Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 159
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення комплексу маркетингу туристичного підприємства
    (2022) Сологуб, Юрій Іванович; Ревенчук, Єлизавета Владиславівна
    Маркетингові комплекси все більш проникають в різні сфери діяльності сучасних підприємств і стають домінуючим фактором під час прийняття управлінських рішень у сфері розробки нового продукту, та досягнення високого прибутку. Щоб бути конкурентоспроможним на туристичному ринку, підприємство має правильно оцінити тенденції на обраному сегменті.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингове забезпечення діяльності вертикально інтегрованих аграрних формувань
    (2011) Данкевич, Андрій Євгенович
    Проаналізовано діяльність аграрних холдингів у сільському господарстві. Висвітлено особливості маркетингового забезпечення у вертикально інтегрованих аграрних формуваннях та обґрунтовано пропозиції щодо перспектив їх подальшого розвитку
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові стратегії просування готелів в Україні
    (2024) Грищук, Святослава Сергіївна; Пушка, Ольга Сергіївна
    У статті проаналізовано маркетингові стратегії просування готелів та їх застосування в Україні
  • Ескіз
    Документ
    Використання digital-маркетингу у просуванні готельно-ресторанного продукту на ринку
    (2024) Сильчук, Роман Павлович; Нікітіна, Тетяна Андріївна; Пушка, Ольга Сергіївна
    В сучасному світі стрімкий розвиток інформаційних та цифрових технологій має значний вплив на діяльність підприємств різних галузей, у тому числі і сфери обслуговування. З кожним роком необхідність їх використання зростає, стаючи важливим елементом маркетингової політики. Вибір інструментів digital-маркетингу та їх використання в складі маркетингової політики є важливими завданнями готельно-ресторанного бізнесу
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові стратегії брендів в сфері аюрведичної косметики
    (2024) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна
    Досліджується специфіка маркетингових стратегій брендів у сфері аюрведичної косметики
  • Ескіз
    Документ
    Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій на продовольчому ринку
    (2024) Попович, Валентин Мар’янович; Скригун, Наталія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Зміни ринкової економіки на основі КСВ
    (2019) Березянко, Тамара Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинговий інструментарій харчового ритейлу на прикладі торговельної мережі «Сільпо»
    (2023) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна
    Описуються практичні підходи застосування сучасного маркетингового інструментарії в ритейл-бізнесі на прикладі харчового мережевого ритейлера "Сільпо". Practical approaches to the use of modern marketing tools in the retail business are described on the example of the food chain retailer "Silpo".
  • Ескіз
    Документ
    Використання мемів як новітній спосіб візуальної комунікації в підприємництві
    (2023) Лукомець, Аліна Олександрівна; Арич, Михайло Іванович
    У результаті проведеного дослідження встановлено, що меми є поширеним інструментом візуальної комунікації, яку компанії використовують для просування своїх продуктів. Важливо зазначити, що суб’єкти господарювання використовують цю стратегію візуальної комунікації в контексті подій, особливо актуальних для потенційних споживачів продукту. У свою чергу, це ефективний інструмент для привернення уваги до рекламованого товару чи послуги. This paper has found that memes are a common visual communication tool that companies use to promote their products. It is important to note that business entities use this visual communication strategy in the context of events that are particularly relevant to potential consumers of the product. In turn, it is an effective tool for drawing attention to the advertised product or service.
  • Ескіз
    Документ
    Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент маркетингових комунікацій підприємства
    (2023) Гулак, Наталія Олександрівна; Скригун, Наталія Петрівна