Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
79 результатів
Результати пошуку
Документ Вразливості систем типу «розумний дім»(2019) Артеменко, Валентин Андрійович; Костіков, Микола ПавловичДокумент Перспективи розвитку інформаційних технологій для створення метавсесвіту(2021) Поліщук, Сергій Олегович; Костіков, Микола ПавловичДокумент Застосування сучасних інформаційних технологій у процесах сушіння харчових продуктів(2024) Овчарук, Володимир ОлексійовичЗапочатковано комплекс досліджень і розробок для створення засобами сучасних інформаційних технологій бази даних та знань продуктів, що підлягають сушінню. База даних та знань вміщує усі відомі фізичні, теплофізичні та інші відомі характеристики, які потрібні для оптимального вибору способу сушіння та необхідного для цього обладнанняДокумент Особливості формування комунікативних навичок студентів ЗВО під час занять з іноземної мови в умовах дистанційного навчання(2021) Малик, Юліана Ігорівна; Никитенко, Ольга ВасилівнаСьогодні новітні інформаційні технології впроваджуються ледь не в усі сфери діяльності людини. За допомогою інформаційних технологій можна здійснювати професійну діяльність, спілкуватися, розважатися, реалізовувати творчі потреби, а також навчатися. У сучасному українському педагогічному товаристві ведуться різноманітні дискусії і серед багатьох актуальних тем центральне місце посідає проблема дистанційного навчання і використання освітніх онлайн технологій в навчальному процесі. Сьогодні для ЗВО організація навчального процесу у дистанційній формі стала такою ж необхідністю, як і оновлення та застосування ефективних методів навчання.Документ Маркетинг та штучний інтелект(2023) Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаОбґрунтовано необхідність пристосування маркетингу відповідно до тих умов, які супроводжують розвиток суспільства. Перелічені стадії розвитку виробництва і продукту, через які пройшов маркетинг. Наголошено на тому, що XXI століття характеризується розвитком комп’ютерних технологій, які змінили підходи до застосування маркетингових інструментів та проведення маркетингових досліджень. Надано визначення штучного інтелекту. Продемонстровані можливості штучного інтелекту у маркетингу та маркетингових дослідженняхДокумент Використання інформаційних технологій на біржовому ринку України(2024) Еш, Світлана МиколаївнаРозглянуто сутність інформаційних технологій, обґрунтовано різні точки зору щодо їх складових, визначено найпоширеніші способи здійснення алгоритмічної торгівлі. Сучасні інформаційні технології біржового ринку в Україні представлені значною кількістю комп’ютерних програм, які здатні забезпечити швидкий доступ до суті інформації про фінансові інструменти та її оброблення. Інвестиційні фірми, які працюють у сфері ринків капіталу, використовують технології алгоритмічної торгівлі, що дає їм можливість розвиватися, досягати успіху, пристосовувати технологічний процес цифрової економіки до потреб власного бізнесуДокумент Overview of evolutionary modeling algorithms for contract scheduling(2023) Hrybkov, Serhii; Kozhushko, IlliaThe analysis was carried out to determine the advantages and disadvantages between the algorithms and to define the best solution that can be used to support the planning of contract execution.Документ Особливості впровадження документообігу в університеті(2023) Доля, Сергій Олександрович; Грибков, Сергій ВіталійовичВпровадження ефективного документообігу є важливим етапом у забезпеченні успішної діяльності будь-якої організації, в тому числі і університету. Оскільки університети займаються викладанням та науковим дослідженням, вони мають значний потік документів, що потребують обробки та зберігання.Документ Використання ChatGPT у навчанні на технічних спеціальностях(2023) Москаленко, Олексій Сергійович; Грибков, Сергій ВіталійовичОднією з новітніх і найбільш вдалих розробок у сфері штучного інтелекту є ChatGPT. Під час дослідження роботи чат-боту було виявлено, що із завданнями технічного і математичного спрямування технологія надає досить повні відповіді та ґрунтовні консультації., що може бути корисним для студентів технічних спеціальностей, але його слід використовувати в поєднанні з іншими методами навчання аби надана інформація дійсно була точною й актуальноюДокумент Передумови для розроблення СППР з управління закупками виробничого підприємства (на прикладі ТОВ «БМ Дистрибушн 2.0»)(2022) Чорноплеча, Анна Євгеніївна; Грибков, Сергій Віталійович; Литвинов, Валерій АндрониковичУ роботі розглянуто «класичні» моделі управління запасами. Було зроблено висновки, що найкращим методом для управління запасами в даному випадку є «мінімум — максимум», що дозволить підтримувати необхідний мінімум та не дасть закупити більше, ніж потрібно, з граничним максимальним обмеженням, яке розраховується, зважаючи на рівномірність витрат цього матеріалу на виробництві.