Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 57
  • Ескіз
    Документ
    Оцінювання споживчих мотивацій
    (2023) Литвинюк, Анастасія Святославівна; Скригун, Наталія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Механізм учбової мотивації при вивченні математики
    (2021) Зінькевич, Петро Олексійович; Зінькевич, Олексій Петрович
    Перед вищою освітою постають все нові завдання, у тому числі виховання компетентної особистості фахівця, із розвитком таких її якостей, як високий професіоналізм, активність, ініціативність, мобільність, почуття відповідальності, уміння працювати, швидко орієнтуватися в ситуації, приймати самостійні рішення, формувати потребу в постійному оновленні знань і самовдосконаленні. Очевидно, що важливу роль у формуванні такої особистості відіграє позитивна мотивація студентів до навчання. Деякі студенти мають викривлене уявлення про роль математичної підготовки в їх майбутній професійній діяльності, але суспільство потребує спеціалістів з чітким логічним мисленням, глибокими математичними знаннями й умінням бачити й реалізовувати можливості застосування математики в різних конкретних ситуаціях.
  • Ескіз
    Документ
    Комунікаційна активність підприємства та її вплив на мотивацію споживачів
    (2023) Литвинюк, Анастасія Святославівна; Скригун, Наталія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Курсове та дипломне проектування у формуванні готовності бакалаврів до професійної діяльності за спеціальністю 181 «Харчові технології»
    (2019) Білик, Олена Анатоліївна; Кочубей-Литвиненко, Оксана Валер'янівна
    Необхідною умовою підвищення рівня готовності випускника до проектної діяльності є раціональна організація курсового і дипломного проектування для посилення мотивації здобувачів вищої освіти до навчально-пізнавальної і майбутньої професійної діяльності, розвитку системного технологічного, технічного мислення, створення умов для розкриття творчого, креативного потенціалу, формування навиків до колективної роботи тощо. A necessary condition for increasing the level of a graduate's readiness for project activity is the rational organization of course and diploma design to strengthen the motivation of higher education applicants for educational and cognitive and future professional activities, the development of systemic technological and technical thinking, and the creation of conditions for revealing creative, creative potential, forming skills for collective work, etc.
  • Ескіз
    Документ
    Актуалізація мотивації в параметрах корпоративної соціальної відповідальності
    (2022) Березянко, Тамара Володимирівна; Нурієв, Емін Чингіз огли; Нурієв, Рамін Чингіз огли
  • Ескіз
    Документ
    The system of motivation at the enterprise - subject of foreign economic activity
    (2018) Chumak, Viktoriia; Tsypanova, Nataliia
    Мотивація - це сукупність об'єктивних і суб'єктивних факторів які змушують особу поводитися доцільно або належним чином. Основний зміст мотивації включає три ключові поняття: зусилля, організаційні завдання та індивідуальну потребу. Motivation is a combination of objective and subjective factors that cause an individual to behave expediently or in an appropriate manner. The main content of the motivation involves three key concepts: efforts, organizational tasks and individual need.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості мотивації персоналу малих підприємств в сучасних умовах
    (2022) Тимченко, Олександр Іванович
  • Ескіз
    Документ
    Особливості студента як об’єкта і суб’єкта навчання
    (2019) Онофрійчук, Оксана Сергіївна; Нікітіна, Ірина Всеволодівна
    Згідно аналізу наукових джерел стосовно студента як об’єкта і суб’єкта наукової діяльності було встановлено, що в навчально-виховному процесі роль педагога полягає в допомозі, координації, консультуванні, формуванні умов для розвитку студента з урахуванням характеристики особи.
  • Ескіз
    Документ
    Стимулювання продуктивності праці на туристичних підприємствах
    (2015) Візерська, Марія Сергіївна; Бартош, Лариса Павлівна
    Підвищення продуктивності праці є важливою складовою частиною системи менеджменту будь-якого підприємства, адже це безпосередньо впливає на його фінансові результати. В сучасних умовах ринкової економіки праця людей орієнтована на отримання прибутку та власне збагачення, а не на отримання позитивного результату діяльності підприємства вцілому. Основне завдання стимулювання полягає у розробці ефективних інструментів впливу на персонал та зацікавленні його у праці задля задоволення потреб підприємства, а не тільки своїх власних. Такими інструментами є низка методів і способів підвищення продуктивності праці. --- Increasing labor productivity is an important part of the management system of any enterprise, since it directly affects its financial results. In today's conditions of a market economy, people's work is geared to profit and the enrichment itself, rather than a positive result of the enterprise's activity in the whole. The main task of the stimulus is to develop effective tools for influencing the staff and his interest in work in order to meet the needs of the enterprise, and not only their own. Such tools include a number of methods and ways to increase productivity.
  • Ескіз
    Документ
    Комунікативний метод “DOGME ELT” в навчанні англійської мови
    (2019) Никитенко, Ольга Василівна
    Навчання дорослих слухачів має свої особливості, зумовлені особливостями їх мотиваційної сфери, яка є складним внутрішнім процесом, обумовленим суб'єктивно-особистісною зацікавленістю людини до певної дії. Метод Dogme ELT це більше ніж просто метод, це інший рівень викладання, орієнтований на розкриття потенціалу студентів через спілкування, взаємодія, як між студентами, так і викладачем, активне використання особистого досвіду, використання особистої інформації та ситуативної подачі мови. The training of adults has its own peculiarities due to the peculiarities of their motivational sphere, which is a complex internal process, caused by a person's subjective and personal interest in a certain action. The Dogme ELT method is more than just a method, a different level of teaching, aimed at expanding the potential of students through communication, interaction between students and teachers, active use of personal experience, the use of personal information and situational presentation of the language.