Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Документ Формування кадрового резерву як інструменту мотиваційного менеджменту(2021) Грищенко, Діана Григорівна; Кайданович, Владислав ВасильовичУ статті представлено результати визначення теоретичної та практичної сутності кадрового резерву як невід’ємного елементу підприємства, окреслено основні етапи його формування. Охарактеризовано поділ кадрового резерву та види кадрового резерву за часом призначення. Окреслено значення кадрового резерву як мотиваційного інструменту, що має своє відображення у багатьох мотиваційних теоріях, які певною мірою доводять мотиваційну ефективність кадрового резерву. Проаналізовано досвід формування кадрового резерву в ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» і визначено, що основним способом формування резерву є навчання працівників на посади завідувача відділу, заступника керуючого, керуючого магазином. На основі зарубіжного досвіду формування кадрового резерву, а саме методу поділу працівників на «кар’єрних» та «некар’єрних», було розроблено авторську схему формування кадрового резерву з урахуванням особливостей підприємства.Документ Формування HR-бренду компанії та його оцінювання(2021) Грищенко, Діана Григорівна; Йосифчук, Ярослав МиколайовичУ статті розглянуто точки зору зарубіжних та вітчизняних вчених, які досліджували теоретичні і практичні аспекти формування HR-бренда. Виокремлено і проаналізовано модель, яка на думку авторів, є найефектив-нішою. Здійснено аналіз HR-бренду ПрАТ «ОБОЛОНЬ» за різними методиками для отримання об’єктивних результатів. Рівень залученості персоналу як прямий індикатор стану HR-бренду компанії досліджено за до-помогою опитувальника Q12. На основі комплексної авторської методики Мокіної С.М. за точками контакту, здійснено загальну оцінку та детально досліджено внутрішній та зовнішній HR-бренд. Розраховано індекс сили бренду роботодавця та побудовано діаграму і матрицю бренду роботодавця, що дозволяє виділити сфери, які потребують втручання для підвищення результативності бренда. Отримані результати можуть бути використані в теорії та практиці формування HR-бренду компанії.Документ Фактори і проблеми, що впливають на розвиток ділової кар’єри сучасної особистості(2020) Курченко, Катерина Миколаївна; Грищенко, Діана ГригорівнаІнтеграція України в міжнародний конкурентний простір обумовила значимість управління діловою кар’єрою як основної проблеми його розвитку. Ефективне управління діловою кар’єрою передбачає поглиблення знань про динаміку розвитку ділової кар’єри, визначення факторів і проблем, що впливають на нього. У статті досліджено теоретичні та практичні аспекти управління діловою кар’єрою. В ході дослідження використано описові та проблемно-тематичні методи. Охарактеризовано управління діловою кар’єрою, зокрема визначено чинники, які впливають на її розвиток, та основні проблеми кар ’єрного зростання працівників. Досліджено вплив окремих рівнів факторів на розвиток ділової кар’єри, вплив особистісного розвитку людини на її кар’єрні досягнення. Проаналізовано динаміку розвитку ділової кар’єри та основні потреби індивіда на кожному етапі кар’єрного просування. Наведені фактори успішного вибору професії. Результати дослідження показали, що ділова кар’єра починається не з моменту отримання певної посади, а з моменту професійного вибору сфери, яка підходить для застосування своїх здібностей і можливостей, а тому важливим є правшьний професійний вибір, здатність до системного вдосконалення професійних компетенцій у тій чи іншій галузі діяльності. Також досліджено управління діловою кар’єрою, зокрема окреслено конкретні фактори впливу на кар’єрні установки і наміри людини, що виконують важливі функції в її трудовій діяльності. Для забезпечення професійного зростання працівників і для задоволення інтересів кожної із сторін трудових відносин необхідно розробити ефективну стратегію управління діловою кар’еєрою на підприємстві, враховуючи фактори впливу на її розвиток. Ukraine’s integration into the international competitive space has determined the importance of the problem of business career management as the main problem of its development Effective business career management emphasizes the importance of deepening knowledge about the dynamics of business career development and the factors and problems that affect it The objects of the research are theoretical and practical aspects of business career management. The methods of descriptive and problem-thematic were used in the course of the research. The article describes the essential characteristics of business career management, also the factors that influence its development. The main problems of career growth of employees have been identified. The influence of certain levels of factors on the development of a business career has been studied. The dynamics of business career development and the basic needs of the individual at each stage of career advancement are analyzed. The influence of a person’s personal development on his career achievements has been studied. The factors of successful choice of profession are given. The results of the study showed that business career does not begin from the moment of obtaining a certain position, but from the moment of professional choice of the field that is suitable for the application of their abilities and capabilities. Therefore, it is important to make the right professional choice, the ability to systematically improve professional competencies in a particular field of activity. It was also investigated that the management of a business career, in particular the delineation of specific factors influencing the career attitudes and intentions of a person, play an important role in his work. Therefore, to ensure the professional growth of employees and to meet the interests of each party to the employment relationship, it is necessary to develop an effective strategy for managing a business career in the company, taking into account the factors influencing its development.Документ Розвиток персоналу - запорука добробуту компанії(2010) Грищенко, Діана ГригорівнаВ статті дано відповідь на питання як забезпечити належний рівень професіоналізму та компетентності персоналу. Розглянуто різні форми навчання , дано детальну їх характеристику. Проаналізовано активність українських підприємств в сфері навчання власного персоналу. The article answered the question how to ensure a proper level of professionalism and competence of staff. Describe different forms of training and giving their detailed characteristics. Analyzed the activity of Ukrainian enterprises in training their oum staff.Документ Напрями кадрового маркетингу(2011) Грищенко, Діана ГригорівнаВ даній статті розглянуто основні напрями кадрового маркетингу. Зроблено акцент на першочергові завдання у сфері роботи з персоналом підприємства, від рівня виконання яких залежить ефективність діяльності підприємства та його позиції на ринку. In this article the basic directions of personnel marketing. Made focus on priorities in the work of the personnel, the level of performance which depends the effectiveness of the company and its position in the market.Документ Формування системи маркетингу людських ресурсів за допомогою використання інноваційних методів управління персоналом підприємств(2014) Грищенко, Діана ГригорівнаУ статті розглянуто методи (гарантії зайнятості, розумне лідерство, професійне зростання, децентралізація процесу прийняття рішень, щира комунікація), які є основоположними у побудові системи маркетингу людських ресурсів (hr-маркетингу), та доведена доцільність їх застосування для задоволення потреб людських ресурсів на підприємстві. Розкрито взаємозв'язок методів і функцій hr-маркетингу. Усі ці методи в сукупності формують у співробітників відчуття причетності до підприємства й результатів його діяльності, викликають бажання працівників підвищувати власну ефективність і рівень розвитку. The article describes the main HR marketing trends (job security, smart leadership, professional growth of employees, decentralization of decision-making, sincere and stable communication) that are fundamental for the construction of HR marketing directed at meeting the needs of human resources at the enterprise. All these methods together consolidate in personnel the sence of involvement into the company and the results of its operation, and form a desire to boost their efficiency and development, creating interest in company growth.