Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 77
  • Ескіз
    Документ
    Роль інновацій у формуванні конкурентних переваг
    (2024) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Попович, Валентин Мар’янович
    У сучасному бізнес-середовищі інновації відіграють ключову роль у формуванні конкурентних переваг. Швидкий розвиток технологій, зміни в споживчих уподобаннях та глобалізація змушують компанії постійно шукати нові способи залишатися конкурентоспроможними. Інновації стають тим інструментом, що дозволяє компаніям не тільки вижити в умовах жорсткої конкуренції, але й досягати лідерських позицій на ринку. У даній статті було розглянуто поняття інновацій, їхні види, роль у формуванні конкурентних переваг, методи впровадження та приклади успішних інноваційних компаній.
  • Ескіз
    Документ
    Обґрунтування маркетингових рішень щодо досягнення стратегічних орієнтирів підприємства з використанням методу GAP-аналізу
    (2023) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Шиліна, Вікторія Юріївна
    У статті детально розглянуто методологію проведення GAP-аналізу при обґрунтуванні стратегічних маркетингових цілей підприємства шляхом виявлення розривів між його стратегічними орієнтирами та ринковими можливостями, аналізу стратегічних та тактичних розривів та визначення способів їх усунення задля досягнення поставленої підприємством мети.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток особистого бренду в Інтернеті
    (2023) Гулак, Наталія Олександрівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    Визначено ключові етапи формування ідентичності та відмінності бренду. Окреслено важливі моменти щодо розроблення назви та особливого стилю логотипу при створенні власного бренду. Досліджено роль упаковки у формуванні ідентичності бренду в підсвідомості покупця
  • Ескіз
    Документ
    Кольорова гама оформлення реклами різних брендів
    (2024) Баранова, Марія Олександрівна
    Колір – це потужний інструмент, який може впливати на емоції, сприйняття та поведінку людей. Це робить його важливим елементом дизайну, особливо коли йдеться про рекламу. Бренди ретельно обирають кольори для своїх логотипів, веб-сайтів, рекламних кампаній та інших маркетингових матеріалів. Цей вибір може мати значний вплив на те, як люди сприймають бренд і взаємодіють з ним.
  • Ескіз
    Документ
    Соціальна реклама під час воєнних дій
    (2024) Горбач, Євгенія Геннадіївна
    Соціальна реклама є важливим чинником соціалізації, оскільки вона формує громадську думку та висвітлює вагомі проблеми суспільства.
  • Ескіз
    Документ
    Маскоти сучасної реклами українського та зарубіжного ринків харчових продуктів
    (2024) Лелека, Ольга Олександрівна; Коваленко, Ксенія Володимирівна
    Сучасне суспільство переповнене рекламою, що перетинається з нашим життям на кожному кроці. Однак, наскільки ми усвідомлюємо її вплив на нашу свідомість, особливо у молодого покоління? Соціальна реклама стає все більш Маскоти сучасної реклами харчових продуктів виконують важливу роль у приверненні уваги споживачів та створенні впізнаваного образу бренду. Вони часто є ключовими елементами маркетингових кампаній і можуть значно підвищити продажі та популярність продуктів. Вони допомагають створювати емоційний зв’язок між споживачем і брендом, а також позитивні асоціації з продуктом і спонукати споживачів до покупки.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимізація витрат крізь призму теорії обмежень як чинник підвищення конкурентних переваг підприємств
    (2023) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Андреєв, Владислав Андрійович
    В умовах економічної невизначеності, росту рівня ризиків постає виклик перед підприємствами, який вимагає адекватної реакції, конструктивних рішень, що забезпечать результат: мінімізацію негативного впливу економічних ризиків на господарську діяльність підприємств. Оптимізація структури витрат за допомогою методологічних принципів і підходів, які пропонує «теорія обмежень» (Theory of Constraints) – це один із корисних інструментів, що дає можливість досягнути згаданого вище результату та посилити конкурентні переваги підприємства
  • Ескіз
    Документ
    Обґрунтування маркетингових рішень щодо забезпечення розвитку підприємства
    (2024) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    Розглянуто важливість прийняття обґрунтованих маркетингових рішень у забезпеченні сталого розвитку підприємства. Окреслено маркетингові інструменти прийняття виважених рішень. Оцінено можливість використання матриці І. Ансоффа задля ухвалення маркетингових рішень щодо подальшого розвитку підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Інструменти інтерактивної взаємодії в умовах дистанційного навчання у закладі вищої освіти
    (2023) Соловйова, Юлія Євгеніївна
    В умовах воєнного стану перед учасниками освітнього процесу особливо гостро постала проблема надання якісних освітніх послуг. Незважаючи на зовнішні загрози, маючи досвід дистанційного навчання під час карантинних обмежень, зумовлених пандемією Covid-19, українська вища школа не тільки продовжує освітній процес, але й адаптує і випробовує нові інтерактивні технології навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Специфіка формування й урахування актуальних трендів при розробленні комунікативної стратегії для бренду сиру (на прикладі українського бренду «Комо»)
    (2024) Сергієнко, Кароліна Андріївна; Антонова, Ольга Вадимівна
    Стаття присвячена розгляду особливостей розробки комунікаційної стратегії бренду сиру з урахуванням тенденцій у рекламі та запитів у суспільстві, яка б дозволила виробнику підкреслити свої переваги над конкурентами, встановити нові точки дотику з аудиторією, і зміцнити свою лояльність до бренду. Окреслено комунікативну стратегію рекламної кампанії торгової марки сиру «Комо», виділено її основні завдання. Приділено увагу аналізу основних змістових акцентів комунікативної стратегії бренду сиру в умовах повномасштабної російської агресії.