Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Прямий маркетинг як інструмент комунікаційної політики підприємства
    (2021) Скригун, Наталія Петрівна; Копиленко, Анастасія Анатоліївна
    Розглянуто прямий маркетинг як інструмент комунікаційної політики підприємства. Встановлено, що прямий маркетинг є ефективним інструментом маркетингових комунікацій, що сприяє посиленню лояльності до компанії. Надано практичні рекомендації щодо використання методів прямого маркетингу у діяльності підприємства. Direct marketing as a tool of the company's communication policy is considered. It has been established that direct marketing is an effective tool of marketing communications that promotes loyalty to the company. Practical recommendations on the use of direct marketing methods in the company's activities are given.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність BTL-комунікацій та основні етапи їх організації
    (2021) Скригун, Наталія Петрівна; Копиленко, Анастасія Анатоліївна
    Розглянуто BTL-комунікації як інструмент рекламування товарів та послуг. Встановлено, що BTL-реклама є ефективним інструментом маркетингових комунікацій, який дозволяє встановлювати зв’язок із клієнтами особисто у місцях продажу. Надано практичні рекомендації щодо впровадження BTL-комунікації у рекламну діяльність підприємства. Considered BTL-communications as a tool for advertising goods and services. BTL advertising has been found to be an effective marketing communications tool that allows you to connect with customers personally at the point of sale. Practical recommendations on the implementation of BTL communication in the advertising activity of the enterprise are given.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка та реалізація заходів комунікаційної політики підприємства
    (2016) Мостіцький, Денис Володимирович; Кутас, Олена Олександрівна
    Розглянуто питання розробки та реалізації заходів комунікаційної політики підприємства. The question of development and realization of measures of communication policy of enterprise is considered.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингова комунікаційна політика: основні поняття та визначення
    (2012) Турчина (Побережна), Марія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Імідж підприємства як складова частина комунікаційної політики
    (2011) Турчина (Побережна), Марія Петрівна
    Дедалі більшого значення набуває комунікаційна політика підприємства, яка спрямована на інформування, переконування, нагадування споживачам про товар фірми, підтримку його збуту, а також створення позитивного іміджу компанії.