Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Роль координатора у процесі інтегративного навчання(2023) Дужик, Наталія СтепанівнаУ статті привертається увага до ролі координатора, хто допомагає інтегрувати наукову і навчальну компоненти в процесі міждисциплінарного навчання. Синтез міждисциплінарних знань дозволяє всесторонньо вивчити реальні проблеми і передбачає залучення обізнаних з предметом дослідження стейхолдерів, які допомагають студентам поглибити знання, об’єктивно оцінити їхні здобутки та планувати майбутню співпрацю з вирішення місцевих та глобальних проблем. The paper attracts attention to the role of a coordinator who facilitates integrating scientific and educational components in the process of interdisciplinary learning. Synthesis of interdisciplinary knowledge allows thoroughly investigate real-life problems and involves attracting relevant stakeholders who can help to enhance students’ understanding, to objectively evaluate achieved milestones, and to plan future collaboration aimed at solving local and global problems.Документ Соціально-емоційне навчання у системі сучасних педагогічних знань(2020) Дужик, Наталія СтепанівнаThe latest trends in education demonstrate the limiting of humanities to electives which undermines universal and balanced education for а considerable number of majors. Consequently, the emotional impact on students’ personality is reduced and other ways to restore it should be employed. For this reason, it is important to share the knowledge about SEL as a comprehensive model which can be implemented at any level of education. Новітні тенденції в освіті виявляють обмежений статус гуманітарних курсів на рівні вибіркових дисциплін, що порушує принцип універсальної та збалансованої освіти для більшості дисциплін. Як наслідок емоційний вплив на особистість зменшується, а тому повинні використовуватися інші способи впливу, щоб його відновити. Тому вкрай важливо поширювати знання про СЕН як цілісну модель, яка може бути запроваджена на всіх освітніх рівнях.Документ Мовна тактовність та її роль у формуванні соціальної компетентності (на прикладі західної культури)(2018) Дужик, Наталія СтепанівнаУ статті обгрунтовується необхідність опанування стратегії політкоректності на заняттях англійської мови у вищих навчальних закладах, а також пропонується низка рекомендацій щодо формування навиків компетентної взаємодії у мультикультурному соціумі. Значну увагу приділено новітнім тенденціям у розвитку міжкультурного спілкування. The paper follows the latest research on political correctness. Close attention is paid to publications in English, covering the usage of politically correct expressions. The most commonly described means of polite discourse were selected for university learning instructions.