Validity of the choice of international markets as the key to successful foreign economic activity of enterprise
    (2012) Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Kochmaruk, Maria; Vasilko, T.
    У міжнародній маркетинговій діяльності важливе значення має правильна оцінка потенціалу міжнародної маркетингової діяльності фірми, яка можлива лише на основі застосування науково та методично обґрунтованого підходу, що базується на таких основних етапах, як визначення виду діяльності, щодо якої оцінюється потенціал; визначення складу та пріоритетності ключових елементів ЗЕП та власне оцінка наявності та достатності потенціалу фірми на конкретному ринку.