Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Психологічний вплив соціальної реклами на свідомість молоді(2024) Лелека, Ольга ОлександрівнаСучасне суспільство переповнене рекламою, що перетинається з нашим життям на кожному кроці. Однак, наскільки ми усвідомлюємо її вплив на нашу свідомість, особливо у молодого покоління? Соціальна реклама стає все більш не тільки простим засобом сповіщення про товари чи послуги, але й потужним інструментом формування соціальних уявлень, стереотипів та цінностей. У цьому контексті важливо розглядати психологічний вплив соціальної реклами на свідомість молоді, яка є особливо вразливою до зовнішніх впливів та впливів медіа. Це дослідження має важливе значення для розуміння впливу медіа на формування свідомості молодого покоління та розвитку стратегій захисту від негативного впливу реклами.Документ Соціальна реклама на патріотичну тематику в контексті масових комунікацій(2024) Лелека, Ольга ОлександрівнаСтаття присвячена аналізу соціальної реклами в умовах воєнного часу на патріотичну тематику. Визначено, що основним засобом поширення соціальної реклами в умовах воєнного часу стала зовнішня реклама, представлена на білбордах, плакатах, вивісках на зупинках. Соціальна реклама виступає як потужний інструмент у формуванні суспільних переконань та цінностей, маючи великий вплив на свідомість та поведінку людей. Її роль полягає не лише у сповіщенні громадськості про проблеми, але і в активному формуванні культурного середовища та стимулюванні соціальних змін. Соціальна реклама, присвячена патріотичній тематиці, може стати каталізатором об'єднання громади, підвищувати популярність української культури, розповсюджувати ключові ідеї для суспільства та сприяти формуванню патріотичного настрою