Монографії, підручники, навчальні посібники

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7375

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Дифузія як чинник розвитку інноваційного процесу
    (2019) Кундєєва, Галина Олексіївна; Соломка, Ольга Миколаївна; Швед, Тетяна Володимирівна
    В статті запропонована модель, що може бути використана для прогнозу визначення доцільності продажу новації фірмами, що створили дану новацію та з метою визначення доцільності покупки новації підприємствами, які готові її впровадити, оскільки запропонована нами модель фактично розглядає динаміку двох ринків – ринку товарів і ринку новацій. The article proposes a model that can be used to forecast the feasibility of selling an innovation by firms that created this innovation and for the purpose of determining the feasibility of buying an innovation by enterprises that are ready to implement it, since our proposed model actually considers the dynamics of two markets - the market of goods and the market of innovations .
  • Ескіз
    Документ
    Світовий освітній простір: тенденції та перспективи розвитку в умовах глобалізації
    (2014) Гуткевич, Світлана Олександрівна; Оніщенко, Ірина Григорівна
    У монографії досліджено освітні системи європейських країн, США, Китаю, Японії та країн СНД, розкрито концептуальні основи розвитку освіти в умовах глобалізації. Особливу увагу приділено моделям нового покоління стандартів, структурі та змісту підготовки фахівців вищої кваліфікації в Європі. Монографія буде особливо корисна при вивченні курсів «Міжнародні освітні системи», «Європейська інтеграція». Для студентів, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів, а також для усіх, хто цікавиться проблемами освіти. The book explored the educational systems of European countries, USA, China, Japan and the CIS, deals with the conceptual basis for the development of education in the context of globalization. Particular attention is given to models of a new generation of standards, structure and content of training highly qualified specialists in Europe. The book will be especially useful in the study courses "International Educational System", "European integration". For students, graduate students, university professors, and for all those interested in education.