Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Вплив маркетингу на продажі в ресторанній індустрії
    (2024) Собін, Андрій Владиславович; Собін, Олексій Владиславович
    У статті проведено аналіз впливу маркетингових стратегій та інструментів на динаміку продажів у секторі ресторанного бізнесу. Підкреслено важливість інноваційного підходу до маркетингу, зокрема використання цифрових технологій, соціальних медіа, та маркетингу вражень. Детально розглядаються такі цифрові технології, як онлайн-маркетинг, використання соціальних медіа, мобільний маркетинг, SEO (пошукова оптимізація) та email-маркетинг. Проаналізовано, як ці інструменти впливають на підвищення видимості ресторанів, залучення нових клієнтів та покращення взаємодії з існуючими. Вказується на ефективність цих технологій у створенні маркетингових кампаній, що цілеспрямовано впливають на рішення клієнтів щодо відвідування ресторанів, тим самим підвищуючи продажі. Висвітлено впровадження моделі «5Р+1С» як новаторського підходу у маркетингу ресторанного бізнесу, щовключає традиційні елементи «4Р» (продукт, ціна, місце, просування) та додає до них важливість персоналу та сервісу у формуванні якісного клієнтського досвіду. Описано, як ця модель впливає на стратегії маркетингу, взаємодію з клієнтами та, в кінцевому рахунку, на збільшення продажів у ресторанному бізнесі. Проаналізовано різні маркетингові стратегії та їх вплив на динаміку продажів, особливо акцентовано увагу на розвиток маркетингу відносин та створення довготривалих зв’язків із клієнтами. Сформовані висновки про вплив маркетингових заходів на обсяг продажів у сфері ресторанного господарства, що доведено на основі таких ключових факторів: ефективні маркетингові стратегії збільшують обізнаність про ресторан, що призводить до зростання клієнтської бази;, міцний бренд сприяє створенню довіри та лояльності клієнтів; цільове просування і реклама залучають нових клієнтів, впливаючи на обсяги продажів, а маркетинг відносин допомагає утримувати існуючих клієнтів, забезпечуючи стабільний дохід та довгостроковий успіх
  • Ескіз
    Документ
    Адаптація закладів ресторанного господарства до умов сьогодення
    (2023) Собін, Олексій Владиславович
    Адаптація ресторанного бізнесу до нинішніх умов є надзвичайно актуальною, оскільки вона висвітлює, як Підприємства можуть реагувати та пристосовуватися до Неочікуваних викликів. Виклики змусили ресторани переорієнтувати свої бізнес-моделі та впровадити нові стратегії, щоб вижити. Завдяки цьому вони Змогли продовжити роботу, надаючи пріоритет здоров'ю. та безпеці своїх клієнтів і персоналу . Ці адаптації також дають уявлення та ідеї для інших підприємств, які зіткнуться з подібними викликами або перебоями в майбутньому. Актуальність адаптації Ресторанного бізнесу до сучасних умов виходить за межі самої ресторанної індустрії. Today, the tourism and hospitality sector is one of the most important areas for achieving the Sustainable Development Goals (SDGs). The hospitality industry is considered a leading sector in both developed and developing countries. In particular, the United Nations Conference on Sustainable Development, also known as Rio+20, recognizes tourism and hospitality as vital sectors that can make a significant contribution to sustainable development. They play a crucial role in creating employment, alleviating poverty, promoting gender equality, and fostering peaceful relations worldwide, which are highly relevant issues today. The hotel and restaurant business is an integral part of the tourism industry, which aims to fulfill people's travel and leisure needs by providing accommodation, dining, transportation, and tour services.