Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингові дослідження діяльності зарубіжного підприємства у системі міжнародного маркетингу(2022) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаСтаття присвячена маркетинговим дослідженням, які здійснюються у діяльності зарубіжного підприємства. Розглядається маркетингова діяльність міжнародної компанії «Ферреро». Досліджується товарний асортимент підприємства, представлений на ринку України. Аналізується діяльність конкурентів у кожній асортиментній групі. Зроблено висновки щодо функціонування підприємства у системі міжнародного маркетингу.Документ Маркетинг та штучний інтелект(2023) Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаОбґрунтовано необхідність пристосування маркетингу відповідно до тих умов, які супроводжують розвиток суспільства. Перелічені стадії розвитку виробництва і продукту, через які пройшов маркетинг. Наголошено на тому, що XXI століття характеризується розвитком комп’ютерних технологій, які змінили підходи до застосування маркетингових інструментів та проведення маркетингових досліджень. Надано визначення штучного інтелекту. Продемонстровані можливості штучного інтелекту у маркетингу та маркетингових дослідженняхДокумент PR як засіб самопрезентації: вплив стратегій комунікації на формування публічного іміджу(2024) Мазур, Аліна ОлександрівнаУ сучасному світі, де конкуренція на ринку праці та у соціальній сфері надзвичайно висока, ефективна самопрезентація виявляється ключовою для досягнення успіху та позиціонування себе в суспільстві. Піар, як стратегічний інструмент комунікації, відіграє значну роль у формуванні публічного іміджу особистостіДокумент Чи можлива діяльність закладів ресторанного господарства без маркетингу?(2023) Вархол, Вероніка Олегівна; Стукальська (Іванова), Наталія Миколаївна; Нєміріч, Олександра Володимирівна