Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 285
  • Ескіз
    Документ
    Обґрунтування стратегії розвитку туристичного підприємства
    (2022) Мірзодаєва, Тетяна Віталіївна; Саміленко, Дмитро Андрійович
  • Ескіз
    Документ
    Огляд законодавства Європейського Союзу у галузі безпеки та здоров’я на роботі
    (2023) Євтушенко, Ольга Володимирівна; Сірик, Аліна Олегівна
    У статті висвітлено та обґрунтовано необхідність сучасного підходу до підвищення безпеки праці працівників на підприємствах, установах, організаціях України шляхом впровадження в систему управління охороною праці Рамкової стратегії Європейського Союзу із безпеки та здоров’я на роботі на 2021-2027 роки.
  • Ескіз
    Документ
    Фінансова безпека підприємств в умовах повоєнного відновлення економіки України
    (2023) Гривківська, Оксана Василівна; Мотник, Олег Романович
    Розкрито сутність фінансової безпеки підприємства з позиції: стану захищеності фінансових інтересів підприємства від потенційних та реальних загроз та небезпек; процесу; необхідно-відтворювального рівня фінансових ресурсів. Запропоновано уточнення трактування поняття фінансової безпеки підприємства, як здатності суб’єктів господарювання протистояти фінансовим ризикам внутрішнього та зовнішнього характеру, зберігаючи стабільність та прибутковість діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Унікальні стратегії візуальної комунікації підприємства
    (2023) Сагач, Аліна Олександрівна; Арич, Михайло Іванович
    У роботі проаналізовано та виділено основні види унікальних найбільш поширених стратегій візуальної комунікації, які використовують підприємства для просування своєї продукції. Важливо відмітити, що суб’єкти господарювання використовують дані стратегії візуальної комунікації в контексті подій, що є особливо актуальними для потенційних споживачів продукції. Це в свою чергу є дієвим інструментом привернення уваги до рекламованого товару чи послуги. The work analyzes and highlights the main types of unique, most common visual communication strategies that companies use to promote their products. It is important to note that business entities use these visual communication strategies in the context of events that are particularly relevant for potential consumers of products. This, in turn, is an effective tool for drawing attention to the advertised product or service.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості облікування резерву сумнівних боргів в сучасних умовах
    (2020) Ніколаєнко, Світлана Миколаївна; Литвин (Артюх), Ірина Русланівна
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми підвищення конкурентоспроможності підприємств на зовнішніх ринках
    (2019) Тюха, Ірина Володимирівна; Шереметинська (Горобець), Оксана Валеріївна
  • Ескіз
    Документ
    Управління маркетинговими комунікаціями підприємства
    (2020) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Тюха, Ірина Володимирівна
    Розглянуто і узагальнено існуючі теоретичні засади управління маркетинговими комунікаціями підприємства. Досліджено методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових комунікацій підприємства, проаналізовано особливості управління маркетинговими комунікаціями у зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Розроблено пропозиції щодо напрямів удосконалення управління маркетинговими комунікаціями суб’єкта господарювання. The existing theoretical principles of management of marketing communications of the enterprise are considered and summarized. Methodical approaches to evaluating the effectiveness of the company's marketing communications were studied, the peculiarities of marketing communications management in the foreign economic activity of the company were analyzed. Proposals have been developed regarding directions for improving the management of marketing communications of the business entity
  • Ескіз
    Документ
    Роль статистики в управлінні суб’єктом господарювання
    (2020) Михайленко, Ольга Валеріївна
    Зміни в системі управлінні підприємствами, визначення ролі та місця суб’єктів господарювання дозволяють визначити основні задачі статистики на сучасному етапі. Крім того, роль статистики в управління суб’єктами господарювання обумовлюється системою та видами статистичних показників основною функцією яких є пізнавальна інформаційна функція. Статистичні показники завжди є результатом узагальнення деякої сукупності фактів та визначають роль та значення статистики в процесі розвитку суспільства та в управлінні підприємством. Широке суспільне призначення статистики визначає головні напрямки її розвитку, а саме удосконалення аналізу статистичної інформації, впорядкування різних видів звітності та забезпечення її достовірності. Changes in the management system of enterprises, definition of the role and place of business entities make it possible to determine the main tasks of statistics at the current stage. In addition, the role of statistics in the management of business entities is determined by the system and types of statistical indicators, the main function of which is the cognitive information function. Statistical indicators are always the result of the generalization of some set of facts and determine the role and significance of statistics in the process of the development of society and in the management of the enterprise. The broad public purpose of statistics determines the main directions of its development, namely, improving the analysis of statistical information, streamlining various types of reporting and ensuring its reliability.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні підходи до стратегічного планування на підприємстві
    (2021) Скопенко, Наталія Степанівна; Бондарчук, Альона Василівна
    Грамотне та ефективне стратегічне планування є ключовим моментом у вирішенні проблеми підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств, особливо в умовах нестабільного кризового економічного середовища. Стратегічне планування – це постійно повторюваний замкнутий цикл, який безперервно реалізується в організації. Оцінка діяльності організації та аналіз зовнішнього середовища одночасно є і початком, і кінцем цього циклу. У той же час основні напрямки діяльності, план конкурентної боротьби, створення переваг, коригування корпоративної культури, формування організаційної структури, яка відповідає зміненим стратегічним орієнтирам, – все це піддається змінам в залежності від ступеня мінливості зовнішнього середовища, в якому діє підприємство. Competent and effective strategic planning is the key to improving the competitiveness of industrial enterprises, especially in an unstable economic environment. Strategic planning is a constantly repeating closed cycle that is continuously implemented in an organisation. Assessment of the organisation's performance and analysis of the external environment are both the beginning and the end of this cycle. At the same time, the main directions of activity, the plan of competitive struggle, creation of advantages, adjustment of corporate culture, formation of the organisational structure that meets the changed strategic guidelines - all this is subject to changes depending on the degree of variability of the external environment in which the enterprise operates.
  • Ескіз
    Документ
    Роль сектору малого та середнього бізнесу у вітчизняній економіці
    (2022) Шевченко, Олександра Нестерівна
    Розвиток суб'єктів малого та середнього підприємництва є однією з необхідних умов демократизації суспільства, формування потужного середнього класу, а також однією з основних складових гарантування соціальної безпеки держави та її громадян. Малий та середній бізнес є багатогранним соціально-економічним явищем. Кожен з тих, хто бере в ньому участь, має можливість знайти свою нішу у цьому секторі економіки, а зовнішні учасники - отримати позитивні результати: держава - збільшення ВВП, зростання кількості робочих місць у реальній економіці та зменшення соціальної напруги; місцева влада - податки та зайнятість; економічні партнери - гнучких та динамічних співучасників з низькими накладними витратами.