Монографії, підручники, навчальні посібники

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7375

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Management of trademark portfolio companies of baking industry
    (2011) Ribachuk-Yarova, Tatiana; Polinchyk-Yarova, Tatiana
    The problems of portfolio brand companies of banking industry are considered. The influence of market stability range of enterprises and its competitive position are defined.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження впливу мікросередовища підприємства для обґрунтування структури товарного портфелю
    (2014) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Полінчик-Ярова, Тетяна Володимирівна
    Визначено стан, та особливості управління товарним портфелем на підприємстві. Проведено аналіз впливу мікросередовища на обґрунтування структури товарного портфелю. The condition and trademark portfolio management features for the enterprise are determined. The analysis of the influence of environment on grounds of merchandise portfolio are made.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинговые основы формирования сбалансированного товарного портфеля
    (2014) Капинус, Лариса Васильевна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Федосеевна; Скригун, Наталья Петровна
    У монографії викладено важливі маркетингові аспекти аналізу, вдосконалення та формування оптимально збалансованого товарного асортименту та номенклатури продукції підприємств, що передбачають розробку теоретичних і методичних основ дослідження та створення товарного портфеля, включаючи використання цінових факторів. Запропоновано методичний підхід до аналізу та інтерпретації результатів оцінки структури асортименту продукції, отриманих на основі застосування найбільш розповсюджених методів дослідження продуктового портфеля. Розроблено критерії для оцінки ступеня збалансованості товарного асортименту за його структурою. А також розглянуті питання визначення впливу та обліку цінових факторів, що використовуються при формуванні збалансованого та оптимального товарного портфеля промислового підприємства. This monograph presents the important marketing aspects of the analysis, development and formation optimally balanced product mix and product mix of enterprises, providing the development of theoretical and methodological bases of research and the creation of product portfolio, including the use of pricing factors. The methodical approach to the analysis and interpretation of the results of the evaluation product mix derived from the application of the most common methods of research product portfolio. Developed criteria for assessing the balance of the product range on its structure. As well as the issues and determine the effect of excluding cost factors used in making balanced and optimal product portfolio of industrial enterprise.