Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Рівнево-типологічний аналіз особливостей навчальних груп студентів як об’єктів спрямованої соціалізації(2011) Чугаєва, Наталія ЮріївнаУ статті обґрунтовано соціалізуючий вплив педагога-наставника на академічну групу студентів вищого навчального закладу. Здійснено вибір критеріїв освітньої соціалізації. Розглянуто основні психологічні характеристики розвитку академічних груп як колективного суб’єкта навчальної діяльності за методиками діагностики рівня розвитку соціальної активності особистості та колективу О. І. Власової та «Пульсар» Л.Г. Почебут.Документ Емпіричне дослідження психологічних особливостей педагога-наставника ВНЗ як умови ефективної освітньої соціалізації студентів(2010) Власова, О. І.; Чугаєва, Наталія ЮріївнаУ статті показано провідну роль освітньої соціалізації студентів у діяльності педагога-наставника. Презентується концептуальна модель психологічних якостей ефективного педагога-наставника, яка відтворює зв’язки функцій педагога-наставника у освітньому процесі з його психологічними особливостями, типологія ефективних і неефективних наставників, а також психологічний портрет еталонного наставника, створені за результатами емпіричного дослідження.Документ Психологічні якості педагога-наставника як суб’єкта освітньої соціалізації(2010) Чугаєва, Наталія ЮріївнаСтаття присвячена особливостям вивчення та опису особистісних якостей педагога-наставника, які впливають на ефективність процесу освітньої соціалізації студентів. Розроблена концептуальна модель психологічних якостей педагога-наставника, яка відтворює зв’язки функцій педагога-наставника у навчально-виховному процесі з його психологічними особливостями.