Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Державна підтримка інноваційної діяльності підприємств харчової промисловості в умовах військового стану
    (2024) Гривківська, Оксана Василівна; Горінний, Михайло Леонідович
    У статті визначено, що успіх в інноваційній діяльності країни, як свідчить європейський приклад, досягається за умови інтеграції (тобто об’єднання) державних інтересів, бізнес-структур, наукових навчальних закладів та професійних. Держава та бізнес мають бути замовниками, споживачами та співінвесторами інноваційного продукту. Обгрунтовано, що умови військового стану можуть негативно впливати на інноваційну діяльність підприємств харчової промисловості через різні фактори, такі як зниження попиту на продукцію, зменшення виробництва, зміна пріоритетів держави тощо. Виявлено основні виклики, з якими стикаються підприємства харчової промисловості в умовах військового стану, зокрема: зниження попиту (військові дії на території України призвели до зменшення споживчої активності населення, утворення численної кількості тимчасово переміщених осіб, економічної нестабільності.
  • Ескіз
    Документ
    Franchising as an innovative form of business management in Ukraine
    (2020) Penchuk, Anna; Tur, Olesya
    The article is devoted to the study of franchising as an innovative form of Business Management in Ukraine. Its condition, structure, and capacity are analyzed. Problems and trends in the development of franchising are identified. Measures to improve the conditions of its development in Ukraine are proposed. Стаття присвячена дослідженню франчайзингу як інноваційної форми управління бізнесом в Україні. Проаналізовано його стан, структуру та місткість. Визначено проблеми та тенденції розвитку франчайзингу. Запропоновано заходи щодо покращення умов його розвитку в Україні.
  • Ескіз
    Документ
    Соціально-економічна роль сектору малого та середнього бізнесу в економіці країни: існуючий стан і розвиток
    (2022) Труш, Юлія Леонідівна
    Розвиток суб'єктів малого та середнього підприємництва є однією з необхідних умов демократизації суспільства, формування потужного середнього класу, а також однією з основних складових гарантування соціальної безпеки держави та її громадян. Підприємницька активність населення у переважній більшості випадків супроводжується створенням суб'єктів малого та середнього бізнесу, а формування великого підприємства починається із заснування суб'єкта господарювання. Головна місія створення бізнесу в малому та середньому підприємництві – це формування стійкого прошарку середнього класу у вигляді власників бізнесу та головних менеджерів. Це фактично формування інтелектуальної еліти нації, а це вже основа для формування фінансової еліти. Малий та середній бізнес - це соціально-економічний фундамент для розвитку інноваційно-орієнтованої, а особливо європейської держави. Малий і середній бізнес багато в чому визначає темпи економічного зростання, структуру і якість внутрішнього валового продукту (ВВП). Основна його функція, крім економічної, яка відіграє вагому роль - це соціальна. Тому питання присвячені соціально-економічній ролі сектору малого та середнього бізнесу в економіці країни, а особливо дослідженню існуючого стану і розвитку малого та середнього підприємництва є актуальними нині. Тому для того щоб країна досягла значних успіхів в економічному поступі. The development of small and medium enterprises is one of the necessary conditions for the democratization of society, the formation of a strong middle class, as well as one of the main components of guaranteeing the social security of the state and its citizens. Entrepreneurial activity of the population in the vast majority of cases is accompanied by the creation of small and medium-sized businesses, and the formation of a large enterprise begins with the establishment of a business entity. The main mission of creating a business in small and medium enterprises is to form a stable middle class in the form of business owners and general managers. This is actually the formation of the nation's intellectual elite, and this is the basis for the formation of the financial elite. Small and medium business is a socio-economic foundation for the development of innovation-oriented, and especially European countries. Small and medium-sized businesses largely determine the rate of economic growth, structure and quality of gross domestic product (GDP). Its main function, in addition to economic, which plays an important role - is social. Therefore, issues related to the socio-economic role of the small and medium business sector in the country's economy, and especially the study of the current state and development of small and medium enterprises are relevant today. Therefore, in order for the country to achieve significant success in economic progress, it is necessary to create conditions for the development of small and medium-sized businesses in Ukraine.
  • Ескіз
    Документ
    Система управления качеством на предприятиях малого и среднего бизнеса: понятия и функции (планирования, контроль, анализ, оценка и мотивация)
    (2022) Труш, Юлия Леонидовна; Иванюта, Татьяна Николаевна
    В статье исследована и сформирована собственная систематизация теоретических постулатов формирования понятия «система управления качеством» и «система качества» с позиции различных точек зрения ученых и исследованы основные функции управления качеством. Сегодня анализ и исследования ключевых аспектов рынка и направление развития современного управления качеством на предприятиях малого и среднего бизнеса имеет важное функциональное значение, что возможно через исследование теоретических вопросов формирования понятийного аппарата и функций системы управления качеством на предприятии. Именно поэтому стоит сосредоточить внимание на исследовании понятие «система управления качеством» и «система качества» и функций управления качеством, ведь исторический аспект играет решающую роль в процессе формирования современного видение осуществления процесса управления качеством. The article investigates and forms its own systematization of theoretical postulates of forming the notion of "quality management system" and "quality system" from the standpoint of different points of view of scientists and investigates the basic functions of quality management.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка бізнес-плану підприємства
    (2021) Михайленко, Ольга Валеріївна; Годун, Віктор Вікторович; Юхименко, Євгенія Сергіївна
    Об’єктом дослідження є основні методологічні підходи та основні процедури підготовки бізнес-плану як ключової складової стратегії управління бізнесом. Метою написання цієї статті є визначення сутності та положення бізнес-плану в системі стратегічного управління компанією. Метою дослідження є вивчення ролі бізнес-плану в стратегічній системі управління компанією, аналіз методології формування структурних елементів бізнес-плану та їх зміст. Методологічну основу дослідження складали наукові пра-ці вітчизняних та зарубіжних вчених та провідних експертів, детальний матеріал з проблеми досліджен-ня, нормативна база. Досліджено сутність поняття "бізнес-план", визначено функції, завдання та основні структурні елементи бізнес-плану. За основу для розробки планів малого бізнесу пропонується взяти між-народні стандарти. Сфера результатів. Результати дослідження можуть бути використані менеджерами малого та середнього бізнесу та спеціалізованими організаціями для поліпшення якості бізнес-планів.
  • Ескіз
    Документ
    Використання електронної комерції як напрям зменшення ризиковості бізнесу та створення конкурентної переваги
    (2021) Скопенко, Наталія Степанівна; Поліщук, Юлія Вікторівна
    У статті проаналізовано погляди різних авторів щодо сутності поняття «електронна комерція». Відзначені основні принципи у сфері електронної комерції. Визначено фактори, що стимулюють подальший розвиток цього економічного явища. Виявлено основні тенденції розвитку електронної торгівлі в сучасних умовах інформаційного розвитку ринку комерційних послуг. Досліджено динаміка використання інформаційно-комунікаційних технологій на підприємствах України у 2017–2019 рр. Здійснено аналіз структури по групах товарів онлайн покупок у середньому чекові відповідно до географії замовлення та по категоріям товарних груп. Доведено, що тенденція зростання попиту на здійснення онлайн покупок обґрунтовує потребу організовувати підприємствами канали збуту через Інтернет, зокрема як конкуренту перевагу та стратегію зменшення ризиків втрати ринку та прибутків. Розкрито стан правового забезпечення електронної комерції в українському нормативно-законодавчому полі та в рамках СОТ.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи застосування wellness-інновацій в індустрії гостинності
    (2020) Марченко, Наталія Іванівна; Дітріх, Ірина Вікторівна
    У науковій статті представлено аналіз основних тенденцій конкуренції у сучасних готельних підприємствах. Зазначено необхідність оновлення переліку послуг, які надаються на базі готелю. Охарактеризовано використання інноваційних методів у роботі готельного закладу. Проаналізовано можливість створення wellness-студій і wellness-центрів на базі українських готельних комплексів. Виявлено вплив пандемії COVID-19 на актуалізацію необхідності збереження здоров’я. Охарактеризовано доцільність персоналізації харчування як інтелектуальної послуги wellness. Визначено wellness як систему оздоровлення. The scientific article provides an analysis of the main competition trends in modern hotels. The need to update the list of services provided at the hotel is noted. The use of innovative methods in the work of a hotel establishment is characterized. The possibility of establishing of wellness studios and wellness centers on the basis of Ukrainian hotel complexes is analyzed. The impact of the COVID-19 pandemic on the actualisation of the need for health preservation has been identified. The expediency of personalization of food as an intellectual service of “wellness” is characterized. Wellness is defined as a health-improving system.