Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 44
  • Ескіз
    Документ
    Основні процеси та сучасне застосування алгоритмів кодування та декодування інформації
    (2024) Овчарук, Володимир Олексійович; Хотєєв, Микола
    Обговорюються алгоритми кодування та декодування інформації для різних форматів файлів, особливості цих методів, області їх застосування
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми захисту корпоративних інформаційно-телекомунікаційних мереж
    (2022) Костюк, Юлія Володимирівна; Самойленко, Юлія Олександрівна
    В статті розглянуто проблеми захисту корпоративних інформаційно-телекомунікаційних мереж, захист яких здійснюється в умовах неповної та нечіткої інформації про мережеві процеси. Тому необхідно повністю забезпечити безпечне функціонування КІТМ в умовах атак зловмисниками на інформаційні ресурси та процеси.
  • Ескіз
    Документ
    Історія становлення документа як засобу інформаційного забезпечення та його еволюція
    (2022) Смотрун, Уляна; Приблуда, Людмила Михайлівна
    У науковій праці досліджено історію становлення документа як засобу інформаційного забезпечення та його еволюція. Доведено, що зрушення в організації діловодства були зумовлені політичними, економічними та іншими соціально-правовими трансформаціями, що відбувалися в Україні.
  • Ескіз
    Документ
    ASMR-advertising as an element of ikea marketing strategy
    (2019) Antonova, Olha
  • Ескіз
    Документ
    Співпраця рекламодавців з українськими АСМР-тистами у контексті світових рекламних та маркетингових тенденцій
    (2019) Антонова, Ольга Вадимівна; Король, Вероніка Валентинівна
  • Ескіз
    Документ
    Internet marketing bugs: victims of personalization
    (2020) Kolodiuk, Svitlana; Shchehlova, Alla
    Every day mankind struggles with many serious problems, which significantly affects the quality of life of entire generations. Modern problems require modern solutions. Personalization of marketing has become a lifeline for the digital era, but not everything has gone according to plan. It is an effective tool for business in capable hands, but also personalization began to associate with an annoying element for many of us. There were identified some mistakes in the personalization of the marketing industry based on reputable statistical agencies' research. High-quality targeting is the main personalization goal. For present advertising campaigns are like a set of random information thanks to unscrupulous specialists. It has irritated the audience and made the surviving more difficult for business. The situation has the property to become worse and creates new difficulties for solving. Large companies professionals make great efforts to avoid discrimination and other aspects of tolerance that the public pays a big piece of attention. Many businesses are litigated by minorities because of their controversial campaigns and the targeting approach. Researches show that highly paid ads on Facebook and Google are much more often shown by business to men, and it is a shadow of discrimination by gender. Social platforms algorithms are a very important part of the global system, as automatic settings help to stabilize and resolve such problems for society and business. But many people try to avoid them and create a set of conflict situations that require the constant presence of a live moderator that is impossible for the present. That is why companies need to have not only a strong marketing specialist but also an in-house lawyer in the current business environment. Щодня людство бореться з багатьма серйозними проблемами, які істотно впливають на якість життя цілих поколінь. Сучасні проблеми вимагають сучасних рішень. Персоналізація маркетингу стала рятівним кругом для цифрової ери, але не все йде за план. Цей ефективний інструмент для бізнесу в умілих руках, але персоналізація стала асоціюватися у багатьох з нас з дратівливим елементом. На підставі досліджень авторитетних статистичних агентств були виявлені деякі помилки в персоналізації індустрії маркетингу. Головною метою персоналізації є якісне таргетування. На сьогодні рекламні кампанії подібні до набору випадкової інформації завдяки недобросовісним фахівцями. Це дратувало аудиторію і ускладнювало виживання для бізнесу. Ситуація стає все гірше і створює нові труднощі для вирішення. Професіонали великих компаній докладають великих зусиль, щоб уникнути дискримінації інших аспектів толерантності, яким громадськість приділяє велику увагу. Багато підприємств піддаються критиці меньшинами у зв'язку з їх суперечливими кампаніями і цілеспрямованим підходом. Дослідження показують, що високооплачувана реклама на Facebook і Google набагато частіше показується бізнесом чоловікам, що є тінню дискримінації за статевою ознакою. Алгоритми соціальних платформ є дуже важливою частиною глобальної системи, оскільки автоматичні налаштування допомагають стабілізувати і вирішити такі проблеми для суспільства і бізнесу. Але багато хто намагається їх уникнути і тим самим створює ряд конфліктних ситуацій, що вимагають постійної присутності живого модератора, що наразі неможливо. Саме тому компаніям необхідно мати не лише сильного фахівця з маркетингу, але і штатного юриста в сучасному бізнес середовищі.
  • Ескіз
    Документ
    Комунікативний вакуум в умовах глобалізованого світу
    (2019) Калюжна, Юлія Андріївна
    В науковій роботі проаналізовано основні передумови виникнення комунікативного вакууму. Розглянуто наслідки та загрози цього явища для культурної та національної ідентичності. Запропоновано діалог як найефективніший засіб формування мовленнєвої особистості та спосіб вираження особистісної самобутності. In scientific work the basic preconditions of the emergence of communicative vacuum are analyzed. The consequences and threats of this phenomenon for cultural and national identity are considered. Dialogue is proposed as the most effective means of forming a speech person and a way of expressing a personality identity.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування інформаційних систем управління готелем
    (2018) Дочинець, Інга Вікторівна
    Проведено характеристику та переваги використання інформаційних систем в управлінні готелем. Проведено характеристику и преимущества использования информационных систем в управлении отелем. Сharacteristics and advantages of using information systems in hotel management were conducted.
  • Ескіз
    Документ
    Створення інформаційної системи підтримки роботи начальника ковбасного цеху заводу «Перша столиця»
    (2018) Постолатій, Розалія Сергіївна; Грибков, Сергій Віталійович
    Одним із важливих питань при розробленні інформаційної системи є виявлення проблемних зон у діяльності підприємства. Для підвищення рівня працездатності цеху було прийнято рішення про необхідність розроблення інформаційної системи (ІС) підтримки роботи начальника ковбасного цеху. One of the important issues in developing an information system is the identification of problem areas in the enterprise. To improve the efficiency of the shop, it was decided to develop an information system (IS) supporting the work of the head of the sausage shop.