Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 29
  • Ескіз
    Документ
    Механізм ціноутворення на промислових підприємствах в ринкових умовах
    (2004) Роганова, Ганна Олександрівна
    Запропоновано модель процесу ціноутворення на промислових підприємствах, яка поєднує витратний та маркетинговий методи, дозволяє досягти такого рівня витрат на виробництво і збут продукції, при якому підприємство одержить цільовий фінансовий результат. The offered model of pricing combines the method based on the expenses and market-method, it allows to define the level of the expenses and selling bulk in direct to achieve the necessary financial result.
  • Ескіз
    Документ
    Основні концепції політики ціноутворення в готельно-ресторанному бізнесі та їх класифікація
    (2023) Богуславський, Олександр Володимирович; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    У статті розглянуто сутність термінів «цінова політика» та «концепція політики ціноутворення». Показано співвідношення термінів «стратегія ціноутворення», «концепція політики ціноутворення» та «цінова політика». The article examines the essence of the terms "price policy" and "concept of pricing policy". The relationship between the terms "pricing strategy", "concept of pricing policy" and "price policy" is shown.
  • Ескіз
    Документ
    Проблема інформаційної асиметрії в забезпеченні стабільності фінансових результатів компанії
    (2023) Відоменко, Оксана Іванівна; Слободян, Наталія Ярославівна; Левченко, Юлія Григорівна; Рак, Роман Володимирович
    Дослідження присвячено важливій проблемі впливу інформаційної асиметрії на забезпечення стабільності фінансових результатів компанії, що набуває все більшого значення в сучасній економіці. У теперішніх умовах нестабільності зовнішнього інформаційного середовища діяльність кожного суб’єкта господарювання є предметом уваги великого кола учасників ринкових відносин, а представникам бізнесу в процесі ведення господарської діяльності постійно необхідно обробляти великі обсяги інформації, яка може характеризуватися асиметричністю, в результаті чого показник прогнозованих чи реально визначених фінансових результатів може коливатися, залежно від особливостей сприйняття різних інформаційних потоків. Насамперед, це пов’язано зі зростаючим впливом інформаційної складової на розвиток суспільства. Саме інформація є сьогодні основою будь‐яких економічних відносин, будь‐якого виробництва, бізнесу. Отримати її вчасно та в повному обсязі, зуміти визначити достатню точність та достовірність – означає, забезпечити підприємству успіх на ринку. Інформація – один із найважливіших ресурсів, без яких неможлива успішна цілеспрямована діяльність у будь‐якій сфері, тим більше–в конкурентному середовищі. Феномен асиметричності інформації має бути врахований економічними суб’єктами для розробки заходів, щодо мінімізації негативного впливу асиметричності інформації на формування фінансових результатів. Крім того, асиметрична інформація впливає на ринкову активність, що опосередковано справляє вплив на показники фінансових результатів. Також варто враховувати, що асиметрія у розподілі інформації про підприємство означає, що потенційний інвестор, покупець, постачальник, кредитор, партнер не може чітко визначити вектор зміни стан підприємства. З огляду на це, перед представниками бізнесу сьогодні постає проблема не лише виявлення асиметрії інформацій, але розробки дієвих інструментів скорочення негативного впливу асиметричної інформації на результати діяльності господарюючих суб’єктів. Як результат, пошук та знаходження шляхів подолання інформаційної асиметрії є актуальною темою для вивчення. The study is devoted to the important problem of the impact of information asymmetry on ensuring the stability of the company's financial results, which is gaining more and more importance in the modern economy. In the current conditions of the instability of the external information environment, the activity of each economic entity is the subject of attention of a large circle of participants in market relations, and business representatives in the process of conducting economic activity constantly need to process large volumes of information, which can be characterized by asymmetry, as a result of which the indicator of predicted or actually determined financial results may fluctuate, depending on the peculiarities of the perception of various information flows. First of all, this is due to the growing influence of the informational component on the development of society. It is information that is today the basis of any economic relations, any production, business. To receive it on time and in full, to be able to determine sufficient accuracy and reliability means to ensure the company's success on the market. Information is one of the most important resources without which successful purposeful activity in any field is impossible, especially in a competitive environment. The phenomenon of information asymmetry should be taken into account by economic entities to develop measures to minimize the negative impact of information asymmetry on the formation of financial results. In addition, asymmetric information affects market activity, which indirectly affects indicators of financial results. It is also worth considering that asymmetry in the distribution of information about the enterprise means that a potential investor, buyer, supplier, creditor, partner cannot clearly determine the vector of changes in the state of the enterprise. In view of this, business representatives today face the problem of not only identifying information asymmetry, but also developing effective tools to reduce the negative impact of asymmetric information on the results of business entities. As a result, finding and finding ways to overcome information asymmetry is a relevant topic for study.
  • Ескіз
    Документ
    Price Monitoring Automation with Marketing Forecasting Methods
    (2022) Penkova, Oksana; Zakharchuk, Oleksandr; Blahun, Ivan; Berger, Alina; Nechytailo, Veronika; Kharenko, Andrii
    The main aim of the article is to solve the problem of automating price monitoring using marketing forecasting methods and Excel functionality under martial law. The study used the method of algorithms, trend analysis, correlation and regression analysis, ANOVA, extrapolation, index method, etc. The importance of monitoring consumer price developments in market pricing at the macro and micro levels is proved. The introduction of a Dummy variable to account for the influence of martial law in market pricing is proposed, both in linear multiple regression modelling and in forecasting the components of the Consumer Price Index. Experimentally, the high reliability of forecasting based on a five-factor linear regression model with a Dummy variable was proved in comparison with a linear trend equation and a four factor linear regression model. Pessimistic, realistic and optimistic scenarios were developed for forecasting the Consumer Price Index for the situation of the end of the Russian Ukrainian war until the end of 2023 and separately until the end of 2024. Keyword Основною метою статті є вирішення проблеми автоматизації моніторинг цін за допомогою методів маркетингового прогнозування та Excel працездатність в умовах воєнного стану. У дослідженні використовувався метод алгоритми, аналіз тенденцій, кореляційний і регресійний аналіз, ANOVA, екстраполяція, індексний метод тощо. Важливість моніторингу споживчих цін у ринковому ціноутворенні на макро- і мікрорівні доведено. Введення манекена змінна для врахування впливу воєнного стану на ринку пропонується ціноутворення як у моделюванні лінійної множинної регресії а також у прогнозуванні складових індексу споживчих цін. Експериментально доведена висока достовірність прогнозу на основі а п'ятифакторна модель лінійної регресії з фіктивною змінною доведено у порівнянні з лінійним рівнянням тренду та чотирифакторною моделлю лінійної регресії. Песимістичний, реалістичний і були розроблені оптимістичні сценарії прогнозування Індекс споживчих цін для ситуації закінчення російсько-української війни до кінця 2023 року та окремо до кінця 2024 року.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості та психологія ціноутворення брендів: маркетинговий аспект
    (2021) Скригун, Наталія Петрівна; Капінус, Лариса Василівна; Гайдуков, Дмитро Сергійович
    У статті розглянуто сутність ціноутворення бренда та цінності бренда як важливого складника цінової політики з урахуванням маркетингового та витратного підходів до ціноутворення. Установлено чинники, які впливають на ціну бренда та його цінність, складники успішного бренда. Доведено необхідність використання специфічних методів та прийомів формування ціни марочного товару. Визначено види стратегій, що їх використовують під час ціноутворення бренда з урахуванням вибраного методу його позиціювання на ринку та цілей ціноутворення. Наведено етапи встановлення ціни на марочний товар, цінові переваги володіння брендом. Узагальнено психологічні методи, які варто використовувати під час формування та коригування ціни на бренд, що дасть можливість підвищити прибутковість діяльності підприємства, утримати та зміцнити ринкові позиції підприємства та його брендів.
  • Ескіз
    Документ
    Ключові суперечності процесу ціноутворення на вітчизняному ринку цукру
    (2015) Ємцев, Віктор Іванович; Ємцева, Галина Федорівна
    Виявлено основні суперечності процесу ціноутворення в існуючих в умовах функціонування національного ринку цукру й конкурентоформуючого середовища. Визначено, що головними факторами, які впливають на формування цін на ринку цукру, є самоусунення держави від регулювання, встановлення й підтримки цін, цінових пропорцій на продукцію різних сфер АПК, посилення тенденцій до зміни структури виробництва в сільському господарстві, дисбаланс попиту та пропозиції цукрового буряку й цукру, відсутність дієвої системи контролю якості й безпеки цукру, організованих каналів збуту вітчизняного цукру, валютні ризики тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Цінова політика впровадження пакувальних технологій у хлібопекарне виробництво
    (2009) Вжитинська (Омельченко), Ксенія Юріївна
    Сформовано ряд пропозицій, спрямованих на підвищення прибутковості економічної діяльності шляхом управління цінами на упаковану хлібопекарну продукцію та відміну регулювання її розмірів державою. Розглянуто та проаналізовано позитивні та негативні сторони пакування хлібопекарної продукції. Formed a series of proposals aimed at improving the profitability of economic activities by managing prices for packaged bakery products and repealing Regulation state its size. Considered and analyzed the positive and negative aspects of packaging bakery products.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив цінової політики на стан та розвиток конкурентоспроможності аграрних підприємств
    (2013) Ємцева, Галина Федорівна; Ємцев, Віктор Іванович
    В умовах ринкової економіки успіх будьякого підприємства, незалежно від форм його власності, розміру та підпорядкованості, багато в чому залежить від того, наскільки правильно і обґрунтовано будуть встановлені ціни на продукцію чи послуги. Ціноутворення в умовах ринку являє собою досить складний процес, на який має вплив багато факторів, які необхідно враховувати, щоб мати конкурентні переваги та утримати ринкові позиції. Так як ціна відображає досить складний комплекс економічних відносин та залежить від ефективності цих відносин, процес ціноутворення вимагає ретельного аналізу та практичних рекомендацій по його удосконаленню. In a market economy, the success of any enterprise, regardless of its ownership, size and subordination, largely depends on how the prices for products or services will be set. The pricing in the market is quite a complex process influenced by many factors that should be considered to have a competitive advantage and maintain market position. Since the price reflects a complex set of economic relations and depends on the effectiveness of these relations, pricing requires careful analysis and practical recommendations for its improvement.
  • Ескіз
    Документ
    Марочне ціноутворення в системі брендингу
    (2009) Сінгаєвський, Ігор Олегович; Скригун, Наталія Петрівна
    Розглянуто питання ціноутворення на марочні товари як невід’ємного елементу в системі брендингу, показано етапи марочного ціноутворення, встановлено напрями використання цінових емоцій при розробленні цінової політики. The question of pricing is considered on the branded commodities as an inalienable element in the system of branding, the stages of the branded pricing are shown, directions of the use of price emotions are set at the development of price politics.
  • Ескіз
    Документ
    Цінова політика як інструмент реалізації цінової стратегії підприємства
    (2004) Ємцева, Галина Федорівна
    В умовах ринкової економіки питання встановлення ціни, вибір політики ціноутворення має важливе значення. Ціна виступає головним джерелом інформації, необхідним для прийняття обґрунтованих економічних рішень, фактором результативності фінансової та виробничої діяльності будь-якого господарюючого суб’єкта . В статті визначені основні цілі цінової політики та викладені види цінових стратегій, які можуть бути використані при встановленні ринкових цін на товари. In a market economy, the issue of price, choice of pricing policy is essential. Price is the main source of information necessary to make informed economic decisions, the impact factor of financial and industrial activity of any entity. The paper identifies the key objectives of pricing policies as stated types of pricing strategies that can be used in determining market prices for goods.