Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
19 результатів
Результати пошуку
Документ Створення електронного засобу навчання іменників польської мови(2020) Марченко, Олександр Сергійович; Костіков, Микола ПавловичДокумент Проєктування електронного засобу навчання морфології німецької мови(2023) Бондар, Олексій; Костіков, Микола ПавловичДокумент Проєктування електронного засобу навчання іспанської мови на основі української(2023) Піцан, Вікторія; Грановська, Яна; Костіков, Микола ПавловичДокумент Веб-застосунок для вивчення української мови як іноземної на фонетичному рівні(2021) Черниш, Леся Володимирівна; Костіков, Микола ПавловичДокумент Створення електронного засобу навчання корейської мови(2021) Слободіна, Анастасія Антонівна; Костіков, Микола ПавловичДокумент Розроблення системи дистанційного навчання для молодших школярів(2021) Левонюк, Катерина Вікторівна; Костіков, Микола ПавловичДокумент Реалізація індивідуального підходу в електронних засобах навчання на основі врахування психологічних факторів(2013) Школьна, Олена ВалентинівнаВідомо, що увага окремого студента є важливим компонентом ефективного навчання. Досвідчений учитель фокусується на індивідуальних особливостях студентів, які включають в себе психологічні характеристики, і шукає індивідуальний підхід до кожного студента. Але те, що про автоматизованого навчання, де прямий учень-с-викладачем зведено до мінімуму? Наприклад, навчання за допомогою комп'ютера призначений для самостійного навчання або для дистанційної освіти. It is well known that individual student’s attention is an essential component of effective education. Experienced teacher focuses on individual characteristics of students, which include psychological characteristics, and seeks an individual approach to each student. But what about a computer-aided learning, where direct student-to-teacher communication is minimized? For instance, the computer-aided learning is designed for self-tuition or for distance education.Документ База знань морфології польської мови для індивідуалізованого навчання(2014) Костіков, Микола ПавловичДокумент Формалізація граматичних правил для навчання польської мови(2014) Костіков, Микола ПавловичДокумент Навчання граматики польської мови на основі моделі морфології(2013) Костіков, Микола ПавловичСучасна інформатизація освіти вимагає розроблення нових підходів до процесу навчання. Щоб отримати ефект від застосування інформаційних технологій, слід змінити і структуру навчального матеріалу. Викладання слов’янських мов у інших слов’яномовних країнах має свою специфіку, зокрема більшого значення набуває вивчення граматики. Розроблення навчальної системи, що базується на моделі мови, дозволяє гнучкіше й ефективніше керувати процесом навчання та враховувати при цьому індивідуальні труднощі та потреби студентів. Modern informatization of education requires the development of new approaches to learning. To get the effect of the use of information technology, change the structure and educational material. Teaching Slavic languages in other countries slov'yanomovnyh has its own specifics, including increasingly important grammar. Development of a training system based on the language model allows more flexibility and more control over the learning process and thus take into account individual difficulties and needs of students.