Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Основні засоби формування критичного мислення на заняттях з іноземної мови
    (2023) Пазяк, Андрій Романович
    Матеріал присвячено розгляду основних методів формування критичного мислення у студентів під час занять з іноземної мови. Розглянуто визначення критичного мислення і різниці між типовим і критичним мисленням. Розглядаються етапи формування критичного мислення і типові вправи для цього
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток творчих здібностей студентів технічних університетів
    (2023) Махинько, Валерій Миколайович; Махинько, Людмила Василівна
    Для свого ефективного функціонування сучасна індустрія потребує високваліфікованих фахівців, які повинні володіти не лише технічними навичками свого фаху, але й мати розвинені здібності до технічної творчості. Аби відповідати цим викликам, сучасний технічний університет потребує ширшого впровадження у свою освітню програму різноманітних навчальних курсів з розвитку технічної творчості (креативності). Ми розглянули найпоширеніші методики розвитку творчого мислення, запропоновано критерії їх вибору й можливі способи оцінювання. Визначено основні напрями, в яких повинен рухатися заклад технічної вищої освіти, аби його випускники стали висококваліфікованими та інноваційними фахівцями. For its effective functioning, the modern industry requires highly qualified specialists who must possess not only technical skills in their speciality, but also have developed abilities for technical creativity. To meet these challenges, a modern technical university requires a wider introduction of various educational courses in the development of technical creativity into its curriculum. We considered the most common methodologies for the development of creative thinking, suggests criteria for their selection and possible methods of assessment. It determines the main directions a higher technical education institution should move in for its graduates to become highly qualified and innovative specialists.
  • Ескіз
    Документ
    Поняття і характеристики креативної економіки в сфері харчового виробництва
    (2021) Труш, Юлія Леонідівна
    Питання присвячені креативній економіці в сфері підприємництва харчових виробництв орієнтовані для вивчення нових напрямів досліджень і практичної діяльності в області творчих інновацій і економічної активності економічних суб’єктів харчової індустрії, пов’язані із системою специфічних соціально-економічних відносин між економікою і творчим підходом до її розвитку та удосконалення, що призводить до становлення нового креативного сектору сучасної економіки, в основі якого лежить інтенсивне використання творчих та інтелектуальних ресурсів в харчовому виробництві.
  • Ескіз
    Документ
    Креативність та інноваційність – основа креативної економіки
    (2021) Шевченко, Олександра Нестерівна
    Становлення креативності як одного з драйверів економічного зростання вимагає наукового усвідомлення цього процесу, особливо у напрямку розвитку концепції креативної економіки, яка розвивається з початку 2000-х років, причому в основному зусиллями соціологів, культурологів, архітекторів і вже потім – економістів. Креативність – це латинський термін, який перекладається як «творчість» або «створення ні з чого», це формулювання нових ідей і вживання цих ідей для створення оригінальних творів мистецтва і культури, функціональних розробок, наукових винаходів і технологічних інновацій. Слово «креативність» асоціативно пов’язане з новизною, уявою, натхненням, винахідливістю і майстерністю.
  • Ескіз
    Документ
    «Другой русский» (Опыт культурной ассимиляции Н. В. Гоголя)
    (2015) Павлов, Валерий Лукьянович; Савельева, Марина Юрьевна
    Показано, що однією з основних причин складнощів сприйняття і пере-кладу творів М. Гоголя в інших культурах є його двоїсте національне і куль-турне самовизначення. Розкриваються особливості ставлення М. Гоголя до проблеми національності. The article deals with that the dual national and cultural self-identification of Nikolai Gogol is one of the main reasons for the difficulties of the understanding and the translation of his works and their perception in other cultures. It is shown the peculiarities of Gogol’s relations to the problem of nationality.
  • Ескіз
    Документ
    Creative learning
    (2014) Mykhailova, Nelia; Kokhan, Olena M.
  • Ескіз
    Документ
    Ти в моєму серці, Україно, думою Шевченка гомониш...
    (2014) Левицька, Надія Миколаївна; Саухіна, Олена Віталіївна
    Прогресивний світогляд поета, його глибока ідейна переконаність, як підкреслюють вітчизняні літературознавці, давали поетові не тільки ясність погляду, а й сповнювали його твори пристрастю борця, бо він, як справді народний поет, глибоко розумів, що ідейність — це крила його поезії, а безідейність — її смерть. Світоглядні концепти поезії Т. Г. Шевченка, на їхню думку, — це господарі його творчості, внутрішнє сонце поета, світло якого відчувається в кожному вірші. Навіть вибір епітетів не обходиться без нього. Progressive Outlook of the poet, his deep ideological conviction, as emphasized by Russian literary critics, gave the poet not only clarity point of view, but filled it works passion fighter, because he, like really national poet, deeply understood that ideology is the wings of his poetry, and exhausted her death. Ideological concepts of the poetry of T. G. Shevchenko, on their opinion, is the owners of his work, internal sun poet whose light felt in every poem. Even the choice epithets is not complete without it.
  • Ескіз
    Документ
    Цільові установки як методологічна засада формування освітніх технологій
    (2003) Павлов, Валерій Лук’янович
    Розглядається взаємозв’язок освітніх технологій і цільових установок, які задають освіті стратегічні та тактичні параметри функціонування. Розкривається зміст поняття «технологія». The article deals with the relationship of educational technologies and target settings that specify formation of strategic and tactical options for its functioning. The concept of "technology" has been examined.
  • Ескіз
    Документ
    Principle of intellectualization of engineering education in the light of requirements of Bolonian Convention
    (2011) Bila, Galina; Ponomareva, Iryna; Antraptseva, Nadia
    Formation of a single educational space in Europe - it is a reality, without which it is impossible to reform and implement the strategy of development of higher education in Ukraine. The dynamic development of the world community, the introduction of new technologies requires constant student mastering and improving knowledge of proper intellectual development, communication skills, independent and creative approach to decision-making, building information and social skills. Формирование единого образовательного пространства в Европе - это реальность, без которой невозможно реформировать и воплощать в жизнь стратегию развития высшего образования Украины. Динамичное развитие мирового сообщества, внедрение новейших технологий требует от студента постоянного усвоения и совершенствования знаний, надлежащего интеллектуального развития, коммуникативных способностей, самостоятельного и творческого подхода к принятию решений, формирования информационных и социальных навыков. Формування єдиного освітнього простору в Європі — це реальність, без якої неможливо реформувати і втілювати в життя стратегію розвитку вищої освіти України. Динамічний розвиток світової спільноти, запровадження новітніх технологій вимагає від студента постійного засвоєння та вдосконалення знань, належного інтелектуального розвитку, комунікативних здібностей, самостійного та творчого підходу до прийняття рішень, формування інформаційних та соціальних навичок.
  • Ескіз
    Документ
    Эвристический подход к решению проблемы формирования творческих способностей будущих специалистов
    (2009) Чередниченко, Галина Анатольевна; Шапран, Людмила Юлиевна; Куница, Людмила Ивановна
    В статье расcматривается проблема формирования творческих способностей и активизация творческой деятельности студентов вузов как основа подготовки интеллектуальных, профессионально грамотных, динамичных и активно мыслящих будущих специалистов.