Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Long-range directions for strengthening the competitiveness of confectionery enterprises in Ukrаine(2019) Strashynska, LarysaThe article defines the essence of the competitiveness of food products from the point of view of both the manufacturer and the consumer, and also focuses on the main factors influencing the competitiveness of products. The level of perception of food products by consumersis analyzed and the main groups of domestic products by the level of competitiveness are distinguished - a group of competitive products, a group of products of long-range competitiveness and a group of products with a low prospect of competitiveness. The domestic market of confectionery products was investigated by volume of production and consumption, and the main factors of demand reduction were revealed. The structure of export of confectionery products by commodity groups is considered and the share of export regions is determined. У статті визначено сутність конкурентоспроможності продовольчих товарів з точки зору як виробника, так і споживача, а також акцентовано увагу на основних чинниках, що впливають на конкурентоспроможність продукції. Проаналізовано рівні сприйняття споживачами конкурентоспроможності продовольчої продукції та виокремлено основні групи вітчизняної продукції за рівнем конкурентоспроможності – групу конкурентоспроможної продукції, групу продукції перспективної конкурентоспроможності і групу продукції з низькою перспективою створення конкурентоспроможності. Досліджено вітчизняний ринок кондитерських виробів за обсягами виробництва та споживання та виявлено основні чинники зниження попиту. Розглянута структура експорту кондитерських виробів за товарними групами та визначено частки регіонів експорту.Документ Визначення споживчої вартості комбінованих м`ясопродуктів(2003) Пасічний, Василь МиколайовичУ цій статті наведено приклад розрахунку споживчої вартості та результати обрахунку групи паштетних, варених і варено-копчених ковбас за алгоритмом рангового оцінювання комбінованих м`ясопродуктів, а також дано аналіз запропонованого нижче методу комплексного рангового оцінювання харчових продуктів і, зокрема, комбінованих м’ясопродуктів заданого хімічного складу. This article provides an example of calculating the use value and the results of the calculation by group paste, boiled and boiled-smoked sausages by estimation algorithm combined meat products, as well as an analysis of the proposed method is integrated comprehensive rank evaluation of food and, in particular, the combined meat products given chemical composition.Документ Peculiarities of values commodity control(2002) Artyukh, Tatiana; Indutny, Vladimir; Tyutchenko, E.The article deals with the problems of expertise evaluation of values, that are very specific goods; their consumer value is defined first of all, by scientific, historical and cultural meaning, art value that goes back to traditions of their usage. В статті наведено аналіз сучасного стану оцінки якості та експертизи, культурних цінностей.Документ Споживча цінність як складова процесу ціноутворення(2012) Сологуб, Олена Петрівна; Соломянюк, Наталія МиколаївнаМетою статті є дослідження споживчої цінності як складової процесу ціноутворення, аналіз елементів ланцюга споживчої цінності та можливих механізмів, що їх формують.