Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Концептуальні засади наукової творчості в маркетингових дослідженнях
    (2022) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    Стаття присвячена концептуальним засадам наукової творчості, зокрема, у маркетингових дослідженнях. Доводиться необхідність концептуального підходу до здійснення маркетингової діяльності. Обґрунтовується необхідність застосування сучасних маркетингових концепцій у функціонуванні підприємства. Особлива увага приділяється впровадженню концепції взаємовідносин. Наводяться чинники, які сприяють зміцненню зв’язків підприємства з клієнтами. Пропонуються основні шляхи покращення роботи компанії із споживачами задля встановлення стійких стосунків.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження споживчих переваг при виборі здобних хлібобулочних виробів
    (2018) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Ашомко, Людмила Володимирівна
    Розглянута проблема оцінювання споживчих переваг при виборі хлібобулочних виробів; проаналізовано споживчі переваги при здійсненні вибору здобних хлібобулочних виробів підприємств ПАТ «Київхліб»; проведено опитування фокус-групи та здійснено анкетування споживачів, результати якого покладено в основу дослідження. The problem of estimating consumer preferences in the choice of bakery products is considered; the consumer preferences were analyzed in the choice of the sweet bakery products of PJSC "Kyivkhlib" enterprises; A focus group survey was conducted and a survey of consumers was carried out, the results of which are the basis of the study.
  • Ескіз
    Документ
    Використання маркетингових досліджень у практичній діяльності підприємств
    (2004) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    Наведено практичні рекомендації щодо використання маркетингових досліджень на підприємствах, а саме: щоб оцінити ступінь готовності підприємства до сприйняття маркетингової концепції у своїй діяльності, розробити прогнози збуту продукції підприємства та визначити найпривабливіші для себе ринкові сегменти. Practical recommendations for the use of market research enterprises, namely to assess the readiness of the company to accept the marketing concept in their efforts to develop forecasts of sales of the company and determine for yourself the most attractive market segments.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування матричних моделей в маркетингових дослідженнях
    (2005) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    Розглянуто різновиди матричних моделей, які можуть застосовуватися в маркетингових дослідженнях для досягнення підприємством запланованих цілей: визначення видів діяльності, маркетингових можливостей, становища на ринку, конкурентних переваг тощо. The varieties of matrix models, which can be used in marketings researches for achievement of the planned aims an enterprise, are considered: determination of types of activity, marketings possibilities, position, is at the market, competitive edges and others like that. Strategies the use of which will be instrumental in the increase of efficiency of entrepreneurial activity are recommended.