Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 22
  • Ескіз
    Документ
    Difficulties of Opening your Own Restaurant
    (2017) Ovdij, Julia; Starkova, Olesia
  • Ескіз
    Документ
    Значення дизайну в бізнесі
    (2016) Марков, Артем Владиславович
  • Ескіз
    Документ
    Conflicts in business and methods to solve them
    (2014) Sylkina, Darina
    The possibility of conflicts exists in all areas of activity.
  • Ескіз
    Документ
    Financial management in business
    (2014) Velykyi, Dmytro
    Financial Management is one of the key disciplines necessary for the successful management of business corporations and other organisations
  • Ескіз
    Документ
    Е-ринки: віртуальні ринки організацій
    (2015) Ніколаєнко, Ірина Володимирівна
    Істотною інновацією у процесі здійснення закупівлі організаціями, покупцями - стало створення в інтернеті торговельних співтовариств, названі: е- ринками, які об'єднують організації-споживачів з організаціями-постачальниками.
  • Ескіз
    Документ
    The internet as a medium of business development
    (2015) Chernova, Anna; Berezovska, Olga
    Perspectives of online business development in Ukraine its strengths and weaknesses are analyzed. Розглядаютьс перспективи розвитку інтернет-бізнесу в Україні, аналізуються його слабкі та сильні сторони.
  • Ескіз
    Документ
    Social responsibility of business
    (2015) Sauhina, Elena; Berezovska, Olga
    Social responsibility of business is a vital part of the development of society. Business as a part of society must be responsible for its activity.
  • Ескіз
    Документ
    Income as an integral part of the enterprise
    (2014) Moskalenko, Nina; Trygub, Inna
    Profit - one of the main sources of financial resources of enterprises, the formation of centralized and decentralized funds. The profit is the formation of a significant amount of budgetary resources of the state are financed expansion of enterprises, financial incentives for workers. The planning and profit should be concerned not only labor collectives of enterprises, but also the country as a whole.
  • Ескіз
    Документ
    Information product and its influens on producers and consumers
    (2014) Smelyanets, Nadia; Trygub, Inna
    The main idea of the article is the relationship between global information and its consumers.
  • Ескіз
    Документ
    The aroma technologies using at hotel and restaurant business
    (2015) Mahaletska, Iryna; Popenko, Viola
    Every years and decades the mankind shows the aspiration to the development. At a turn of the XX-XXI centuries society entered in innovative days which are characterized by rapid growth of changes in all spheres of public life. As it is known the main reasons of studying and introduction of innovations at the hotel and restaurant enterprises are: representation of unique services, strengthening of competitive fight and attempt to get competitive advantages in the market and to maximize profit; increase in demand of consumers; ensuring prestige of the enterprise and the fast solution of problems which can arise at the enterprise. Кожні роки і десятиліття людство показує прагнення до розвитку. На рубежі XX-XXI ст суспільства увійшли в інноваційних днів, які характеризуються швидким зростанням змінами у всіх сферах суспільного життя. Як відомо основні причини вивчення та впровадження інновацій в готельному та ресторанному підприємств: подання унікальних послуг, зміцнення конкурентної боротьби і спробі отримати конкурентні переваги на ринку і максимізації прибутку; збільшення попиту споживачів; забезпечення престижу підприємства і швидкого вирішення проблем, які можуть виникнути на підприємстві. Каждые годы и десятилетия человечество показывает стремление к развитию. На рубеже XX-XXI вв общества вошли в инновационных дней, которые характеризуются быстрым ростом изменениями во всех сферах общественной жизни. Как известно основные причины изучения и внедрения инноваций в гостиничном и ресторанном предприятий: представление уникальных услуг, укрепление конкурентной борьбе и попытке получить конкурентные преимущества на рынке и максимизации прибыли; увеличение спроса потребителей; обеспечение престижа предприятия и быстрого решения проблем, которые могут возникнуть на предприятии.