Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Ідентичність брендів українського ринку продуктів харчування
    (2009) П'янкова, Оксана Василівна
    В статті розглянуто категорію ідентичності бренду, її структуру, особливості побудови ідентичності брендів продуктів харчування. In article considered a category of identity of a brand, structure, features of construction of identity of brands of a foodstuff.
  • Ескіз
    Документ
    Обґрунтування напрямів розвитку брендів підприємств молочної промисловості відповідно до «піраміди ієрархії потреб споживачів у продуктах харчування та напоях, що представлені під брендами»
    (2012) П'янкова, Оксана Василівна
    Стаття присвячена питанням вибору напрямів розвитку брендів підприємств молочної галузі. Виявлені економічні мотиви покупки брендованих товарів та ефекти споживчої поведінки, розроблені пропозиції по напрямах та рівнях спрямованості зусиль щодо забезпечення продовольчої культури населення та культури споживання брендованої продукції. The article deals with the development of brands to choose the direction of the dairy industry. There are economic reasons for the acquisition of branded products and the effects of consumer behavior, the proposals on ways and levels of effort to ensure food culture of the people and the culture of consumption of branded products.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні методи оцінки вартості брендів у світі
    (2010) Болотіна, Ірина Миколаївна; П'янкова, Оксана Василівна
    В статті розглянуто підходи до оцінки брендів, переваги та недоліки використання окремих методів оцінки, особливості використання на практиці
  • Ескіз
    Документ
    Позиціонування як елемент ефективного управління портфелем брендів
    (2008) П'янкова, Оксана Василівна
    Розглянуто окремі складові управління портфелем брендів, проаналізовано причини коригування портфелю, досліджено позиції та взаємозв’язки складових сучасного портфелю, запропоновано коригування портфелю торгових марок з подальшим репозиціонуванням складових у відповідності до парасолькового бренду.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка вартості брендів підприємств харчової промисловості України
    (2010) П'янкова, Оксана Василівна
    В статті висвітлено результати досліджень щодо оцінки брендів вітчизняними агенціями, проаналізовано позиції брендів підприємств харчової промисловості у «Рейтингу корпоративних брендів»
  • Ескіз
    Документ
    Основні етапи розташування і розвиток брендингу у світі
    (2009) П'янкова, Оксана Василівна
    В статті розглянуто еволюцію брендінгу у світі, досліджено етимологію понять, виділено періоди розвитку брендінгу: від клейміння товарів до парадигми лідерства бренда, проаналізовано еволюцію функцій бренда
  • Ескіз
    Документ
    Криза: загроза чи можливість для брендів?
    (2011) П'янкова, Оксана Василівна
    В статті досліджено вплив кризових явищ на розвиток брендів продуктів харчування та напоїв, проаналізовано зміни у споживчій поведінці та ставленні до брендів, виявлено основні тенденції коригування брендової структури українського ринку, розглянуто антикризові заходи брендингу підприємств харчової промисловості.
  • Ескіз
    Документ
    Елементи та етапи реалізації організаційно-економічного механізму управління брендом
    (2011) П'янкова, Оксана Василівна
    у статті розглянуто необхідність розробки організаційно-економічного механізму управління брендами підприємств харчової промисловості. Визначено елементи та етапи реалізації механізму управління брендами.