Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Документ Проблема інформаційної асиметрії в забезпеченні стабільності фінансових результатів компанії(2023) Відоменко, Оксана Іванівна; Слободян, Наталія Ярославівна; Левченко, Юлія Григорівна; Рак, Роман ВолодимировичДослідження присвячено важливій проблемі впливу інформаційної асиметрії на забезпечення стабільності фінансових результатів компанії, що набуває все більшого значення в сучасній економіці. У теперішніх умовах нестабільності зовнішнього інформаційного середовища діяльність кожного суб’єкта господарювання є предметом уваги великого кола учасників ринкових відносин, а представникам бізнесу в процесі ведення господарської діяльності постійно необхідно обробляти великі обсяги інформації, яка може характеризуватися асиметричністю, в результаті чого показник прогнозованих чи реально визначених фінансових результатів може коливатися, залежно від особливостей сприйняття різних інформаційних потоків. Насамперед, це пов’язано зі зростаючим впливом інформаційної складової на розвиток суспільства. Саме інформація є сьогодні основою будь‐яких економічних відносин, будь‐якого виробництва, бізнесу. Отримати її вчасно та в повному обсязі, зуміти визначити достатню точність та достовірність – означає, забезпечити підприємству успіх на ринку. Інформація – один із найважливіших ресурсів, без яких неможлива успішна цілеспрямована діяльність у будь‐якій сфері, тим більше–в конкурентному середовищі. Феномен асиметричності інформації має бути врахований економічними суб’єктами для розробки заходів, щодо мінімізації негативного впливу асиметричності інформації на формування фінансових результатів. Крім того, асиметрична інформація впливає на ринкову активність, що опосередковано справляє вплив на показники фінансових результатів. Також варто враховувати, що асиметрія у розподілі інформації про підприємство означає, що потенційний інвестор, покупець, постачальник, кредитор, партнер не може чітко визначити вектор зміни стан підприємства. З огляду на це, перед представниками бізнесу сьогодні постає проблема не лише виявлення асиметрії інформацій, але розробки дієвих інструментів скорочення негативного впливу асиметричної інформації на результати діяльності господарюючих суб’єктів. Як результат, пошук та знаходження шляхів подолання інформаційної асиметрії є актуальною темою для вивчення. The study is devoted to the important problem of the impact of information asymmetry on ensuring the stability of the company's financial results, which is gaining more and more importance in the modern economy. In the current conditions of the instability of the external information environment, the activity of each economic entity is the subject of attention of a large circle of participants in market relations, and business representatives in the process of conducting economic activity constantly need to process large volumes of information, which can be characterized by asymmetry, as a result of which the indicator of predicted or actually determined financial results may fluctuate, depending on the peculiarities of the perception of various information flows. First of all, this is due to the growing influence of the informational component on the development of society. It is information that is today the basis of any economic relations, any production, business. To receive it on time and in full, to be able to determine sufficient accuracy and reliability means to ensure the company's success on the market. Information is one of the most important resources without which successful purposeful activity in any field is impossible, especially in a competitive environment. The phenomenon of information asymmetry should be taken into account by economic entities to develop measures to minimize the negative impact of information asymmetry on the formation of financial results. In addition, asymmetric information affects market activity, which indirectly affects indicators of financial results. It is also worth considering that asymmetry in the distribution of information about the enterprise means that a potential investor, buyer, supplier, creditor, partner cannot clearly determine the vector of changes in the state of the enterprise. In view of this, business representatives today face the problem of not only identifying information asymmetry, but also developing effective tools to reduce the negative impact of asymmetric information on the results of business entities. As a result, finding and finding ways to overcome information asymmetry is a relevant topic for study.Документ Бренд роботодавця підприємств харчової промисловості(2022) Драган, Олена Іванівна; Соломка, Ольга Миколаївна; Мазник, Ліана ВалеріївнаУ статті досліджуються питання, пов’язані з формуванням бренду роботодавця підприємств харчової промисловості для підтримання ділової репутації та подальшого залучення і розвитку співробітників. Встановлено, що побудова міцного бренду роботодавця є актуальним завданням будь-якого підприємства в умовах посилення конкурентної боротьби за висококваліфікований персонал. Окреслено конкурентні переваги, практики формування і просування бренду роботодавця підприємств харчової промисловості на прикладі компаній Nestle, Roshen, PepsiCo Україна, які вкладають серйозні ресурси у розвиток та підтримку власних HR-брендів.. Виокремлено складові успішного бренду (іміджу) роботодавця для трьох категорій персоналу (студенти та випускники, висококваліфіковані професіонали, інші категорії персоналу). За результатами дослідження визначено, що бренд роботодавця є довгостроковим ресурсом для підприємств харчової промисловості і складним завданням для HR-менеджерів компаній. The questions related to the forming of employer brand of enterprises of food industry for maintenance of business reputation and further engage and development of employees are investigated in the article. Today it is not enough material motivation for workers, additionally pulled out requirement to the development, management, certification, prosperity on international standards, participating in projects, and ratings. The construction of strong employer brand is the actual task of any enterprise in the conditions of competitive activity strengthening for highly skilled personnel is set. Key companies that work in the field of employer brand research are distinguished. The modern international and Ukrainian rating of the best employers that measure the companies’ attractiveness from the point of view of employment is analyzed. The major factors of choice by the search of company-employer, in particular stability of company at the market, financial possibility of company, its social responsible position, corporate culture and others are distinguished. Comparison of criteria of choosing employer for youth and for experience specialists is conducted. Competitive edges, practices of forming and advancements of employer brand of enterprises of food industry, are outlined on the example of companies such as Nestle, Roshen, PepsiCo Ukraine, that engage serious resources in development and support of their own HR-brands. At image forming, it is necessary to consider its constituents, as moral values, advertisement sphere, packing material, location and situation in office, personnel dress code, firm’s name, forms of firm, business cards, packages and other is offered in the article. The constituents of successful brand (image) of employer for three categories of personnel (students and graduating students, highly skilled professionals, other categories of personnel) are distinguished. On the results of the research, it is considered that employer brand is a long-term, strategic resource for the enterprises of food industry, and the search of highly skilled specialists is permanent continuous and difficult task for HR-managers of companies.Документ Determination of the Company's Value under the Influence of Various Factors(2021) Ignatyuk, Anzhela; Dikiy, Alexander; Shevtsiv, Liubov; Petlenko, Yuliia; Klymash, Nataliia; Zaitsev, OleksandrThe authors studied and analyzed various concepts and approaches to company value management. They described the advantages and disadvantages of the leading traditional approaches to assessing the value of an enterprise and proposed a model of the dynamics of the company's value, taking into account the ownership structure, explaining the mechanism of the influence of the company's ownership structure on the capital structure. Using an example, we examined the change in the company's value by individual factors and identified which factors have the most significant positive and negative impact.Документ Механізм та етапи ухвалення рішення по злиттю або поглинанню компаній(2011) Македон, Вячеслав ВладиславовичСтаттю присвячено питанню формування чітких етапів планування та реалізації угоди злиття або поглинання у корпоративній практиці. Запропоновано організаційний механізм ухвалення рішення про підготовку до інтеграції та визначено можливі схеми проведення корпоративної реструктуризації у післяінтеграційний період.Документ Analysis of the labor conflict level and employees behave in conflict situations(2019) Volodchenkova, Daryna; Volodchenkova, NataliaThe data of the result of research of the factors that cause the occurrence of labor disputes (conflicts) in the company are presented in the work. Improvement of the classification of objective and subjective reasons for the emergence of elective labor disputes (conflicts) will enable employees of the company to choose proper methods for managing conflict situations, which are characterized by the above types of objective and subjective reasons.Документ Домінанти розвитку логістичної діяльності підприємства(2018) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Лепіхова, Анна ІгорівнаРозглянуто теоретичні засади логістичної діяльності підприємства. Досліджено поняття «логістична діяльність підприємства». Зазначено, що ефективність логістичної діяльності залежить від широкого спектру чинників і характеризується певними особливостями як на окремо взятих підприємствах, так і у різних галузях. Описано ринок, на якому працює виробниче підприємство ПАТ «Квазар». Наведено асортимент продукції та перелік послуг, що надає підприємство. Проаналізовано логістичну діяльність досліджуваного підприємства з точки зору її складових. Визначено домінанти розвитку логістичної діяльності ПАТ «Квазар». Підкреслено, що роль логістичної діяльності в життєдіяльності виробничого підприємства дуже велика. Визначено проблеми, які заважають підвищенню ефективності логістичної діяльності на підприємстві та запропоновано низку заходів щодо удосконалення логістичної діяльності ПАТ «Квазар», що дозволить підприємству оптимізувати логістичні витрати та допоможе досягнути вищого рівня конкурентоспроможності на ринку.Документ Ланцюги та стадії життєвого циклу якості продукції(2015) Григорців, Михайло ВолодимировичПриведення складових якості у відповідність до потреб споживачів, для забезпечення виготовлення продукції високої якості, полягає у забезпеченні якості цілей, планування, проектування, виконання, експлуатації, після продажного обслуговування і якості утилізації. В зв’язку з цим у статті запропоновано ланцюги якості та стадії життєвого циклу продукції, що впливають на якість кінцевої продукції. Bringing quality components to the needs of consumers for manufacturing high quality products is to provide quality goals, planning, design, implementation, maintenance, after-sale service and quality regulations. In this regard, the paper proposes chain quality and stage of the product life cycle, affecting the quality of the final product.Документ Особливості застосування концепції Six Sigma в управлінні фінансово-економічними результатами підприємства(2014) Арич, Михайло ІвановичУ статті розглянуто розроблені особливості управління фінансово-економічними результатами діяльності підприємств на основі концепції вдосконалення управління Six Sigma. Досліджено структурні елементи реалізовано концепції оптимізації управління фінансово-економічними результатами. In the article the features developed management of financial and economic performance of the company based on the concept of improving the management of Six Sigma. Structural elements of the concept implemented to optimize the management of financial and economic results.Документ Стартап як нова форма ведення бізнесу(2013) Чазов, Євген ВолодимировичУ статті наведено визначення стртапу, проаналізовано основні відмінності стартапу від звичайних форм ведення підприємницької діяльності. Наведено різні підходи до визначення стадій розвитку страртапу та досліджено один з підходів, за яким виділяють шість стадій розвитку стартапу: посівну, страртап, раннє зростання, розширення, проміжна стадія та вихід. Аналіз наведений стадій розвитку проведено на прикладі соціальної мережі Facebook. Також, в статті, наведено основні напрямки реалізації державної підтримки підприємництва, які будуть сприяти розвитку страртапу в Україні.Документ Механізм забезпечення конкурентоспроможності підприємства(2012) Данькевич, Олександр ГригоровичСтаттю присвячено дослідженню поняття та механізму управління конкурентоспроможністю підприємств. Розглянуто основні трактування конкурентоспроможності підприємства. Досліджено фактори, що забезпечують формуван-ня ефективної конкурентоспроможності підприємств в ринкових умовах. Визна-чено шляхи та методи підвищення конкурентоспроможності підприємства, ме-ханізму забезпечення конкурентоспроможності підприємства. The article investigates the concept of competitiveness and the management mechanism of enterprises. Considered the basic interpretation of the competitiveness of enterprises. The factors that ensure the formation of an effective competitiveness of enterprises in market conditions. Are certain the ways and methods of improving the competitiveness of enterprises.