Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Інноваційний підхід у готельній індустрії(2021) Сологуб, Юрій Іванович; Журба, Юлія РоманівнаДля сучасної готельної індустрії інновації охоплюють значну кількість технологічних послуг, що надаються в готелях. У жорстокій конкуренції підприємці дотримуються як найсучасніших методик, шукають нові підходи для вдосконалення власного бізнесу.Документ Бізнес-аналітика в готельній індустрії(2024) Острешко, Нікіта Володимирович; Шидловська, Олена Броніславівна; Арпуль, Оксана ВолодимирівнаРозглянуті системи аналітики в засобах розміщення для удосконалення управління готельним бізнесом, покращення обслуговування споживачів та оптимізації внутрішніх процесівДокумент Класифікація концепцій політики ціноутворення в готельній індустрії(2023) Нікітіна, Тетяна Андріївна; Богуславський, Олександр ВолодимировичПитання визначення та встановлення ціни на готельні послуги є надзвичайно важливим. Від вірного ціноутворення залежить економічна ефективність діяльності готелю, рівень його прибутковості та конкурентоспроможності. Вибір вірної політики ціноутворення і як наслідок цінової стратегії готельного підприємства обумовлює актуальність теми дослідження. The question of determining and setting the price for hotel services is extremely important. The economic efficiency of the hotel, the level of its profitability and competitiveness depends on the correct pricing. The choice of the right pricing policy and, as a consequence, the price strategy of the hotel enterprise determines the relevance of the research topic.Документ Значимість реклами в готельній індустрії(2021) Романюк, Ангеліна Василівна; Нікітіна, Тетяна АндріївнаВсе зростаюча конкуренція на світовому ринку готельних послуг посилює актуальність просування готельного продукту на ринок. Сьогодні загальна комунікаційна політика та проблеми розробки рекламної стратегії готелів та готельних мереж є дуже важливими питаннями для готелів. Реклама є найважливішим інструментом маркетингової політики компанії, яка просуває готельні послуги та товари на ринки. Це безпосередньо впливає на формування попиту на ринку. Тому, дослідження реклами готелів є актуальним питанням.The ever-increasing competition in the global hotel services market enhances the relevance of product promotion on the market. Today, the general communication policy and the problems of developing an advertising strategy for hotels and hotel chains are very important issues for hotels. Advertising is the most important tool in the marketing policy of a company that promotes hotel services and products to the markets. This directly affects the formation of demand in the market. Therefore, the study of hotel advertising is a pressing issue.Документ Системи відеоконференцій на підприємствах готельної індустрії(2020) Чмигова, Надія Владиславівна; Нікітіна, Тетяна АндріївнаРозглядаються системи відео конференцій як інновація на підприємствах готельної індустрії. Досліджується економічна вигода від проведення різних тематичних заходів з використання новітніх відео конференцій. Video conferencing systems are considered as an innovation in the hotel industry. The economic benefits of conducting various thematic events using the latest video conferences are explored.