Монографії, підручники, навчальні посібники

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7375

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 35
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні онлайн-платформи для продажу продуктів харчування
    (2019) Капінус, Лариса Василівна
    Визначено основні тенденції, які притаманні ринку їжі. Вивчено форми інтернет-взаємодії споживачів та продавців в процесі купівлі товарів. Зясовано, які саме форми взаємодії онлайн-користувачів та продавців в процесі купівлі товарів використовуються на онлайн-ринку продажу харчових продуктів, який дуже повільно, але впевнено набирає обертів. Вивчено основні тренди та перспективи розвитку онлайн-торгівлі.
  • Ескіз
    Документ
    Управління розвитком підприємств в умовах трансформації економічних відносин
    (2019) Баталова (Понежда), Олена Анатоліївна; Бергер, Аліна Дмитрівна; Березянко, Тамара Володимирівна; Болотіна, Ірина Миколаївна; Драган, Олена Іванівна; Євсєєва, Ірина Василівна; Ємцев, Віктор Іванович; Ємцева, Галина Федорівна; Зєніна-Біліченко, Антоніна Сергіївна; Кутас, Олена Олександрівна; Бутрим (Киричок), Олена Валеріївна; Лисенко (Звьоздочкіна), Олена Анатоліївна; Майстренко, В. М.; Минко, Лілія Миколаївна; Москаленко (Римаренко), Вікторія Олександрівна; Осадчук, Оксана Павлівна; Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Скопенко, Наталія Степанівна; Стахурська, Світлана Антонівна; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Тюха, Ірина Володимирівна; Шереметинська (Горобець), Оксана Валеріївна
    У монографії розкрито особливості управління розвитком підприємств в умовах трансформації економічних відносин і глобалізації економіки. Ці процеси привели країну до появи певної економічної деструкції, яка полягає у перетворенні країни у сировинний придаток світової економіки, деформаціях у розвитку галузей економіки та до необхідності пристосування вітчизняних підприємств та всієї економіки країни до різних фрагментів світового господарства. Показано, що деформації на сучасному етапі розвитку економіки країни є наслідком суперечностей між глобалізацією та фінансово-економічними механізмами управління розвитком підприємств країни, що призводять до кризових явищ. Визначено підходи до управління розвитком підприємств в умовах трансформації економічних відносин та необхідності розв’язання існуючих суперечностей в економіці України з метою подолання кризових процесів і забезпечення умов стабільного функціонування підприємств. Для фахівців у галузі економіки, викладачів і студентів економічного спрямування.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні управлінські технології розвитку підприємств
    (2019) Стахурська, Світлана Антонівна; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна
    Розглядаються сучасні управлінські технології розвитку підприємств. Рассматриваются современные управленческие технологии развития предприятий. Modern management technologies of enterprise development are considered.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення стратегії управління діяльністю менеджерів зі збуту як напрям підвищення маркетингового потенціалу підприємства
    (2013) Розумей, Світлана Борисівна; Скригун, Наталія Петрівна; Капінус, Лариса Василівна
    Досліджено концептуальні засади щодо оцінювання економічного потенціалу, формування організаційної структури механізму підвищення економічного потенціалу, використання інформаційних та соціальних ресурсів при розробці стратегії ефективного управління економічним потенціалом на рівні підприємств, регіонів, країн. Запропоновано новітні підходи щодо визначення шляхів підвищення використання економічного потенціалу на макро-, мезо- та мікрорівнях, регулювання сталого розвитку на основі активізації механізмів формування та використання економічного потенціалу, формування шляхів подолання кризового стану. The conceptual foundations for evaluating the economic potential, the formation mechanism of the organizational structure enhance the economic potential of information and social resources in the effective management strategies development and economic potential at the level of the enterprises, regions, countries. A new approach to identify ways of improving the use of the economic potential of the macro, meso and micro levels, regulation of sustainable development through the activation mechanisms of formation and use of the economic potential, the formation of the ways to overcome the crisis.
  • Ескіз
    Документ
    Економіко-математичні методи і моделі в галузі управління персоналом
    (2019) Мазник, Ліана Валеріївна; Березянко, Тамара Володимирівна; Безпалько, Олена Вікторівна; Бергер, Аліна Дмитрівна; Гринюк, Юлія Михайлівна; Драган, Олена Іванівна; Олійниченко, Олена Миколаївна
    Навчальний посібник відрізняється збалансованістю та зрозумілістю викладу матеріалу. Тематична композиція навчального посібника та його практичні завдання у формі тестів, розрахункових вправ, спрямовані на впровадження прикладних методик економіко-математичного моделювання для застосування на практиці, сприяє розвитку аналітично-розрахункових здібностей і готує до прийняття самостійних рішень в управлінні персоналом. Навчальний посібник призначено для здобувачі закладів вищої освіти для самостійного вивчення дисципліни «Економіко-математичне моделювання».
  • Ескіз
    Документ
    Соціально-економічна безпека
    (2019) Березянко, Тамара Володимирівна; Мазник, Ліана Валеріївна; Левчук, Аліна Олександрівна; Тертична, Любов Іванівна; Бергер, Аліна Дмитрівна; Лозовська, Наталія Миколаївна; Драган, Олена Іванівна; Чигринець, Олена Анатоліївна; Безпалько, Олена Вікторівна; Олійниченко, Олена Миколаївна; Соломка, Ольга Миколаївна
    У навчальному посібнику висвітлено сучасні проблеми, що існують у практиці прийняття рішення з соціально-економічної безпеки підприємства. Видання відрізняється збалансованістю та доступністю викладення матеріалу. Тематична композиція та прикладні завдання у формі тестів, розрахункових вправ, спрямовані на впровадження активних методик навчання для застосування на практиці отриманих знань, сприяє розвитку аналітично-розрахункових здібностей і готує до прийняття самостійних рішень у питаннях соціально-економічної безпеки. Посібник буде корисним для тих, хто цікавиться сучасними проблемами соціально-економічної безпеки підприємства. The textbook covers current problems that exist in the decision-making practice on socio-economic security of the enterprise. The publication has a balanced and accessible presentation of the material. Thematic composition and applied tasks in the form of tests, calculation exercises, aimed at the introduction of active teaching methods for the practical application of the knowledge gained, promotes the development of analytical and design abilities and prepares for the adoption of independent decisions on issues of socio-economic security. The manual will be useful for those who are interested in modern problems of socio-economic security of the enterprise.
  • Ескіз
    Документ
    Економічні і соціально-трудові аспекти управління персоналом: теорія та практика
    (2017) Березянко, Тамара Володимирівна; Безпалько, Олена Вікторівна; Бергер, Аліна Дмитрівна; Гринюк, Юлія Михайлівна; Грищенко, Діана Григорівна; Драган, Олена Іванівна; Лисак, Володимир Юрійович; Лозовська, Наталія Миколаївна; Мазник, Ліана Валеріївна; Никоненко, Андрій Володимирович; Тертична, Любов Іванівна; Олійник, Ольга Степанівна; Олійниченко, Олена Миколаївна; Сологуб, Володимир Дмитрович; Чигринець, Олена Анатоліївна
    У колективній монографії розглянуто теоретичні і прикладні аспекти управління персоналом, визначено проблеми та перспективи їхнього розвитку. Значну увагу приділено питання формування, використання, технологіям розвитку персоналу, розроблення ефективної системи управління персоналом на підставі нових підходів, економіко-математичних методів і зарубіжного досвіду.
  • Ескіз
    Документ
    Онлайн мерчандайзинг як засіб просування товарів в мережі Інтернет
    (2017) Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Сергеєва, Ганна Дмитрівна
    В роботі запропоновано використання онлайн мерчандайзингу як засобу просування товарів в мережі Інтернет, розглянуто питання змісту та особливостей реалізації мерчандайзингового інструментарію, як в офф- так і в онлайн-середовищі, проведено порівняльний аналіз відповідності інструментів онлайн- та офлайн-мерчандайзингу. The paper proposes the use of online merchandising as a means of promoting products on the Internet, discusses the content and features of the implementation of merchandising tools, both offline and online, a comparative analysis of the relevance of online and offline merchandising tools has been conducted.
  • Ескіз
    Документ
    Соціальні та етичні аспекти сучасного маркетингу
    (2015) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна
    У статті розглядаються соціально-відповідальні та етичні аспекти у маркетингу та виробництві, виділяються складові суспільного добробуту. Досліджується соціальна відповідальність виробника та споживача як шлях до стійкого розвитку. Розглядаються етичні та соціальні цілі маркетингу, взаємозв’язок етичного та соціального маркетингу; виокремлюються рівні соціальної відповідальності. The paper examines the socially responsible and ethical aspects of marketing and production, selects the components of social welfare. The social responsibility of producer and customer as the way to sustainable development is investigated. The ethical and social goals of marketing and the interconnection between ethical and social marketing are considered; the levels of social responsibility are distinguished.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинг. Робочий зошит
    (2014) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гаврилова, Тетяна Василівна; Гринюк, Юлія Михайлівна; Капінус, Лариса Василівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Розумей, Світлана Борисівна; Семененко, Катерина Юріївна; Скригун, Наталія Петрівна
    Подано основні теми з дисципліни «Маркетинг», поставлено основні питання, на які студентам запропоновано дати письмові відповіді, що дозволить їм доповнити отримані в процесі навчання теоретичні знання, а також набути практичних навичок вирішення завдань з маркетингу. Basic themes are given on discipline " Marketing", basic questions on that the students it is offered to give writing answers are put, that will allow to complement in the process of studies theoretical gain knowledge them, and also to purchase practical skills of decision of tasks on marketing.