Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Концептуальні засади наукової творчості в маркетингових дослідженнях
    (2022) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    Стаття присвячена концептуальним засадам наукової творчості, зокрема, у маркетингових дослідженнях. Доводиться необхідність концептуального підходу до здійснення маркетингової діяльності. Обґрунтовується необхідність застосування сучасних маркетингових концепцій у функціонуванні підприємства. Особлива увага приділяється впровадженню концепції взаємовідносин. Наводяться чинники, які сприяють зміцненню зв’язків підприємства з клієнтами. Пропонуються основні шляхи покращення роботи компанії із споживачами задля встановлення стійких стосунків.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові дослідження попиту молока питного та його якості
    (2019) Чорна, Тетяна Миколаївна; Чорна, Анастасія Іванівна
    Проведено маркетингове дослідження споживчих переваг під час купівлі молока питного з метою встановлення переліку досліджуваних зразків для аналізу його якості. Представлено результати досліджень щодо відповідності вимогам чинної нормативно-технічної документації маркування, органолептичних та фізико-хімічних показників якості зразків молока питного. Виявлено факти фальсифікації продукції виробниками.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження споживчих переваг при виборі здобних хлібобулочних виробів
    (2018) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Ашомко, Людмила Володимирівна
    Розглянута проблема оцінювання споживчих переваг при виборі хлібобулочних виробів; проаналізовано споживчі переваги при здійсненні вибору здобних хлібобулочних виробів підприємств ПАТ «Київхліб»; проведено опитування фокус-групи та здійснено анкетування споживачів, результати якого покладено в основу дослідження. The problem of estimating consumer preferences in the choice of bakery products is considered; the consumer preferences were analyzed in the choice of the sweet bakery products of PJSC "Kyivkhlib" enterprises; A focus group survey was conducted and a survey of consumers was carried out, the results of which are the basis of the study.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові дослідження споживчих переваг під час придбання кондитерських виробів з їстівним покриттям
    (2019) Роботько, Анастасія Юріївна; Чорна, Анастасія Іванівна
    Проведено дослідження споживчих переваг і чинників, що впливають на вибір споживача методом анкетного опитування. Як інструментарій для проведення досліджень використовували розроблену анкету. The research of consumer preferences and factors influencing the choice of the consumer by the method of questionnaire survey was conducted. As a tool for research, the developed questionnaire was used.
  • Ескіз
    Документ
    Використання маркетингових досліджень у практичній діяльності підприємств
    (2004) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    Наведено практичні рекомендації щодо використання маркетингових досліджень на підприємствах, а саме: щоб оцінити ступінь готовності підприємства до сприйняття маркетингової концепції у своїй діяльності, розробити прогнози збуту продукції підприємства та визначити найпривабливіші для себе ринкові сегменти. Practical recommendations for the use of market research enterprises, namely to assess the readiness of the company to accept the marketing concept in their efforts to develop forecasts of sales of the company and determine for yourself the most attractive market segments.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування матричних моделей в маркетингових дослідженнях
    (2005) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    Розглянуто різновиди матричних моделей, які можуть застосовуватися в маркетингових дослідженнях для досягнення підприємством запланованих цілей: визначення видів діяльності, маркетингових можливостей, становища на ринку, конкурентних переваг тощо. The varieties of matrix models, which can be used in marketings researches for achievement of the planned aims an enterprise, are considered: determination of types of activity, marketings possibilities, position, is at the market, competitive edges and others like that. Strategies the use of which will be instrumental in the increase of efficiency of entrepreneurial activity are recommended.
  • Ескіз
    Документ
    Напрями зменшення впливу зовнішніх виробничих факторів на діяльність підприємства
    (2007) Климаш, Наталія Іванівна
    Характеризується зовнішнє середовище підприємств. Оцінюються фактори мікро- та макросередовища, які мають значний вплив на господарську діяльність виробничих підприємства. Пропонуються методичні підходи щодо вивчення зовнішнього середовища та зменшення його впливу.
  • Ескіз
    Документ
    Тенденції та перспективи розвитку ринку ювелірних виробів
    (2012) Григоренко, Інна Василівна
    Визначено основні показники зростання та ефективність застосування маркетингових заходів на ринку ювелірних виробів. The main growth performance and efficiency of marketing activities on the jewelry market
  • Ескіз
    Документ
    Методичні засади здійснення первинного відбору зовнішніх ринків
    (2012) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна
    Узагальнено та уточнено методику здійснення попереднього відбору цільових зовнішніх ринків, яка дозволить підприємствам приймати якісні рішення та підвищувати ефективність зовнішньоекономічної діяльності.