Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Особливості мотивації персоналу малих підприємств в сучасних умовах
    (2022) Тимченко, Олександр Іванович
    Стаття присвячена дослідженню особливостей мотивації персоналу малих підприємств України в сучасних умовах господарювання. Зокрема зазначено, що постійні та швидкі зміни у внутрішньому та зовнішньому середовищі підприємств, а також у стилі поведінки людей вимагають абсолютно нового підходу до прийняття рішень у сфері мотивації. Зокрема, наслідки пандемії COVID-19 та військові дії, руйнація значної частини об’єктів промисловості, агросектору і транспортно-логістичної інфраструктури, спричинили перехід на дистанційні форми взаємодії роботодавців і працівників та суттєво змінили сферу соціально-трудових відносин: форми зайнятості, правове регулювання трудової діяльності, питання мотивації працівників, умови праці, управління персоналом. Досліджено еволюцію вивчення різних елементів системи мотивації працівників для розуміння того, чи забезпечує задоволення потреб, інтересів, мотивів персоналу досягнення запланованих результатів. Розглянуто особливості малих підприємств, які необхідно враховувати при удосконаленні системи мотивації персоналу. Обгрутновані переваги мотивованих співробітників, які мають спонукати формуванню ефективної системи мотивації працівників малих підприємств. Розглянуто фактори, які впливають на трансформацію потреб, інтересів, цінностей та мотивів працівників. Запропоновані заходи ефективної організації налаштування віддаленої роботи та застосування мотиваційних механізмів в результаті запровадження дистанційної форми зайнятості працівників малих підприємств. Наведені принципи побудови ефективної системи мотивації персоналу малих підприємств з урахуванням в мотиваційному механізмі всіх основних чинників, які впливають на підвищення продуктивності праці. Розроблено практичні рекомендації вдосконалення системи мотивації працівників малих підприємств України в сучасних умовах господарювання. The article is devoted to the study of the peculiarities of the motivation of the personnel of small enterprises of Ukraine in modern economic conditions. In particular, it is stated that constant and rapid changes in the internal and external environment of enterprises, as well as in the style of people's behavior require a completely new approach to decision-making in the field of motivation. In particular, the consequences of the COVID-19 pandemic and military actions, the destruction of a large part of industrial facilities, the agricultural sector and transport and logistics infrastructure, caused the transition to remote forms of interaction between employers and employees and significantly changed the sphere of social and labor relations: forms of employment, legal regulation of labor activities, issues of employee motivation, conditions labor, personnel management. The evolution of the study of various elements of the employee motivation system was studied in order to understand whether the satisfaction of the needs, interests, and motives of the personnel ensures the achievement of the planned results. The peculiarities of small enterprises, which must be taken into account when improving the personnel motivation system, are considered. The benefits of motivated employees are summarized, which should encourage the formation of an effective system of motivating employees of small enterprises. Factors affecting the transformation of needs, interests, values ​​and motives of employees are considered. Proposed measures of effective organization of setting up remote work and the use of motivational mechanisms as a result of the introduction of a remote form of employment of employees of small enterprises. The principles of building an effective system of motivating the staff of small enterprises are given, taking into account in the motivational mechanism all the main factors that affect the increase in labor productivity. Practical recommendations for improving the motivation system for employees of small enterprises of Ukraine in modern business conditions have been developed.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми та перспективи розвитку малого підприємництва в умовах пандемії COVID-19
    (2021) Тимченко, Олександр Іванович
    Стаття присвячена дослідженню проблем і перспектив розвитку малого підприємництва в умовах пандемії COVID-19. Зокрема зазначено, що пандемієя гострої респіраторної хвороби COVID-19 спричинила значні людські, соціальні, економічні втрати і вимагала застосування безпрецедентних заходів протидії. Запровадження урядом карантинних заходів, локдаунів і вимог соціального дистанціювання вивело мале підприємництво на межу виживання. До традиційних труднощів розвитку малого підприємництва додалися нові, пов’язані із сучасними глобальними викликами: зупинення діяльності, дефіцит ліквідності, масштабне скорочення та звуження структури споживчого попиту, розірвання ланцюгів створення доданої вартості і постачання, втрата внутрішнього ринку збуту, невизначеність на зовнішніх ринках, насамперед щодо посткарантинних обсягів, строків та можливостей відновлення експорту. Проаналізовано заходи підтримки малого підприємнитва з подалання наслідків пандемії COVID-19 в Україні та Європейських країн і США. Оскільки основною перевагою малого підприємництва є здатність швидко адаптуватися до змін, тому реакція та дії малого бізнесу під час кризи повинні бути миттєвими. Адже будь-яка криза – це можливість для трансформації і розвитку бізнесу. У кризовий період зміняться переваги і попит споживачів, з’являться нові ніші для бізнесу, нові пріоритети бізнес-стратегій. Запропоновано основні антикризові заходи подолання наслідків пандемії COVID-19 та пріоритетні напрямки підтримки та розвитку малого підприємництва: зменшення втручання державних органів, усунення адміністративних бар’єрів; системне зниження корупції; модернізація податкової системи; підвищення доступності для малого підприємництва фінансування в банківському і небанківському секторах; розширення можливостей зовнішньоекономічної діяльності; підвищення рівня цифровізації, збільшення обсягів електронної комерції; запуск та популяризація державних онлайн-платформ, за допомогою яких буде надано інформаційну підтримку суб’єктам малого підприємництва із пошуку ділових партнерів та фінансування як в Україні, так і за кордоном.
  • Ескіз
    Документ
    Стан та перспективи розвитку малого бізнесу в харчовій промисловості України
    (2002) Тимченко, Олександр Іванович
    Розкрито сучасний стан, проаналізовано основні показники та розкрито перспективи розвитку малого бізнесу в харчовій промисловості України Reveals current status, analysis of key indicators and revealed prospects of small businesses in the food industry in Ukraine