Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
159 результатів
Результати пошуку
Документ Удосконалення комплексу маркетингу туристичного підприємства(2022) Сологуб, Юрій Іванович; Ревенчук, Єлизавета ВладиславівнаМаркетингові комплекси все більш проникають в різні сфери діяльності сучасних підприємств і стають домінуючим фактором під час прийняття управлінських рішень у сфері розробки нового продукту, та досягнення високого прибутку. Щоб бути конкурентоспроможним на туристичному ринку, підприємство має правильно оцінити тенденції на обраному сегменті.Документ Маркетингове забезпечення діяльності вертикально інтегрованих аграрних формувань(2011) Данкевич, Андрій ЄвгеновичПроаналізовано діяльність аграрних холдингів у сільському господарстві. Висвітлено особливості маркетингового забезпечення у вертикально інтегрованих аграрних формуваннях та обґрунтовано пропозиції щодо перспектив їх подальшого розвиткуДокумент Маркетингові стратегії просування готелів в Україні(2024) Грищук, Святослава Сергіївна; Пушка, Ольга СергіївнаУ статті проаналізовано маркетингові стратегії просування готелів та їх застосування в УкраїніДокумент Використання digital-маркетингу у просуванні готельно-ресторанного продукту на ринку(2024) Сильчук, Роман Павлович; Нікітіна, Тетяна Андріївна; Пушка, Ольга СергіївнаВ сучасному світі стрімкий розвиток інформаційних та цифрових технологій має значний вплив на діяльність підприємств різних галузей, у тому числі і сфери обслуговування. З кожним роком необхідність їх використання зростає, стаючи важливим елементом маркетингової політики. Вибір інструментів digital-маркетингу та їх використання в складі маркетингової політики є важливими завданнями готельно-ресторанного бізнесуДокумент Маркетингові стратегії брендів в сфері аюрведичної косметики(2024) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаДосліджується специфіка маркетингових стратегій брендів у сфері аюрведичної косметикиДокумент Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій на продовольчому ринку(2024) Попович, Валентин Мар’янович; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Зміни ринкової економіки на основі КСВ(2019) Березянко, Тамара ВолодимирівнаДокумент Маркетинговий інструментарій харчового ритейлу на прикладі торговельної мережі «Сільпо»(2023) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаОписуються практичні підходи застосування сучасного маркетингового інструментарії в ритейл-бізнесі на прикладі харчового мережевого ритейлера "Сільпо". Practical approaches to the use of modern marketing tools in the retail business are described on the example of the food chain retailer "Silpo".Документ Використання мемів як новітній спосіб візуальної комунікації в підприємництві(2023) Лукомець, Аліна Олександрівна; Арич, Михайло ІвановичУ результаті проведеного дослідження встановлено, що меми є поширеним інструментом візуальної комунікації, яку компанії використовують для просування своїх продуктів. Важливо зазначити, що суб’єкти господарювання використовують цю стратегію візуальної комунікації в контексті подій, особливо актуальних для потенційних споживачів продукту. У свою чергу, це ефективний інструмент для привернення уваги до рекламованого товару чи послуги. This paper has found that memes are a common visual communication tool that companies use to promote their products. It is important to note that business entities use this visual communication strategy in the context of events that are particularly relevant to potential consumers of the product. In turn, it is an effective tool for drawing attention to the advertised product or service.Документ Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент маркетингових комунікацій підприємства(2023) Гулак, Наталія Олександрівна; Скригун, Наталія Петрівна