Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Художня сублімація українського світомислення у поезії Ліни Костенко «Люблю чернігівську дорогу»(2015) Векуа, Оксана ВіталіївнаУ статті подано аналіз поезії Ліни Костенко «Люблю чернігівську дорогу» через призму фольклорного сприйняття дороги й дому. У названому творі просторовий континуум втілений в архетипах дороги, дому, слова, національному універсумі.Документ Пейзаж як сфера поетичного філософствування у ліриці Ліни Костенко(2013) Гаєвська, Надія Марківна; Векуа, Оксана ВіталіївнаУ статті окреслено проблеми «прочитання» та робиться спроба аналізу психологічних аспектів душі, що прагне кохати. Розглянуто творчість митця як подолання хаосу, нове розуміння взаємодії автора і тексту. Аналізується поезія Ліни Костенко «Послухаю цей дощ» з точки зору пейзажу та гармонії двох субстанцій – «Я» і «дощ», людська природа, усвідомлення себе і краси світу довкола себе, що вихоплює для читача око митця. The article ontlines the problem, “reading” and analyzes of psychology problem. Considered as overcoming the chaos of creativity, new insights interaction author and text. We analyze a poem by Lina Kostenko "Listen this rain" from the point of view of the landscape and the harmony of two substances - the "I" and "rain", human nature, self-awareness and the beauty of the world that reproduces the eyes of the writer to the reader.Документ Пейзаж як сфера поетичного філософствування у ліриці Ліни Костенко(2014) Векуа, Оксана ВіталіївнаУ статті окреслено проблеми «прочитання» та робиться спроба аналізу психологічних аспектів душі, що прагне кохати. Розглянуто творчість митця як подолання хаосу, нове розуміння взаємодії автора і тексту. Аналізується поезія Ліни Костенко «Послухаю цей дощ» з точки зору пейзажу та гармонії двох субстанцій – «Я» і «дощ», людська природа, усвідомлення себе і краси світу довкола себе, що вихоплює для читача око митця. The article ontlines the problem, “reading” and analyzes of psychology problem. Considered as overcoming the chaos of creativity, new insights interaction author and text. We analyze a poem by Lina Kostenko "Listen this rain" from the point of view of the landscape and the harmony of two substances - the "I" and "rain", human nature, self-awareness and the beauty of the world that reproduces the eyes of the writer to the reader.Документ Тарас Шевченко в житті та творчості Андрія Малишка(2014) Гаєвська, Надія Марківна; Векуа, Оксана ВіталіївнаУ статті йдеться про роль Т. Шевченка в житті та творчості А. Малишка. In article Rech are talking about life and creativity A.Malshko.Документ Бунтівнича філософія Ф. Ніцше як складова роману В. Винниченка «Записки карпатського Мефістофоля»(2001) Векуа, Оксана ВіталіївнаЗапропонована тема є ще однією спробою осмислити літературну творчість прозаїка, драматурга і політика Володимира Винниченка (1880-1951рр.). Художня спадщина такого потужного таламу "межі століть" знову стає актуальною для українського літературознавства. Як не давно, в тодішній українській, майже вщент знищеній сталінізмом (і досі звідтоді не сповна ще реанімованій) літературі В.Винниченко все ж необхідно резервує за мистецтвом певний психологічний "відсік", у якому автор може залишатися самим собою, не мудрим, не досвідченим, без обов'язкового елементу "приємносте для всіх", лише собою в будь-якій ситуації.Документ Синергетичні параметри здобутків і втрат у духовному контексті ліричного «я» (на прикладі аналізу поезії Ліни Костенко «Любов Нансена»)(2013) Векуа, Оксана ВіталіївнаУ статті окреслено проблеми «прочитання» та робиться спроба аналізу психологічних аспектів душі, що кохає у поезії Ліни Костенко «Любов Нансена». The article ontlines the problem, “reading” and analyzes of psychology problem.Документ Творчість А. Малишка крізь призму опозиції "Смерть - вічність"(2012) Векуа, Оксана ВіталіївнаУ статті йдеться про творчість А. Малишка, що була спробою власного голосу в середовищі одержавленої поезії соцреалізму та його лірику. This work tells about A. Malyshko's creativity as an attempt to keep his own "ego" untouched in the environment of a socialist realism.