Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка результативності діяльності підприємств молочної галузі України
    (2018) Пенчук, Ганна Сергіївна
    У статті розглянуто проблему забезпечення пріоритетного розвитку молокопереробних підприємств, серед яких велике значення надається формуванню системи оцінки результативності. Узагальнено наукові підходи до визначення поняття результативності функціонування підприємств. Встановлено взаємозв’язок між поняттями «ефективність» і «результативність», виділено їхні спільні та відмінні риси, а також запропоновано розглядати результативність функціонування підприємств, як досягнення кінцевого результату його фінансово-господарської діяльності, що дещо інше на відміну від класичного поняття «функції господарювання» або «функціонування господарської системи». Обґрунтовано важливість розмежування понять ефективності від результативності. Проведена фінансово-економічна діагностика та динаміка показників результативності функціонування підприємств молокопереробної промисловості із застосуванням мультиплікативного моделювання та здійснення розрахунків інтегральним методом факторного аналізу. Пріоритетними напрямами вирішення проблем оцінки показників результативності функціонування підприємств в цілому є побудова методології, що обґрунтовує стратегію підприємства в поточній перспективі в розрізі бізнес-процесів з позицій ефективності і результативності його діяльності. Практична реалізація методології має бути здійснена як система економічних методів виміру, аналізу, планування в рамках організаційних форм і процесів їх функціонування. Проведено оцінку результативності за ключовими показниками, розробленими з урахуванням основних видів діяльності молокопереробних підприємств України, вимог і стандартів. Визначено ділянки, управління якими дасть змогу підприємству успішно функціонувати в умовах ринку. The paper considers the problem of maintaining priority development of milk processing plants, emphasizing great importance of the formation of evaluation system. The overview of scientific approaches to the definition of the operation of enterprises is done. The establishment of the relationship between the concepts of “efficiency” and “effectiveness” is established, their common and distinctive features are highlighted, and it is proposed to consider the effectiveness of the functioning of enterprises as the achievement of the final result of its financial and economic activity, which is somewhat different, in contrast to the classical concept of “function management” or “functioning of the economic system”. The importance of the distinction between the effectiveness and efficiency is substantiated. The financial-economic diagnostics and dynamics of performance indexes of functioning of dairy industry enterprises with the use of multiplicative modeling and calculations by the integral factor analysis method have been carried out. The priority directions of solving the problems of evaluating the performance indicators of the operation of enterprises in general is the construction of a methodology that substantiates the strategy of the enterprise in the current perspective in the context of business processes from the standpoint of efficiency and effectiveness of its activities. The practical implementation of the methodology should be implemented as a system of economic methods of measurement, analysis, planning within the organizational forms and processes of their functioning. The evaluation of performance on key indicators is developed regarding the main activities of milk processing enterprises in Ukraine, requirements and standards. The areas of company’s management are identified to operate successfully under the market conditions.
  • Ескіз
    Документ
    Використання метапрограмного підходу у роботі менеджера з персоналу
    (2019) Пенчук, Ганна Сергіївна
    Стаття присвячена дослідженню використання метапрограмного підходу в роботі менеджера з персоналу. Наведено сутність поняття метапрограми як внутрішніх характеристик, способу мислення людини, на підставі яких будується її поведінка. Здійснено огляд історії вивчення питання. Визначено, що головними перевагами метапрограмного підходу є простота у застосуванні, відсутність необхідності відповідати письмово на стандартизовані питання, можливість повністю контролювати процес діагностики тощо. Представлено існуючі класифікації та стислий опис основних метапрограм. Показано з в ’язок між метапрограмним підходом і сучасною практикою підбору персоналу в організації. Складено алгоритм проведення метапрограмного підбору персоналу, який виявляє найважливіші характеристики його стилю мислення, що дає інформацію про те, наскільки успішно людина буде справлятися з роботою, на яку вона претендує. Алгоритм включає: складання метапрограмного профілю посади майбутнього працівника та оголошення про вакансію, аналіз резюме кандидатів, проведення телефонної співбесіди, інтерв’ю в компанії, зіставлення отриманих результати із метапрограмним профілем посади. Виявлено, що метапрограмний підхід буде корисним інструментом у таких аспектах роботи з персоналом, як рекрутинг, адаптація, мотивація, внутрішні комунікації, навчання. Зазначено, що метапрограмна діагностика є достатньо складною навичкою, що вимагає тривалої підготовки, а також роботи спеціаліста над собою. Менеджеру з персоналу слід навчитись правильно формулювати запитання. Важлива не так кількість запитань, скільки те, яку інформацію можна отримати з відповідей. Дуже важливо підходити до кожного кандидата та вакансії індивідуально, адже немає ідеального кандидата для певної вакансії. Слід завжди кожну метапрограму розглядати як позитивну та корисну — важливо тільки знайти той контекст, в якому вона зможе бути найбільш ефективною. Враховуючи цю інформацію, можна уникнути багатьох помилок вже на стадії співбесіди і гарантувати успішний розвиток організації, підбираючи співробітників з найбільш придатними наборами метапрограм.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості розроблення та презентації бізнес-проєктів
    (2020) Пенчук, Ганна Сергіївна; Закревська, Людмила Миколаївна
    Стаття присвячена дослідженню особливостей розроблення та презентації бізнес-проектів. Розкрито сутність поняття бізнес-проект, як комплексний документ, який максимально повно відображає всі аспекти підприємницької ідеї і представляє собою оформлену пропозицію, спрямовану на її практичне впровадження. Представлено існуючі класифікації та методики розроблення бізнес-проектів. Визначено основні етапи життєвого циклу бізнес-проекту та подано його типову структуру. Зазначено, що у бізнес-проекті обов’язково необхідно висвітлювати наявні ризики і шляхи страхування, а також надавати оцінку його ефективності. Виділено групи показників, за якими оцінюють ефективність бізнес-проекту. Виявлено основні та найпоширеніші помилки, яких допускаються підприємства під час розроблення презентації бізнес-проектів: занадто тривалий виступ, при прослуховуванні якого інвестори втрачають інтерес до проекту; монотонність голосу оратора, а також типові шаблони для виступу без емоційності і використання жестів; мова з помилками або не відрепетируваний текст презентації; використання в тексті занадто великої кількості наочного матеріалу або текстових слайдів; ігнорування правил ділового стилю спілкування; викладення в розділах презентації висновків, що задовольняють потреби виключно виступаючої сторони і ігнорують інтереси слухачів; відсутність в презентації відомостей про команду проекту, їх здібності в сфері аналітики та маркетингу та ін. Надано її стандартну структуру та етапи подачі матеріалу. Виокремлено правила розробки презентації бізнес-проектів. Доведено, що правильне розроблення проекту та його презентації надає можливості підприємству: модернізувати виробництво; займати нові і розширювати свої позиції на ринку, складати перспективні плани свого розвитку, відкривати нові напрями діяльності; розробляти цілі організації та досягати їх, нівелювати ризики бізнесу; дістати доступ до кредитної лінії; брати участь в спільному підприємстві; донести до інвестора бізнес-ідеї та підприємницькі рішення, привернути його увагу та залучити зовнішні ресурси. The article is devoted to the study of the features of the development and presentation of business projects. The article reveals the essence of the concept of a business project as a complex document that fully reflects all aspects of an entrepreneurial idea and represents a formal proposal aimed at practical implementation. The existing classifications and methods for developing business projects are presented. The main stages of the business project life cycle are defined and its typical structure is presented. It is stated that the business project must necessarily cover the existing risks and insurance methods, as well as evaluate its effectiveness. Groups of indicators that are used to evaluate the effectiveness of a business project are highlighted. The main and most common mistakes that companies make when developing a business project presentation are identified: too long speech, when listening to which investors lose interest in the project; monotony of the speaker's voice, as well as typical templates for speaking without emotion and using gestures; speech with errors or not rehearsing the text of the presentation; using too much visual material or text slides in the text; ignoring the rules of the business style of communication; presenting conclusions in sections of the presentation that meet the needs of the speaker only and ignore the interests of the audience; lack of information about the project team, their ability in the field of Analytics and marketing, etc. Provided its standard structure and stages of submission of the material. The rules for developing the presentation of business projects are highlighted. It is proved that the correct development of the project and its presentation provides opportunities for the company: to modernize production; to take new and expand its positions in the market, to make long-term plans for its development, to open new areas of activity; to develop goals and achieve them, to level business risks; to get access to a credit line; to participate in a joint venture; to convey business ideas and entrepreneurial solutions to the investor, to attract his attention and attract external resources.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи та інструменти розвитку електронного бізнесу в Україні
    (2020) Закревська, Людмила Миколаївна; Пенчук, Ганна Сергіївна
    Стаття присвячена аналізу перспектив розвитку електронного бізнесу в Україні. Визначено, що Інтернет став потужним каналом для реалізації найрізноманітніших товарів і послуг в умовах кризи, яка стала наслідком коронавірусної інфекції. Він довів свою високу ефективність як засобу комунікації з високим потенціалом, побудованого на його основі, глобального електронного ринку. Автором обґрунтовано, що електронний бізнес є незамінним інструментом для ведення бізнесу в умовах обмеження офлайн торгівлі. Визначено, що бізнес в глобальній мережі можна вести різними способами за допомогою: інтернет-аукціонів, інтернет-банкінгів, інтернет-навчання, інтернет-комерції. Обґрунтовано, що електронний бізнес в умовах карантину задовольняє наступні потреби покупців: максимальна самоізоляція, відсутність контактів з людьми і черг в магазинах, відсутність необхідності невигідно витрачати свій час. Визначено, що організація роботи інтернет-магазину має проходити в декілька етапів: відкриття інтернет-магазину, розробка сайту, реклама і просування. Обґрунтовано, що власник інтернет-магазину має постійно моніторити рівень оптимізації сайту для пошукових систем. Слід уникати тематичних і технічних помилок, яких припускаються в ході SEO-оптимізації. Запропоновано для початківців, які тільки обирають спеціалізацію інтернет-магазину, ретельно аналізувати ринкову нішу. Визначено, що завдяки розвитку електронного бізнесу можна розширити асортимент товару, зменшити накладні витрати, які виникають при стандартному веденні торговельної діяльності. Для покупців це забезпечить величезний вибір товару в одному місці, можливість придбати у будь-який зручний час. Визначено, що для успішного розвитку бізнесу в інтернет-мережі спочатку необхідно зменшити ціни і обрати нішу «мікромонополіі» унікальних торгових пропозицій та новинок на ринку.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні засади оцінки ефективності та результативності діяльності підприємств
    (2012) Тарасюк, Галина Миколаївна; Пенчук, Ганна Сергіївна
    В даній статті розглядаються такі економічні категорії як «ефективність» та «результативність» діяльності підприємств, різні методологічні підходи до оцінки результативності господарської діяльності. Наголошуєтья на важливості розмежування цих понять та виокремлення основних критеріїв оцінки. This article covers the following economic categories as "efficiency" and "effectiveness" of enterprises, different methodological approaches evaluation of economic activity. Naholoshuyetya the importance distinction between concepts and criteria of separation.
  • Ескіз
    Документ
    Методика оцінки результативності функціонування підприємств молокопереробної промисловості
    (2013) Пенчук, Ганна Сергіївна
    В статті розглянуто проблему забезпечення пріоритетного розвитку молокопереробних підприємств, серед яких велике значення надається розробленню методики оцінки результативності. Проведено алгоритм розрахунків, які дозволили провести інтегральну оцінку результативності, визначити вплив кожного показника на діяльність підприємства в цілому. Визначено області, управління якими дозволить підприємству успішно функціонувати в умовах ринку. The providing of priority development of milk processing plants, among which the great importance relates to development of methodology for assessing the effectiveness is considered in the article. The calculations those allowed to determine the integrated assessment of effectiveness and influence of each parameter on the activities of the Company as a whole were performed. The areas, control over which will enable the Company to operate successfully in the marketplace are defined.