Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингові дослідження діяльності зарубіжного підприємства у системі міжнародного маркетингу(2022) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаСтаття присвячена маркетинговим дослідженням, які здійснюються у діяльності зарубіжного підприємства. Розглядається маркетингова діяльність міжнародної компанії «Ферреро». Досліджується товарний асортимент підприємства, представлений на ринку України. Аналізується діяльність конкурентів у кожній асортиментній групі. Зроблено висновки щодо функціонування підприємства у системі міжнародного маркетингу.Документ Маркетинг та штучний інтелект(2023) Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаОбґрунтовано необхідність пристосування маркетингу відповідно до тих умов, які супроводжують розвиток суспільства. Перелічені стадії розвитку виробництва і продукту, через які пройшов маркетинг. Наголошено на тому, що XXI століття характеризується розвитком комп’ютерних технологій, які змінили підходи до застосування маркетингових інструментів та проведення маркетингових досліджень. Надано визначення штучного інтелекту. Продемонстровані можливості штучного інтелекту у маркетингу та маркетингових дослідженняхДокумент PR як засіб самопрезентації: вплив стратегій комунікації на формування публічного іміджу(2024) Мазур, Аліна ОлександрівнаУ сучасному світі, де конкуренція на ринку праці та у соціальній сфері надзвичайно висока, ефективна самопрезентація виявляється ключовою для досягнення успіху та позиціонування себе в суспільстві. Піар, як стратегічний інструмент комунікації, відіграє значну роль у формуванні публічного іміджу особистостіДокумент Чи можлива діяльність закладів ресторанного господарства без маркетингу?(2023) Вархол, Вероніка Олегівна; Стукальська (Іванова), Наталія Миколаївна; Нєміріч, Олександра ВолодимирівнаДокумент Необхідність маркетингових досліджень в діяльності підприємств ресторанного господарства(2012) Нефедов, Юрій ОлександровичУ статті розглянуто питання стосовно необхідності проведення маркетингових досліджень на підприємствах ресторанного господарства. Перш за все обґрунтовано отриманням своєчасної інформації про загальну ситуацію на ринку, на основі якої робляться конкретні висновки щодо доцільності проведення тих чи інших заходів по підвищенню конкурентоспроможності. The article deals with the question of the need for marketing research in enterprises of restaurant economy. First of all, reasonably obtain timely information on the general situation on the market on which to make concrete conclusions about the appropriateness of these or other measures to increase competitiveness.Документ Теоретичні аспекти здійснення маркетингових досліджень(2015) Стахурський, Валерій ОлександровичРозглядаються алгоритм здійснення та значення маркетингових досліджень. Algorithm and the value of marketing research are examined.Документ Управління маркетинговою діяльністю готельного бізнесу(2014) Волкова, Дар'я Сергіївна; Литвинець, Лариса ФедорівнаАктуальність маркетингових досліджень пояснюється тим, що в маркетинговій діяльності невід'ємною частиною є надання достовірної і своєчасної інформації про ринок готельнихпослуг, структуру і динаміку конкретного попиту, смаках і перевагах клієнтів, тобто інформаціюпро зовнішні умови функціонування готелю; створення такої пропозиції, набору послуг, щобільш повно задовольняє вимогам ринку, чим послуги конкурентів: необхідний вплив наспоживача, на попит, на ринок, що забезпечує максимально можливий контроль сфериреалізації. The relevance of marketing research because the marketing is an integral part of providing accurate and timely market information hotelnyhposluh, structure and dynamics of specific demand, tastes and preferences of customers, ie informatsiyupro external operating conditions of the hotel; creation of such a proposal, a set of services Further still fully meets the requirements of the market, the services of competitors: naspozhyvacha necessary impact on demand in the market, providing the best possible control sferyrealizatsiyi.Документ Strategiс approach to marketing research(2012) Strashynska, LarysaДокумент Теоретико-методологічні підходи до «омолодження» бренду(2011) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаДокумент Методологічні підходи до маркетингового дослідження ринку підприємств харчової промисловості(1997) Лиськова, Ольга Володимирівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто мету та основні напрями дослідження ринку. Are considered the purpose and main areas of market research.