Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 14
  • Ескіз
    Документ
    Вірусна реклама в інтернет-просторі: сутність та прийоми
    (2019) Скригун, Наталія Петрівна; Метейко, Віталіна Олексіївна
    Поки одні рекламодавці закладають в маркетингові бюджети мільйони гривень, інші успішно ведуть рекламні кампанії з мінімальними втратами часу і грошей. Причина їхнього успіху полягає в тому, що вони зуміли створити унікальний рекламний продукт, який настільки припав до душі користувачам соціальних мереж, що ті самі поширюють його в інтернеті. Ця техніка поширення реклами отримала назву вірусний маркетинг.
  • Ескіз
    Документ
    Роль соціальних мереж як сучасного інструменту комунікації з цільовими аудиторіями
    (2013) Кулініч, Іванна Михайлівна; Скригун, Наталія Петрівна
    В роботі розглянуто переваги використання моделей просування в соціальних мережах, які дозволять підприємству налагодити комунікацію зі своєю цільовою аудиторією. Досліджено, що використання таких моделей, як SMM і SMO вирішать такі задачі підприємства, як: імідж фірми, формування лояльності у своєї цільової аудиторії, збільшення об’єму продажу, а отже і прибутку. The paper considers the advantages of using social network promotion models that will allow the company to establish communication with its target audience. It is explored that the use of such models as SMM and SMO will solve such tasks of the company as: the image of the firm, the formation of loyalty in its target audience, increase in sales volume, and hence profits.
  • Ескіз
    Документ
    E-mail як ефективний канал маркетингових комунікацій
    (2016) Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Авраменко, Інна Миколаївна
    У статті розглянуто теоретичні основи е-mail-маркетингу як ефективного інструменту підтримки бізнесу, що сприяє налагодженню тісних зв’язків з існуючими клієнтами та допомагає залучити нових. Наведено його відмінність від спаму. Розглянуто види е-mail-розсилок як основного інструмента е-mail-маркетингу, а також виокремлено критерії, що їх необхідно дотримуватися під час створення повідомлень. Визначено можливі реакції користувачів на розсилки від підприємств різних напрямів діяльності. Узагальнено показники оцінювання ефективності даного каналу маркетингових комунікацій, серед яких виділено конверсію як найбільш вживаний показник.
  • Ескіз
    Документ
    Використання гештальт-технологій у маркетингу
    (2017) Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Білодідова, Наталія Миколаївна
    У статті обґрунтовано необхідність використання нестандартних підходів до планування комплексу просування на підприємствах. Проаналізовано принципи гештальт-психології та виділено низку основних з них, що є придатними для використання у сфері маркетингу, реклами, дослідження поведінки споживачів. Детально розглянуто застосування технологій гештальт-психології з метою обґрунтування доцільності та ефективності їх застосування у маркетинговій практиці вітчизняних підприємств. Наведено приклади застосування деяких принципів гештальт-психології виробниками молочної продукції. The article substantiates the necessity of using non-standard approaches to planning of the complex of promotion at enterprises. The principles of gestalt-psychology are analyzed and a number of basic ones are selected, which are suitable for use in the field of marketing, advertising, consumer behavior research. The application of gestalt-psychology technologies in order to justify the expediency and effectiveness of their application in the marketing practice of domestic enterprises is considered in detail. Examples of application of some principles of gestalt-psychology by producers of dairy products are given.
  • Ескіз
    Документ
    Сутнісна характеристика маркетингового потенціалу підприємства
    (2010) Лисенко, К. М.; Скригун, Наталія Петрівна
    Досліджено сутність категорії "маркетинговий потенціал", на основі чого доведено, що існуючі підходи до трактування цього поняття недостатньо повно відображають його зміст. Запропоновано авторське узагальнене визначення сутності маркетингового потенціалу підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Сутнісна характеристика маркетингових методів цінових досліджень
    (2009) Семененко, Катерина Юріївна; Скригун, Наталія Петрівна
    Розглянуто сутність основних маркетингових методів досліджень ціни, встановлено їхні переваги й недоліки, найбільш оптимальні методи цінових досліджень залежно від поставлених завдань. Essence of basic marketing methods of price researches is considered, their advantages and defects are set, the most optimal methods of price researches are set depending on the given tasks.
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи подолання рекламної кризи для підприємств харчової промисловості
    (2009) Безпалько, Олена Вікторівна; Скригун, Наталія Петрівна
    Розглянуто питання доцільності використання різних засобів маркетингових комунікацій для підприємств харчової промисловості з урахуванням перенасичення рекламного ринку та непростого економічного становища, що склалося останнім часом в країні.
  • Ескіз
    Документ
    Використання портфельного аналізу в маркетинговому стратегічному плануванні
    (2009) Скригун, Наталія Петрівна
    Розглянуто сутність, принципи та задачі портфельного аналізу в системі стратегічного аналізу, досліджено основні параметри та характеристики сучасних методів матричного аналізу, встановлено переваги та недоліки основних матричних моделей. Essence, principles and tasks of portfolio analysis, is considered in the system of strategic analysis, explored basic parameters and descriptions of modern methods of matrix analysis, advantages and lacks of basic matrix models are set.
  • Ескіз
    Документ
    Фактори, від яких залежить успіх роздрібної торговельної мережі
    (2014) Скригун, Наталія Петрівна; Коношенко, Лілія Вікторівна
    Розглянуто типи споживачів та фактори, що стимулюють їх до здійснення покупки. З’ясовані мотиви покупок різних типів споживачів. Доведена важливість процесу навчання персоналу та використання сучасних рекламних засобів, здатних привернути увагу потенційних покупців до торгової точки. The types of consumers and factors that stimulate them for buying are described. The reasons of different types consumers’ purchasing are found out. The importance of personnel studying process and use of modern advertising techniques that can pay attention to the potential consumers to the trade point are proved.
  • Ескіз
    Документ
    Організація маркетингової політики комунікацій в умовах обмеженості бюджету
    (2014) Скригун, Наталія Петрівна; Пєхота, Ірина Сергіївна; Слівінська, Вікторія
    Розглянуто особливості реалізації маркетингової політики комунікацій в умовах обмеженого бюджету підприємства. Узагальнено та уточнено сутність основних перспективних напрямів вдосконалення організації маркетингової політики комунікацій на підприємстві в сучасних умовах.The development and implementation problems of marketing communications policy in the context of limited budget of the enterprise are analyzed. The content of the main prospective directions of improvement of organization's marketing policy communications in the enterprise with limited budget is generalized and clarified.