Монографії, підручники, навчальні посібники
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7375
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Вища математика. Спеціальні розділи(2015) Мартиненко, Михайло Антонович; Юрик, Іван ІвановичРозглядаються чотири розділи математики: теорія функцій комплексної змінної, операційне числення,теорія поля,математична фізика. Теоретичний матеріал подається у формі лекцій і супроводжується прикладами типових задач. Наприкінці кожної лекції наведено перелік основних запитань для самоконтролю знань і достатню кількість завдань для проведення практичних занять. Вміщено завдання для індивідуальної роботи студентів та модульного контролю. Розрахований для студентів технічних вузів. Four divisions of mathematics are examined: theory of functions of complex variable, operating calculation. Theoretical material is given in form lectures and accompanied by the examples of typical tasks. At the end of every lecture a list over of basic questions for self-control of knowledge and sufficient amount of tasks are brought for realization of practical employments. A task is contained for individual work of students and module control. Expected for the students of technical institutions of higher learning.Документ Аналітичні функції. Операційне числення. Різницеві рівняння(2007) Мартиненко, Михайло Антонович; Юрик, Іван ІвановичТеоретичний матеріал подано у формі лекцій із прикладами типових задач. Наприкінці кожної лекції наведено перелік основних запитань для самоконтролю знань і завдання для проведення практичних занять. Вміщено завдання для індивідуальної роботи студентів та модульного контролю. Розраховано на студентів вищих навчальних закладів.Документ Теорія функції комплексної змінної. Операційне числення : навчальний посібник(2010) Мартиненко, Михайло Антонович; Юрик, Іван ІвановичРозглядаються два розділи математики: теорія функцій комплексної змінної, операційне числення. Теоретичний матеріал подається у формі лекцій і супроводжується прикладами типових задач. Наприкінці кожної лекції наведено перелік основних запитань для самоконтролю знань і достатню кількість завдань для проведення практичних занять. Вміщено завдання для індивідуальної роботи студентів та модульного контролю. Розрахований для студентів технічних вузів.