Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва(2016) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурська, Світлана Антонівна; Стахурський, Валерій ОлександровичУ статті досліджена специфіка процесу надання послуги як окремого елементу маркетингового міксу, запропонована структура даного елементу, сформульовані пропозиції щодо його оптимізації, а також подано схематичне відображення процесу обслуговування. The paper explores the specificity of service process as the separate element of marketing-mix, proposes the structure of this element, formulates the propositions of its optimization and also provides the schematic display of service process.Документ Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг(2015) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурська, Світлана Антонівна; Стахурський, Валерій ОлександровичУ статті проаналізовано існуючі елементи продуктової політики та запропоновано додаткові елементи. За допомогою синтезу усіх проаналізованих елементів, складових та чинників подано модель продуктової політики підприємств сфери послуг як систему взаємодії елементів, покликану забезпечити відповідний рівень задоволеності споживача. The article analyzes the existing elements of product policy and suggests the new ones to be added. Synthesizing all these elements analyzed, along with other components and factors of influence, the model of product policy for a service enterprise is presented as the system of interacting elements which is supposed to satisfy the consumer demands.Документ Специфіка комунікативної політики підприємств сфери послуг(2014) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаУ роботі аналізуються особливості комунікативної політики сфери послуг з урахуванням специфіки послуг, систематизуються існуючі підходи до розроблення заходів просування послуг як інструменту залучення споживачів, збільшення частки ринку та прибутків. Пропонується бачення поняття відчутності послуги та конкретизуються шляхи її підвищення при реалізації комунікативної політики. The specified features of the communication policy in the sphere of services taking into account the services' specificity are analyzed, the existing approaches to the development of services' promotion as a tool of customers' attraction, market share and profits increasing are systematized. The vision of concept of services' tangibility is proposed and the ways of its increasing attached to the realization of communication policy.Документ Сучасні аспекти розуміння специфіки маркетингу сфери послуг та їх практичне значення(2014) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаПроаналізовані погляди міжнародних наукових шкіл маркетингу на проблеми та перспективи маркетингової діяльності у сфері послуг, досліджені та систематизовані існуючі підходи до розуміння специфіки маркетингу послуг з урахуванням особливостей торгівлі послугами та сучасних вимог, в тому числі необхідності нейтралізації негативних чинників, викликаних існуючими особливостями сфери послуг та максимізацією позитивних характеристик. На основі існуючих поглядів і підходів запропоновано тривимірну багатофакторну модель маркетингу послуг, яка враховує необхідну сукупність набору маркетингових інструментів, що діють у тримірному просторі, а також особливості сприйняття споживачем наявних характеристик послуг, які пропонуються. The views of international scientific schools of marketing on the problems and perspectives of marketing activity in the sphere of services are analyzed, the existing approaches to understanding of the specificity services' marketing allowing for the specificity of trade in services and modern requirements, including the necessity of neutralization of negative factors, that take place because of the specificity of services' sphere and maximization of the positive factors are investigated and systematized. By the existing views and approaches the three-dimensional multifactor model of marketing in services is proposed, this model considers the whole necessary set of marketing instruments, which take place in the three-dimensional space, and also the specificity of consumer's perception of the available characteristics of services, which are proposed.