Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Вплив фізичної культури і спорту на формування особистості(2023) Топчієва, Ганна ОлександрівнаВ статті проаналізовано роль та місце фізичної культури і спорту в формуванні особових якостей посилюється в зв'язку з самої її соціальною суттю, можливостями розвитку цілого ряду основ духовності людини. Регулярність занять фізичною культурою і спортом визначається добровільним бажанням людини, особистим відношенням до даних занять, які зміцнюючись у свідомості і звичках, також стають особовими рисами характеру Thearticleanalyzestheroleandplaceofphysicalcultureandsportsintheformationofpersonalqualities, whichisstrengthenedinconnectionwithitsverysocialessence, thepossibilitiesofdevelopmentof a numberoffoundationsofhumanspirituality. Theregularityofphysicalcultureandsportsactivitiesisdeterminedby a person'svoluntarydesire, personalattitudetotheseactivities, which, beingstrengthenedinconsciousnessandhabits, alsobecomepersonalcharactertraitsДокумент Важливість фізичної активності жінок та дівчат(2023-01) Коляденко, Світлана Ананіївна; Долиніна, Мила МилківнаКожна людина незалежно від статі, етнічних, культурних або економічних особливостей, гендерної ідентифікації, а також наявності чи відсутності інвалідності, має право на участь у фізичній активності з метою зміцнення здоров’я. На жаль, жінки та дівчата не мають однакового доступу до фітнесу, фізичної активності та однакових можливостей (неважливо, чи йдеться про заняття у залі чи на вулиці). Підвищений рівень фізичної бездіяльності негативно впливає на здоров’я, навколишнє середовище, економічний розвиток, благополуччя населення та якість життя. Зниження фізичної активності частково пов’язане із малорухомою поведінкою у вільний час, на роботі та вдома, а також із користуванням пасивним транспортом. Широкі дослідження доводять, що регулярні фізичні навантаження надають ширші переваги, а ніж просто покращення загального стану, психічного та фізичного здоров’я, і що вони напряму пов’язані із попередженням та лікуванням неінфекційних захворювань, таких як захворювання серцево-судинної системи, деяких видів раку та діабету другого типу Everyone, regardless of gender, ethnic, cultural or economic characteristics, gender identification, as well as the presence or absence of a disability, has the right to participate in physical activity in order to promote health. Unfortunately, women and girls do not have the same access to fitness, physical activity and the same opportunities (it does not matter whether it is a lesson in the gym or on the street). Increased levels of physical inactivity negatively affect health, the environment, economic development, public well-being and quality of life. The decrease in physical activity is partly due to sedentary behavior in free time, at work and at home, as well as the use of passive transport. Extensive research proves that regular exercise provides broader benefits than simply improving overall health, mental and physical health, and that they are directly related to the prevention and treatment of non-communicable diseases such as cardiovascular diseases.Документ Педагогічний підхід до навчання волейболу студентів ЗВО на заняттях з фізичного виховання(2022) Хоміцька (Ляшенко), Валентина Миколаївна; Гарнусова, Вікторія Вікторівна; Гулігас, Алла ГенадіївнаВолейбол займає одне з провідних місць на заняттях з фізичної культури у закладах вищої освіти. Систематичні заняття волейболом сприяють формуванню здорового способу життя, мають різнобічний вплив на організм тих, що займаються та сприяють розвитку основних фізичних якостей - швидкості, спритності, витривалості, координації та сили. Навчання здійснюється за допомогою сприйняття та переробки відповідної інформації, а для якісного вивчення техніки потрібна точна інформація та її зрозуміле пояснення. Процес оволодіння технічними прийомами гри у волейбол підпорядковується закономірностям формування рухових навичок, тому при формуванні рухової навички розрізняють фази, що йдуть у певному порядку одна за одною відповідно, їх треба розглядати з фізіологічної, психологічної та методичної точок зору.Volleyball occupies one of the leading places in physical education classes in higher education institutions. Systematic volleyball lessons contribute to the formation of a healthy lifestyle, have a versatile effect on the body of those involved and contributing to the development of basic physical qualities - speed, agility, endurance, coordination and strength. Learning is carried out through the perception and processing of relevant information, and for the qualitative study of technology, accurate information and its understandable explanation are required. The process of mastering the techniques of playing volleyball is subject to the laws of the formation of motor skills, therefore, in the formation of a motor skill, phases are distinguished that go in a certain order one after another, respectively, they should be considered from the physiological, psychological and methodological points of view.Документ Формування професфіних якостей у студентів засобами фізичного виховання(2021) Коляденко, Світлана АнаніївнаСтудентський вік характеризується інтенсивною роботою над формуваням своєї особистості, розвитком стилю поведінки. Це період пошуку молодими людьми відповідей на різноманітні морально-етичні, естетичні, наукові, загальнокультурні, політичні та інші світоглядні питання. Також слід враховувати, що розумова робота студента протікає в умовах низької рухової активності. Це, в свою чергу, сприяє розвитку процесів гальмування в сфері великих півкуль, виникають умови підвищеної втоми, зниження працездатності, погіршення загального самопочуття. Заняття з фізичного виховання є ефективним засобом не тільки фізичного оздоровлення, але і розвитку таких психологічних якостей студентів, як увага, оперативне мислення, а також вольова поведінка в умовах інтенсивної розумової роботи. Student age is characterized by intensive work on the formation of their personality, the development of behavior. This is the period of young people's search for answers to various moral and ethical, aesthetic, scientific, cultural, political and other worldview issues. It should also be borne in mind that the student's mental work proceeds in conditions of low motor activity. This, in turn, contributes to the development of braking processes in the field of large hemispheres, there are conditions of increased fatigue, reduced efficiency, deterioration of general well-being. Physical education classes are an effective means not only of physical recovery, but also of the development of such psychological qualities of students as attention, operational thinking, as well as strong-willed behavior in conditions of intensive mental work.