Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    The quality management system in the banquet service as one of the elements of innovative development of the hotel-restaurant industry
    (2018) Kuzmin, Oleg; Chemakina, Oktyabrina; Kuzmin, Anton
    The work is characterized by a quality management system in the banquet service as one of the elements of innovative development of the hotel-restaurant industry В роботі охарактеризовано систему управління якістю в службі банкетів, як один із елементів інноваційного розвитку готельно-ресторанним господарством
  • Ескіз
    Документ
    The quality management system of the reception service – as one of the elements of the innovative development of the hotel-restaurant industry
    (2018) Kuzmin, Oleg; Chemakina, Oktyabrina; Kuzmin, Anton
    The paper describes the reception service as an integral component of the hotel-restaurant industry.В роботі охарактеризовано службу прийому і розміщення як невід’ємну складову готельно-ресторанного господарства
  • Ескіз
    Документ
    Напрямки підвищення конкурентоспроможності закладів готельно-ресторанного господарства в Україні
    (2013) Литвиненко, Ярослав Васильович; Литвиненко, Тамара Євгенівна
    Проведено дослідження проблем, що постають перед підприємствами готельно-ресторанного господарства в умовах кризи, розглянуті питання створення конкурентоспроможних підприємств, які здатні надавати споживачам конкурентоздатні послуги та продукцію, яку вони виробляють. Researches of problems which are faced by enterprises of hotel and restaurant industry in crisis are done, the issues of creation of competitive enterprises, which are able to provide consumers with competitive services and products that they produce are considered.