Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Документ Психологічні ефекти сприйняття ціни під час формуванні цінності бренду(2021) Скригун, Наталія Петрівна; Бойко, Ірина Анатоліївна; Гайдуков, Дмитро СергійовичУ статті розглянуто основні психологічні ефекти сприйняття ціни споживачами, розкрито маркетингову сутність кожного з них. Визначено, що сприйняттям ціни можна управляти маркетинговими інструментами. Установлено, що для того, аби повідомити покупцю ціну товару та знизити його чутливість до рівня ціни, використовують різноманітні психологічні ефекти сприйняття ціни. Проаналізовано доцільність використання заокруглених цін та їхній вплив на свідомість потенційних споживачів. Розкрито сутність такого поняття, як «цінність бренду», наведено її характеристики та основні відмінності від ціни товару, визначено основні умови формування цінності бренду, а також її вплив на споживачів та їхні купівельні пріоритети. Наведено основні та додаткові переваги надання брендам цінності, яка б впливала на купівельні рішення споживачів; напрями створення основної цінності товару. The problem of the effective pricing is actual nowadays, in fact the price is the factor where the potential customers pay special attention during the choice of commodity or service. The search of balance between mark- on the commodity and level of population’s solvency is success of the enterprise. The special attention is paid by the researches of price perception by the consumer and his psychology, determinations of psychological methods, on the basis of the pricing process, and analysis of brand value, passes as a separate aspect that directly influences on the cost of brand. The main purpose is describing the essence of different psychological effects, that influence on consumers’ price perception and methods that marketing specialists use during the forming of brand value is given in this article. At forming of price, it is needed to take into account psychological effects of price perception that is followed by majority of potential customers in the process of choice of commodity or service. Basic methods, which are followed by producers during the forming of price on new commodity or service, are given. Among such methods, it is possible to distinguish the cost of prestige and free supply price. The essence of concept of brand value, its descriptions over and basic differences from the commodity cost is exposed; the basic terms of forming of brand value and its influence on consumers and their purchasing properties are given. Basic and additional advantages of brand value that would influence on the purchasing decisions of consumers are described. Directions of creation of basic advantages of brands value are analysed. The influence of experience of the commodity use on its general value in the consumer’s eyes is investigated. The influence positioning of brands on their perception, external aspects, such as commodity packing and its design, and their influence on the brand value are analysed. General reputation of producer and consumers’ emotions automatically create additional demand on the commodity, increasing its value is marked.Документ Оцінювання рівня конкурентоспроможності ціни(2012) Семененко, Катерина Юріївна; Скригун, Наталія ПетрівнаРозглянуто проблеми ціноутворення в сучасних умова, рекомендовано адаптований метод оцінювання конкурентоспроможності ціни з урахуванням нинішньої ситуації на ринку. The problem of pricing in the current condition, adapted recommended method for evaluating the competitiveness given the current the market.Документ Чинники, резерви та шляхи зниження витрат виробництва як основа зменшення ціни товару(2011) Цимбалюк, Людмила Георгіївна; Скригун, Наталія ПетрівнаУзагальнено групи чинників зниження витрат виробництва, систематизовано види резервів зниження витрат виробництва, конкретизовано шляхи зниження витрат задля оптимізації цінової політики підприємства. The groups of factors of production costs decline are generalized, the types of backlogs of production costs decline are systematized, and ways of decline of expenses are specified with the purpose of optimization of the enterprise’s price policy.Документ Сутнісна характеристика маркетингових методів цінових досліджень(2009) Семененко, Катерина Юріївна; Скригун, Наталія ПетрівнаРозглянуто сутність основних маркетингових методів досліджень ціни, встановлено їхні переваги й недоліки, найбільш оптимальні методи цінових досліджень залежно від поставлених завдань. Essence of basic marketing methods of price researches is considered, their advantages and defects are set, the most optimal methods of price researches are set depending on the given tasks.Документ Марочне ціноутворення в системі брендингу(2009) Сінгаєвський, Ігор Олегович; Скригун, Наталія ПетрівнаРозглянуто питання ціноутворення на марочні товари як невід’ємного елементу в системі брендингу, показано етапи марочного ціноутворення, встановлено напрями використання цінових емоцій при розробленні цінової політики. The question of pricing is considered on the branded commodities as an inalienable element in the system of branding, the stages of the branded pricing are shown, directions of the use of price emotions are set at the development of price politics.Документ Підходи до удосконалення методики калькулювання собівартості продукції на підприємствах хлібопекарської галузі(2007) Скригун, Наталія ПетрівнаРозглянуто особливості калькулювання собівартості продукції в хлібопекарській галузі, визначено недоліки чинної методики розрахунку собівартості, запропоновано спосіб удосконалення існуючої методики калькулювання собівартості продукції хлібопекарських підприємств. The features of unit cost calculation are considered in bread baking industry, the lack of operating methodology of prime price calculation are certain, the method of existent methodology improvement of unit calculation of bread baking enterprises cost are offers.Документ Цінове позиціонування як інструмент формування цінності торгової марки(2006) Скригун, Наталія Петрівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаВ статті сконцентровано увагу на дослідженні ролі ціни в системі формування цінності торгової марки, розглянуто сутність витратних та маркетингових підходів до ціноутворення, їх переваги та недоліки та зв’язок з цілями ціноутворення, розкрито особливості систем нетто- та брутто-ціноутворення, визначено фактори, які впливають на вибір стратегії і тактики ціноутворення. In the article attention is concentrated on research of role of price in the system of forming of value of trade mark, essence of the expense and marketings going is considered near pricing, their advantages and failings and connection with the aims of pricing, the features of the systems of netto- and gross-pricing are exposed, certainly factors which influence at choice strategy and tactic of pricing.Документ Тактичні прийоми ціноутворення в контексті маркетингових цінових рішень(2011) Скригун, Наталія Петрівна; Розумей, Світлана БорисівнаВстановлено основні тактичні прийоми ціноутворення, розглянуто сутність психологічних прийомів встановлення ціни з урахуванням очікувань споживачів, рекомендовано варіанти коригування цін. The basic tactical receptions of pricing are set, essence of psychological receptions of establishment of price is considered taking into account expectations of users, the variants of correction of prices are recommended.Документ Сутність ціни як економічної категорії та підходи до її формування(2011) Безпалько, Олена Вікторівна; Чорноус, Людмила Василівна; Скригун, Наталія ПетрівнаРозглянуто та уточнено сутність ціни як економічної категорії та ключового елемента ринкової економіки. Висвітлено визначальні чинники виробничого та ринкового підходів до формування ціни.Документ Цілі ціноутворення та їх вплив на вибір методу встановлення ціни(2011) Безпалько, Олена Вікторівна; Гаврилова, Тетяна Василівна; Скригун, Наталія ПетрівнаКонкретизовано цілі ціноутворення. Запропоновано класифікацію методів ціноутворення з огляду на витрати, вимоги споживачів і дії конкурентів задля формування ефективної цінової політики підприємства.