Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні рекомендації щодо формування у майбутніх фахівців з харчових технологій англомовної компетентності в монологічному мовленні у процесі самостійної роботи(2024) Бойко, Ганна АнатоліївнаУ публікації викладено методичні рекомендації, розроблені для формування у майбутніх фахівців з харчових технологій англомовної компетентності в монологічному мовленні у процесі самостійної роботи з використанням навчального середовища Moodle. Визначено етапи формування англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні у майбутніх фахівців з харчових технологій – підготовчий і основний. Основний етап в свою чергу складається з рецептивно-репродуктивного, рецептивно-продуктивного та продуктивного підетапівДокумент Ділова гра у формуванні професійно орієнтованої англомовної компетентності в монологічному мовленні у майбутніх фахівців з харчових технологій(2022) Бойко, Ганна АнатоліївнаУ статті представлено завдання для ділових ігор, розроблені з метою формування професійно орієнтованої монологічної компетентності в монологічному мовленні у майбутніх фахівців з харчових технологій. The paper presents the English activities for business games for building pre-service food technologist’s speech production competence.Документ Етапи та цілі навчання студентів другого курсу спеціальності «Туризм» англомовного монологічного мовлення на основі проектної методики(2015) Коваленко, Юлія Володимирівна; Коломієць, Аліна АнатоліївнаУ статті розглядається питання навчання іноземної мови та англомовного монологічного мовлення зокрема на основі проектної методики, описуються основні характеристики та типи проектів, аналізуються етапи навчання монологічного мовлення методом проектів та уточнюються цілі навчання англомовного монологічного мовлення студентів другого курсу спеціальності «Туризм»Документ Сучасний стан використання проектної методики у навчанні майбутніх філологів іншомовного монологічного мовлення(2014) Коваленко, Юлія Володимирівна; Устименко, Ольга МихайлівнаСтаття присвячена вивченню сучасного стану використання проектної методики у навчанні майбутніх філологів іноземних мов та монологічного мовлення. Розглядаються цілі навчання іншомовного монологічного мовлення студентів-філологів другого курсу. Аналізуються навчальні програми та підручники для студентів другого курсу мовних спеціальностей. Описуються результати опитування викладачів і студентів. The article is devoted to the study of using the project method in teaching future philologists foreign languages and monologue communication. The aims of teaching second-year philologists a foreign language monologue communication are considered. The syllabi and course books for the second-year students majoring in foreign philology are analyzed. The results of the surveys taken among teachers and students are described.Документ Навчання монологічного мовлення(2008) Власенко, Людмила ВасилівнаУ статті розглядається проблема монологічного мовлення. Головним завданням при вивченні монологічного мовлення є бажання людини вплинути на іншу людину. Для монологу характерним є не обмінюватися думками, а передавати інформацію від однієї людини інші. This article describes the problem of monologue speech. The main tasks during the teaching of monologue speech are making the influence on other people and understand them. The main feature of monologue speech is not only changing of thoughts but also transfer the information from one person to other.