Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингові технології інтернет-магазинів на онлайн-ринку(Капінус, Л. В. Маркетингові технології інтернет-магазинів на онлайн-ринку / Л. В. Капінус, В. І. Гулька, Т. Г. Бєлова // Бізнес-навігатор. – 2019. – Вип. 6.1-1 (56). – С. 194–199., 2019) Капінус, Лариса Василівна; Гулька, Вікторія Ігорівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаВ статті розглянуто переваги використання маркетингових технологій інтернет-магазинів на онлайн-ринку та з’ясовано базові причини, які пришвидшують розвиток онлайн-покупок. Визначено стратегічні цілі роздрібних підприємств у віртуальному просторі. Вивчено основні маркетингові інструменти, які допомагають збільшувати точки дотику з цільовою аудиторією, аналізувати поведінку користувачів сайту з продажу товарів. Розкрито сутність спеціальних сервісів для визначення сегментів користувачів інтернет-магазинів, а також необхідність програмного забезпечення та порталів для аналізу конкурентів. Зосереджено увагу на таргетинговій, медійній та нативній рекламі, а також на SEO-оптимізації, що допомагає просувати сайт та формувати контент. Узагальнено можливості розвитку інтернет-магазинів, які ефективно використовують технології електронного мерчандайзингу та smm-просування. З’ясовано, що однакова увага до кожного маркетингового інструменту та грамотне і комплексне їх використання відкривають широкі можливості для розвитку бізнесу на онлайн-ринку.Документ Порівняльний аналіз цінових моделей розміщення інтернет-реклами(2011) Капінус, Лариса Василівна; Гаврилова, Тетяна Василівна; Сінгаєвський, Ігор ОлеговичУ статті на основі теоретичних досліджень визначено сутність цінових методів розміщення інтернет-реклами та проведено їх порівняльний аналіз.