Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 43
  • Ескіз
    Документ
    Напрями удосконалення земельних відносин у сільському господарстві
    (2007) Данкевич, Андрій Євгенович
    У статті проаналізовано розвиток земельних відносин у сільському господарстві Житомирської області та науково обґрунтовано рекомендації щодо перспектив їх подальшого удосконалення
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення земельних відносин в аграрній сфері
    (2007) Данкевич, Андрій Євгенович
    Висвітлено особливості удосконалення земельних відносин в агроформуваннях ринкового типу. Визначено переваги, недоліки, причини та фактори, під впливом яких відбувається їх розвиток. Проаналізовано структурні зміни у формах власності на землю. Розроблено напрями удосконалення орендних земельних відносин. Запропоновано шляхи оптимізації умов орендних угод
  • Ескіз
    Документ
    Страховий ринок, ринок страхування і ринок страхових послуг: наукові погляди, нове розуміння і визначення
    (2024) Шірінян, Артур Арамович; Шірінян, Лада Василівна
    Анотація Освітні програми галузі знань «Управління та адміністрування» повинні оновлюватися та удосконалюватися, щоб враховувати останні законодавчі зміни й коректно відображати трансформації ринків фінансових послуг і еволюцію базових понять фінансової науки. Це впливає на якість освітньої підготовки, наукову складову в закладах вищої освіти України і фахову компетентність майбутніх фахівців-практиків і науковців. Метою статті є розкриття, удосконалення сутності і формулювання визначення понять ринок страхових послуг, ринок страхування, страховий ринок з врахуванням реалій сьогодення, нового законодавства в сфері страхуванні та здобутків фінансової науки. Методологічною основою дослідження є положення теорії відкритої економіки, а також методи системного аналізу. Дослідження умовно поділено на4 частини: в першій – здійснено стислий огляд наукових праць щодо визначення страхового ринку; друга частина присвячена аналізу українського страхового законодавства щодо ринку страхування; в третій частині виконані кількісні розрахунки і запропоновано нове розуміння базових понять; в останній частині роз’яснено, чим відрізняються поняття страховий ринок і ринок страхових послуг, висвітлено діяльність органів регулювання страхового ринку і показано невирішену проблему страхових гарантій на ринку. Проведений аналіз вказує на досі невирішену проблему державних гарантій повернення клієнтам страхових внесків у разі припинення страховиком страхової діяльності. У зв’язку з цим, аргументовано доцільність створення Фонду гарантування страхування, який має стати учасником страхового ринку. Аргументовано,що поняття ринок страхових послуг і ринок страхування є тотожними. Поняття страховий ринок охоплює ринок страхування і відрізняється тим, що на страховому ринку присутні регуляторні органи. На основі положень теорії відкритої економіки та аналізу поведінкових аспектів учасників ринку у роботі запропоновано нові визначення понять ринок страхових послуг і страховий ринок.
  • Ескіз
    Документ
    Управління конкурентним потенціалом підприємств харчової промисловості на зовнішніх ринках
    (2022) Шереметинська (Горобець), Оксана Валеріївна; Петрусь, Альона Анатоліївна
    Визначено основні характеристики, та напрями розвитку конкурентного потенціалу в розрізі його складових. Розглянуто конкурентний потенціал через призму конкурентних переваг та потенційних можливостей. Розглянуто теоретичні аспекти способів забезпечення та підвищення рівня конкурентного потенціалу, як одного з напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку. Обґрунтовано необхідність управління конкурентним потенціалом підприємств харчової промисловості на зовнішніх ринках, що є чинником підвищення їх конкурентоспроможності. The main characteristics and directions of development of competitive potential in the context of its components are determined. Competitive potential through the prism of competitive advantages and potential opportunities is considered. Theoretical aspects of ways to ensure and increase the level of competitive potential as one of the ways to increase the competitiveness of the enterprise in the foreign market are considered. The necessity of managing the competitive potential of food industry enterprises in foreign markets, which is a factor in increasing their competitiveness, is substantiated. The main directions of formation, increase, provision and maintenance of competitive potential in foreign markets are singled out.
  • Ескіз
    Документ
    Analysis of the competitive environment of the hotel economy Ivano-Frankivsk region
    (2021) Kyrpichenkova, Oksana; Bilan, Viktoriya; Matiushenko, Raisa; Kuzmin, Oleg; Sylka, Iryna; Polyovyk, Volodymyr
    У статті аналізуються розвиток індустрії гостинності Івано-Франківської області, зокрема Яремчанщини, фактори, які необхідно враховувати при плануванні діяльності нового готелю. This article analyzes the development of the hospitality industry of Ivano-Frankivsk region, in particular the Yaremche region, the factors that need to be considered when planning the activities of a new hotel.
  • Ескіз
    Документ
    Активізація інноваційної діяльності як шлях до підвищення конкурентоспроможності підприємства
    (2020) Ємцев, Віктор Іванович
    Проаналізовано сучасний стан, проблеми та тенденції розвитку економіки України в умовах поширення пандемії та жорсткої конкуренції на світовому ринку. Досліджено рівень конкурентоспроможності економіки країни та стан інноваційно діяльності як основного фактору забезпечення її економічного розвитку.
  • Ескіз
    Документ
    Фактори і проблеми, що впливають на розвиток ділової кар’єри сучасної особистості
    (2020) Курченко, Катерина Миколаївна; Грищенко, Діана Григорівна
    Інтеграція України в міжнародний конкурентний простір обумовила значимість управління діловою кар’єрою як основної проблеми його розвитку. Ефективне управління діловою кар’єрою передбачає поглиблення знань про динаміку розвитку ділової кар’єри, визначення факторів і проблем, що впливають на нього. У статті досліджено теоретичні та практичні аспекти управління діловою кар’єрою. В ході дослідження використано описові та проблемно-тематичні методи. Охарактеризовано управління діловою кар’єрою, зокрема визначено чинники, які впливають на її розвиток, та основні проблеми кар ’єрного зростання працівників. Досліджено вплив окремих рівнів факторів на розвиток ділової кар’єри, вплив особистісного розвитку людини на її кар’єрні досягнення. Проаналізовано динаміку розвитку ділової кар’єри та основні потреби індивіда на кожному етапі кар’єрного просування. Наведені фактори успішного вибору професії. Результати дослідження показали, що ділова кар’єра починається не з моменту отримання певної посади, а з моменту професійного вибору сфери, яка підходить для застосування своїх здібностей і можливостей, а тому важливим є правшьний професійний вибір, здатність до системного вдосконалення професійних компетенцій у тій чи іншій галузі діяльності. Також досліджено управління діловою кар’єрою, зокрема окреслено конкретні фактори впливу на кар’єрні установки і наміри людини, що виконують важливі функції в її трудовій діяльності. Для забезпечення професійного зростання працівників і для задоволення інтересів кожної із сторін трудових відносин необхідно розробити ефективну стратегію управління діловою кар’еєрою на підприємстві, враховуючи фактори впливу на її розвиток. Ukraine’s integration into the international competitive space has determined the importance of the problem of business career management as the main problem of its development Effective business career management emphasizes the importance of deepening knowledge about the dynamics of business career development and the factors and problems that affect it The objects of the research are theoretical and practical aspects of business career management. The methods of descriptive and problem-thematic were used in the course of the research. The article describes the essential characteristics of business career management, also the factors that influence its development. The main problems of career growth of employees have been identified. The influence of certain levels of factors on the development of a business career has been studied. The dynamics of business career development and the basic needs of the individual at each stage of career advancement are analyzed. The influence of a person’s personal development on his career achievements has been studied. The factors of successful choice of profession are given. The results of the study showed that business career does not begin from the moment of obtaining a certain position, but from the moment of professional choice of the field that is suitable for the application of their abilities and capabilities. Therefore, it is important to make the right professional choice, the ability to systematically improve professional competencies in a particular field of activity. It was also investigated that the management of a business career, in particular the delineation of specific factors influencing the career attitudes and intentions of a person, play an important role in his work. Therefore, to ensure the professional growth of employees and to meet the interests of each party to the employment relationship, it is necessary to develop an effective strategy for managing a business career in the company, taking into account the factors influencing its development.
  • Ескіз
    Документ
    Конкурентоспроможність продукції підприємств молокопереробної промисловості
    (2015) Тюха, Ірина Володимирівна; Музичук, Дмитро Володимирович
    Стаття присвячена теоретико-прикладним аспектам конкурентоспроможності продукції. Виявлено проблеми конкурентоспроможності продукції підприємств вітчизняної молокопереробної промисловості. Запропоновано шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності української молочної продукції в контексті нових можливостей освоєння закордонних ринків із імплементацією угоди між Україною та ЄС про зону вільної торгівлі. The article is devoted the theoretical and applied aspects of competitiveness of products. The problems of competitiveness of products of enterprises of domestic milk industry are exposed. The ways of increase of level of competitiveness of the Ukrainian milk products are offered in the context of new possibilities of mastering of oversea markets with realization of agreement between Ukraine and ES about a free trade zone.
  • Ескіз
    Документ
    Конкурентоспроможність ринку банківських послуг України: фактор суперництва, тенденції та результати
    (2019) Шірінян, Арам Сергійович; Шірінян, Лада Василівна
    У роботі аргументовано конкурентоспроможність ринку банківських послуг у 2006-2017 роках в рамках нової методології комплексної оцінки конкурентоспроможності ринку банківських послуг з позицій конкурентної взаємодії банків, ефективності бізнесу і розподілу послуг. Розрахунки виконано на основі системи показників і порівняння з ринками банківських послуг інших країн. Отримано висновки і результати для України щодо необхідності збільшення капіталізації банків, рентабельності банківських активів, зменшення ринкової концентрації та диспропорцій розподілення послуг. The paper substantiates the competitiveness of the banking services market in 2006-2017 within the framework of a new methodology for the integrated assessment of the competitiveness of the banking services market, from the point of view of the competitive interaction of banks, the efficiency of business and the distribution of services. Calculations are based on the system of indicators and comparison with the markets of banking services of other countries. The conclusions and results concerning Ukraine are related to the necessity of increasing capitalization of banks, profitability of bank assets, reduction of market concentration and disproportions of distribution of services.
  • Ескіз
    Документ
    Формування конкурентних переваг виробників ігристих вин
    (2019) Закревська, Людмила Миколаївна
    Стаття присвячена проблемам формування конкурентних переваг виробників ігристих вин. Обґрунтовано, що основними генераторами формування конкурентних переваг суб’єктів господарювання виступають споживачі, які хочуть отримати товар вищої якості або/та за доступною ціною. Оцінювання конкурентних переваг можна здійснювати за рядом критеріїв, які доцільно поділити на зовнішні (визначаються ендогенними аспектами діяльності підприємства) і внутрішні (базуються на можливості створити необхідні цінності для споживачів). The article is devoted to the problems of forming the competitive advantages of sparkling wine producers. The main generators of the formation of competitive advantages of business entities are consumers. They want to get higher quality goods and / or at an affordable price. The evaluation of competitive advantages can be carried out according to the criteria. It is expedient to divide them into external and internal ones. External competitive advantages are determined by the endogenous aspects of the enterprise's activity. Internal competitive advantages are based on the ability to create the necessary values for consumers.