Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 22
  • Ескіз
    Документ
    Особливості винного туризму в Німеччині та Австрії
    (2021) Сологуб, Юрій Іванович; Безпала, Ольга Василівна
    Розглянуто виноробне господарство Німеччини і Австрії. Представлено характеристику винних доріг регіону.
  • Ескіз
    Документ
    Винний туризм в Іспанії та Португалії: досвід для України
    (2021) Сологуб, Юрій Іванович; Безпала, Ольга Василівна
    Розглянуто особливості організації еногастрономічного туризму в Іспанії та Португалії, як регіонах з розвиненим виногосподарським комплексом.
  • Ескіз
    Документ
    Стимулювання попиту та просування продуктів винного туризму
    (2019) Касторська, Сузанна Костянтинівна; Маршаленко, Маріанна Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Gastronomic tourism in Thailand
    (2015) Bortnitskaya, Miroslava; Primak, Tatiana
  • Ескіз
    Документ
    Wine tourism
    (2016) Zaitskii, Sergei; Chala, Kateryna
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи розвитку винного туризму в Україні
    (2015) Матюшенко, Раїса Василівна
    Під час роботи круглого столу експерти обговорювали шляхи розвитку винного туризму України, а також проведення заходів і складання програм, направлених на підняття іміджу вітчизняного виноробства, які допоможуть консолідувати виноробів.
  • Ескіз
    Документ
    Гаражне виноробство - локомотив розвитку винного туризму
    (2015) Луценко, Марія Олексіївна; Верес, Катерина Олександрівна
    Гаражні вина мають не тільки численних прихильників, але також і противників, які наводять цілком серйозні аргументи «проти». Garage wines are not only numerous supporters, but also opponents who suggest quite serious arguments "against".
  • Ескіз
    Документ
    Організація програми винних турів
    (2015) Гавриленко, Аліна Анатоліївна; Сологуб, Юрій Іванович
    Ідеї винного туризму швидко набирають оберти в Україні, у всіх виноробних регіонах країни Закарпатті, Одеській і Херсонській областях - все більшу популярність отримують винні тури, формуються спеціалізовані винні маршрути, відкриваються дегустаційні зали та екскурсійні маршрути з відвідуванням виноробних виробництва. Ideas of wine tourism is growing rapidly in Ukraine, all wine regions Transcarpathian, Odessa and Kherson regions - are becoming increasingly popular wine tours, forming specialized wine trails, open tasting rooms and sightseeing tours with visits to wine production.
  • Ескіз
    Документ
    Сегментація ринку винного туризму
    (2015) Арайс, Олена Сергіївна; Верес, Катерина Олександрівна
    Метою даної роботи є забезпечення кращого розуміння терміну «винний турист», розуміння типів відвідувачів, а також визначення їх конкретних характеристик. Зокрема, при порівнянні підходів у профілюванні і сегментації метою є виявлення схожостей та відмінностей між винними туристами як у Європі, так і в країнах Нового Світу, а також виявлення практичних висновків як для національних і регіональних органів влади в галузі туризму, так і для задоволення потреб клієнтів і поліпшення якості їх обслуговування. The aim of this paper is to provide a better understanding of the term "wine tourism" understanding of the types of visitors, as well as their specific characteristics. Specifically, when comparing approaches to profiling and segmentation purpose is to identify the similarities and differences between wine tourists both in Europe and in the countries of the New World, and identify practical conclusions for both national and regional authorities in the tourism industry, and to meet the needs customers and improve service quality.