Монографії, підручники, навчальні посібники
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7375
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Світовий ринок товарів та послуг(2009) Мазаракі, Анатолій Антонович; Воронова, Євгенія Миколаївна; Юхименко, Володимир Васильович; Чаус, Ірина Володимирівна; Ващенко, Н. П.; Мельник, Тетяна Миколаївна; Шпарага, Тетяна Іліодорівна; Софіщенко, Ірина Ярославівна; Донченко, Олексій Олександрович; Гладкий, Олександр Віталійович; Головня, Юлія Ігорівна; Мірзодаєва, Тетяна Віталіївна; Манжалій, С. М.Підручник присвячений теоретичним засадам формування світових товарних ринків, характеристиці світових товарних ринків. Проаналізовано різні класифікації світових товарних ринків, запропоновано авторський підхід щодо товарно-галузевої структурисвітового ринку. Висвітлено роль та місце України на світових ринках, представлено аналіз потенційних можливостей інтеграції України до конкурентного товарного ринку.Документ Застосування мотиваційних важелів для удосконалення управління якістю продукції на підприємствах хлібопекарської галузі(2016) Труш, Юлія ЛеонідівнаВагому роль при підвищенні якості продукції та ефективності управління нею відіграє застосування мотиваційних важелів для удосконалення управління якістю продукції. Дослідження показали, що недостатню увагу вчені надають питанням застосування системи стимулів працівників для підвищення якості хлібобулочної продукції, механізму мотивації підвищення якості продукції, характеристикам потреб та основним мотивам.Документ Товарна інноваційна політика(Антошкіна, Л. І. Товарна інноваційна політика : навчально-методичний посібник / Л. І. Антошкіна, О. П. Сологуб, І. О. Тарлопов. - Донецьк: ТОВ "Юго-Восток, Лтд", 2007. – 213 с., 2007) Антошкіна, Лідія Іванівна; Сологуб, Олена Петрівна; Тарлопов, І. О.Запропонований навчально-методичний посібник має на меті якнайскоріше адаптувати процес вивчення дисципліни «Товарна інноваційна політика» до вимог Болонської декларації. Наводяться плани семінарських занять, завдання до самостійної та індивідуальної роботи, положення про оцінювання знань студентів, список рекомендованої літератури та ін. Завдання до самостійної роботи включають методичні рекомендації до вивчення кожної теми, рекомендовану літературу та контрольні питання. Індивідуальні завдання відзначають прикладною спрямованістю. Навчально-методичний посібник стане в нагоді не тільки майбутнім магістрам з маркетингу, а й іншим фахівцям, які досліджують проблеми інноваційного розвитку. Proposed Textbook aims to adapt the learning process as soon as possible subject "Product innovation policy" to the requirements of the Bologna Declaration. We give plans of seminars, tasks for independent and individual work, provision of assessment of student reading list, and others. Tasks for independent work include guidelines to study each topic, recommended literature and control issues. Individual tasks vidhznachayut applied focus. Manual is useful not only to the future masters of marketing, and other professionals, researching innovative development.