Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Соціально-трудові практики підприємств харчової промисловості(2017) Березянко, Тамара ВолодимирівнаІнструментом створення безконфліктної системи розвитку в ринкових умовах визнано впровадження системи суспільної та соціальної відповідальності бізнесу, тому аналіз соціально-трудових практик підприємств харчової промисловості став головним акцентом даного дослідження. Використовувалась адаптована до національних умов методика ЄС, деякі прогалини доповнювались відповідями індивідуальних інтерв’ю. Стандарти відповідальних трудових відносин європейського ринкового суспільства потребують впровадження у щоденну практику діяльності компанії. З метою аналізу трудової практики підприємств досліджено стратегію оплати, періодичність зміни ставки, стратегію винагороди, змінні бонуси, розбіжності оплати окремих посад. Також увагу приділено ставленню керівників до персоналу, як до конкурентної переваги. В результаті дослідження виявлено ставлення працівників до компанії та визначено рівень конфліктності між працівниками, менеджментом і власниками. Дослідження завершене оцінкою рівня корпоративної соціальної відповідальності, виконаного за методикою ЄС. Corporate social responsibility is recognized as a tool for implementation of the conflict free system of market development. Hence, it put a key focus on the analysis of social and labour practices of the entities operating in food industry. As a part of this research we used EU methodology adapted for national environment. Some gaps were filled by the conclusions received in a course of private interviews. The implementation of European market society standards urges the companies to put in place the responsibility- centered labour relationships as a daily practice. To analyze the labour practice of the corporates we investigated the remuneration strategy, regularity of salary changes, systems of variable bonuses, remuneration gaps for certain positions. We paid separate attention to the attitude of the managers towards their employees as company’s competitive advantage. As a result of our research we identified the personnel’s attitude towards the company and defined the level of conflict prone situations between employees, managers and the owners. As a final point of our research, we evaluated the level of corporate social responsibility due to the EU Methodology.Документ Маркетингові дослідження споживчих переваг придбання кондитерських виробів з їстівним покриттям(2019) Чорна, Анастасія Іванівна; Роботько, Анастасія ЮріївнаУ статті проаналізовано розроблені види їстівного покриття для різних кондитерських виробів і доцільність їх використання. Визначено споживчі переваги під час придбання кондитерських виробів з їстівним покриттям та конкурентоспромжність порівняно з виробами в полімерній упаковці. Наведено результати маркетингових досліджень попиту на кондитерські вироби із розробленим їстівним покриттям анкетуванням респондентів.Документ Дослідження споживчих переваг при виборі здобних хлібобулочних виробів(2018) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Ашомко, Людмила ВолодимирівнаРозглянута проблема оцінювання споживчих переваг при виборі хлібобулочних виробів; проаналізовано споживчі переваги при здійсненні вибору здобних хлібобулочних виробів підприємств ПАТ «Київхліб»; проведено опитування фокус-групи та здійснено анкетування споживачів, результати якого покладено в основу дослідження. The problem of estimating consumer preferences in the choice of bakery products is considered; the consumer preferences were analyzed in the choice of the sweet bakery products of PJSC "Kyivkhlib" enterprises; A focus group survey was conducted and a survey of consumers was carried out, the results of which are the basis of the study.Документ Соціолінгвістичний моніторинг мовою статистики(2005) Яременко, Світлана Андріївна; Пономаренко, Ангеліна ЮріївнаУ публікації наведено приклади анкетування з питань стану функціонування української мови в усіх сферах життя суспільства: в сім’ї, в дошкільних, загальноосвітніх та вищих навчальних закладах та ін., що проводилося НДІ українознавства у 2005 році до Міжнародного конгресу з української мови.Документ «Всі мови – цвіт душі, корона, доля, дух і честь народів...»(2006) Яременко, Світлана Андріївна; Пономаренко, Ангеліна ЮріївнаУ статті наведено підсумки роботи Міжнародного конгресу «Українська мова вчора, сьогодні, завтра в Україні і світі», проведеного Науково-дослідним інститутом українознавства, окреслено результати програми моніторингу стану функціонування української мови в усіх сферах життя суспільства, а також у закордонних центрах проживання етнічних українців.Документ Перспективи використання методу ієрархічного кластерного аналізу в процесі діагностики організаційної культури підприємств харчової промисловості(2011) Харчишина, Олена ВолодимирівнаРозглянуто результати застосування методу ієрархічного кластерного аналізу з метою оцінки організаційної культури підприємств. Первинні змінні розраховані на основі результатів анкетування керівників підприємств харчової промисловості Житомирської області. В результаті аналізу досліджувані підприємства поділені на три кластери, що дало можливість здійснити поглиблену діагностику організаційної культури.