Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження раціональних характеристик шредера для подрібнення полімерних виробів
    (2019) Якимчук, Микола Володимирович; Валіулін, Геннадій Раіфович; Мироненко, Світлана Михайлівна; Якимчук, Владислав Миколайович
    У статті наведено результати досліджень характеристик роботи однороторного шредера для вторинного подрібнення полімерних виробів при різних режимах експлуатації, запропоновано методику визначення раціональних параметрів елементів конструкції його приводу. На основі отриманих аналітичних результатів досліджень розроблено та виготовлено модернізовану експериментальну установку шредера. Під час проведення експериментальних досліджень встановлено вплив зовнішніх факторів на ефективність подрібнення та характеристику роботи електродвигуна. Визначено вплив товщини полімерного матеріалу та його густини на зміну потужності привода. Результати досліджень представлені у вигляді критеріального рівняння. One of the first processing operations of recycling polymer products is grinding. Prospective equipment for the processing of polymers is “shredders”. Analysis of domestic and foreign structures of shredders has shown that such devices are poorly investigated equipment for optimization of grinding efficiency and reduction of energy consumption. The article presents the results of investigations of the characteristics of the work of a single-rotor shredder for secondary crushing of polymer products at different operating modes, a method for determining the rational parameters of the elements of the design of its drive. On the basis of the analysis of the results of analytical and experimental studies, graphical dependences of the shredder power change on time were obtained. It is established that the average power difference of a shredder drive at rotation of a shaft in the range from 18 to 27 rpm makes up 35% in favor of smaller revolutions. To determine the identity of the shredder’s work, an experimental installation was developed and manufactured. The recording device for technological and kinematic indices during the study was a personal computer, and the instant indicators of the corresponding characteristics with the help of the developed program were obtained in the form of charts. To analyze the adequacy of the mathematical model of shredding products from polymers to real processes, a full-featured experiment was conducted. The results of the research received a mathematical-statistical equation for determining the power of a shredder drive. The results can be recommended for use when designing new shredder samples.
  • Ескіз
    Документ
    Domestic market of confectional products in the aspect of general world development trends
    (2020) Strashynska, Larysa; Nуkonenko, Andrii
    The article analyzes the domestic market of confectionery products. It is emphasized that companies are experiencing strong internal competition that is associated with a decline in exports. The main groups of enterprises that produce confectionery are identified and their specificities are characterized. It is noted that in today's conditions confectioners compete for the customer in proven ways - reducing the cost and reducing the production of unprofitable products. It is emphasized that domestic production is the main source of market supply formation at present. Possibilities and ratings of leading market operators are presented. The dynamics of production and export of confectionery products during 2011-2018, as well as their production and export in the range of assortment groups are analyzed. It is emphasized that Ukrainian exporters do not fully exploit the potential of foreign trade with EU countries, since the European confectionery market is quite saturated and exporters are faced with the problem of access to Ukrainian products on the shelf of European trading networks. Further analysis of the trends of the confectionery market was carried out on the basis of consumer preferences research. It has been determined that the structure of demand for confectionery products is undergoing dramatic changes due to the trend of healthy eating. It is noted that the development of the global nutraceutical market is a steady trend, which generates new consumer benefits, which in turn contribute to the formation of a new culture of food consumption. So functional sweets have pretty good prospects. It is emphasized that in order to realize their opportunities to be successful, competitive in today's market, for rapid and flexible response to consumer changes, owners of confectionery brand need complex technological solutions. Therefore, manufacturers need to place clear emphasis on those moments of the technological process that will make the finished confectionery product to demanded end consumers, which in turn will increase their loyalty to the brand in the conditions of formation of a new culture of consumption of confectionery products. У статті проаналізовано вітчизняний ринок кондитерських виробів. Наголошено, що серед компаній спостерігається потужна внутрішня конкуренція, яка пов’язана із скороченням експорту. Визначено основні групи підприємств, які виробляють кондитерські вироби, та охарактеризовано їх специфіку. Зауважено, що в сучасних умовах кондитери змагаються за клієнта перевіреними шляхами – зниженням вартості і скороченням виробництва нерентабельної продукції. Наголошено, що головним джерелом формування пропозиції на ринку на теперішній час залишається вітчизняне виробництво. Подано можливості й рейтинги провідних операторів ринку. Проаналізовано динаміку виробництва й експорту кондитерських виробів протягом 2011-2018 рр., а також їх виробництво й експорт в розрізі асортиментних груп. Наголошено, що українські експортери не повною мірою використовують потенціал зовнішньої торгівлі з країнами ЄС, оскільки кондитерський ринок Європи є досить насиченим і експортери стикаються з проблемою доступу української продукції на полиці європейських торговельних мереж. Подальший аналіз напрямків розвитку кондитерського ринку було проведено на основі досліджень споживчих уподобань. Визначено, що у структурі попиту на кондитерські вироби відбуваються кардинальні зміни під дією тренду здорового харчування. Зазначено, що розвиток світового ринку нутріцевтиків становить стійкий тренд, що формує нові споживчі переваги, які в свою чергу, сприяють формуванню нової культури споживання харчових продуктів. Отже, у функціональних солодощів є досить гарні перспективи. Наголошено, що для реалізації своїх можливостей бути успішними, конкурентними на сучасному ринку, для швидкого і гнучкого реагування на споживчі зміни, власникам брендів кондитерського ринку необхідні комплексні технологічні рішення. Отже, виробникам необхідно розставити чіткі акценти на тих моментах технологічного процесу, які зроблять готовий кондитерський продукт затребуваним кінцевим споживачам, що в свою чергу посилить їх лояльність до бренду в умовах формування нової культури споживання кондитерської продукції.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові дослідження споживчих переваг придбання кондитерських виробів з їстівним покриттям
    (2019) Чорна, Анастасія Іванівна; Роботько, Анастасія Юріївна
    У статті проаналізовано розроблені види їстівного покриття для різних кондитерських виробів і доцільність їх використання. Визначено споживчі переваги під час придбання кондитерських виробів з їстівним покриттям та конкурентоспромжність порівняно з виробами в полімерній упаковці. Наведено результати маркетингових досліджень попиту на кондитерські вироби із розробленим їстівним покриттям анкетуванням респондентів.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження смакових вподобань споживачів молочних продуктів
    (2017) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Войтович, Наталія Юріївна
    Стаття присвячена розгляду смакових вподобань споживачів молочних продуктів, зокрема, заквасок. Запропоновано проведення фокус-дегустації та наведено її результати. Визначено сенсорні сильні та слабкі сторони досліджуваних зразків продукції. Використано один з методів дегустаційного аналізу задля уточнення споживчих властивостей продукту. Сформована панель дескрипторів та здійснено кількісне оцінювання інтенсивності окремих властивостей продукту. Побудовано смаково-ароматичні портрети продукції, яка досліджувалася. The article is devoted to consideration taste preferences of consumers dairy products, in particular starter cultures. The proposed conducting focus-tasting and are given the its results. Determined the sensory strengths and weaknesses of the studied samples of products. Used one of the method of the tasting analysis of clarify for consumer properties of the product. The formed a panel the descriptors and carried out a quantitative assessment of intensity of certain properties of the product. Built taste aromatic portraits of products, which were investigated.
  • Ескіз
    Документ
    Споживчі переваги продукції як чинник конкурентоспроможності в кондитерській промисловості
    (2004) Закревська, Людмила Миколаївна
    В статті проведено оцінку споживчих переваг кондитерських виробів, досліджено структуру українського шоколадного ринку та виявлено причини її зміни в 2002-2003 рр. This paper evaluated consumer preferences of confectionery, the structure of Ukrainian chocolate market and identified the causes of change in 2002-2003.