Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Інновації у готельно-ресторанному бізнесі
    (2024) Лявинець, Георгій Михайлович
    Досліджено роль інновацій у готельно-ресторанному бізнесі, особливо в Україні, та їхній вплив на ефективність, конкурентоспроможність і стійкість галузі в кризових умовах. Обґрунтовано необхідність удосконалення менеджменту інновацій; запропоновано рекомендації щодо впровадження сучасних інформаційних технологій, зокрема Big Data та машинного навчання, для підвищення ефективності підприємств готельно-ресторанного бізнесу.
  • Ескіз
    Документ
    Антикризовий менеджмент у готельно-ресторанному бізнесі
    (2024) Лявинець, Георгій Михайлович
    Досліджено роль інновацій у готельно-ресторанному бізнесі, особливо в Україні, та їхній вплив на ефективність, конкурентоспроможність і стійкість галузі в кризових умовах. Обґрунтовано необхідність удосконалення менеджменту інновацій; запропоновано рекомендації щодо впровадження сучасних інформаційних технологій, зокрема Big Data та машинного навчання, для підвищення ефективності підприємств готельно-ресторанного бізнесу.
  • Ескіз
    Документ
    Теорія та практика змішаного навчання фахівців індустрії гостинності
    (2024) Люлька, Олександр Миколайович; Губеня, Вячеслав Олександрович; Коршунов, Олександр В’ячеславович
    Метою статті є обґрунтування способів удосконалення викладання дисциплін для фахівців сфери гостинності за дистанційною та змішаною (гібридною) формами навчання
  • Ескіз
    Документ
    Використання соціальних мереж як ефективного засобу просування готельного продукту
    (2020) Сильчук, Тетяна Анатоліївна; Дітріх, Ірина Вікторівна; Зуйко (Кулініч), Віра Ігорівна; Туз, Тетяна Сергіївна
    Проведено аналіз використання соціальних мереж у якості засобу просування готельного продукту. Розглянуто теоретичні відомості про Інтернет-маркетинг, виконаний розгорнутий аналіз соціального медіа маркетингу, його переваги та недоліки, ефективність впровадження соціального медіа маркетингу у діяльності готельного підприємства.The analysis of the use of social networks was conducted as a means of promoting a hotel product. The article discusses theoretical data about Internet marketing, it comprises a detailed analysis of social media marketing, its advantages and disadvantage, reflections of the effectiveness of the implementation of social media marketing in the activities of the enterprise. A deliberate choice of Internet marketing tools and their use as components of marketing policy are important tasks of theoretical and applied nature.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні інформаційні технології в інноваційному розвитку економіки
    (Капінус, Л. В. Сучасні інформаційні технології в інноваційному розвитку економіки / Л. В. Капінус, Ю. А. Приймакова // Modern technologies in the development of economy and human well-being : monograph. – Katowice : Publishing House of University of Technology, 2020. – C. 33–40., 2020) Капінус, Лариса Василівна; Приймакова, Юлія Андріївна
    Досліджено проблеми та перспективи розвитку сучасних інформаційних технологій економічного розвитку. Розглянуто складові інформаційної інфраструктури України та системи інформаційно-аналітичного забезпечення інноваційного розвитку. Проаналізовано діяльність провідних інформаційних компаній світу та ресурси науково-технічної інформації провідних міжнародних інформаційних служб. Запропоновано напрями покращення ефективного управління вітчизняними інформаційними ресурсами, використання яких актуально в інтернет-маркетингу. Problems and prospects of development of modern information technologies of economic development are investigated. The components of the information infrastructure of Ukraine and the system of information and analytical support of innovative development are considered. The activity of the world’s leading information companies and the resources of scientific and technical information of the leading international information services are analyzed. The directions of improvement of effective management of domestic information resources are offered.
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційні технології в готельній індустрії України: реалії та перспективи
    (2020) Доценко, Віктор Федорович; Шидловська, Олена Броніславівна; Медвідь, Ірина Миколаївна; Бєдусенко, Лілія Сергіївна
    У статті проведено аналіз використання інформаційних технологій в готельному бізнесі України та розглянуто перспективи його розвитку. Висвітлено найбільш впливові аспекти функціонування індустрії гостинності. Обґрунтовано необхідність постійного впровадження інновацій на висококонкурентному ринку готельних послуг. Наведено причини низької інноваційної активності вітчизняних підприємств готельного господарства. Визначено, що перспективним напрямком розвитку готельного бізнесу є інформатизація засобів розміщення. Обґрунтовано доцільність впровадження інформаційних технологій (ІТ) як інноваційного напряму розвитку індустрії гостинності. Наведено приклади використання новацій у сфері інформаційних технологій у практичній діяльності провідних готелів світу, які визначають сучасність підприємств готельної індустрії та їх конкурентну спроможність. Виявлено, що з метою отримання конкурентних переваг на ринку готельних послуг актуальним є використання інформаційних технологій для оптимізації менеджменту в готелі шляхом впровадження інтегрованих електронних систем управління. Звернуто увагу на необхідність застосування сервісних ІТ-технологій, до яких відносять глобальні системи бронювання та CRM системи. Окремо виділено доцільність автоматизації процесу комунікації відвідувачів з персоналом за допомогою мобільних додатків для обміну повідомленнями, що є передумовою покращення ефективності діяльності засобу розміщення. Встановлено актуальність впровадження інформаційних технологій в закладах ресторанного господарства при готелях. Визначено, що пріоритетним напрямом нововведень в цій сфері є використання інтерактивних технологій, які являють собою сенсорні столи або панелі з електронним меню. Розглянуто аргументи перспективності поєднання інтерактивних поверхонь з методом фудпейрингу, що сприятиме як зростанню економічного потенціалу підприємства гостинності, так і покращенню якості харчування споживачів. Загалом, встановлено економічну доцільність впровадження інформаційних технологій на підприємствах готельного господарства, яка полягає в отриманні додаткового доходу, зниженні витрат, удосконаленні процесу обслуговування, забезпеченню конкурентних переваг на ринку, підвищенню ефективності роботи окремих підрозділів та готелю в цілому.