Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Дидактичні принципи, умови і закономірності фундаменталізації навчання студентів
    (2014) Шатковська, Галина Іванівна
    Критеріями ефективності фундаменталізації навчання студентів є його методологізація, інтелектуалізація, проблематизація, креатизація, інформатизація та комп’ютеризація, а також діалогізація. Теоретичне й експериментальне дослідження дозволило виявити систему дидактичних умов, що забезпечують творчу самореалізацію студентів у “відкритті” системи фундаментального теоретико-методологічного знання, оволодінні системою методів теоретичного пізнання, а також у формуванні індивідуального особистісно значущого фундаментального освітнього простору.
  • Ескіз
    Документ
    Фундаментальність як тенденція і головна умова удосконалення професійної освіти
    (2016) Шатковська, Галина Іванівна
    У статті розглянуто деякі особливості фундаменталізації професійної освіти та її компоненти: теорію методології освіти, цілі освіти, зміст освіти, процес навчання (методи, форми, прийоми) та організаційної системи. Some peculiarities of professional education fundamentalization are considered of all its components: theory of education methodology, education purposes, education connotations, education process (methods, forms, expedients) and organizational system.
  • Документ
    Роль физической культуры в формировании психологических и физических качеств учащихся.
    (2017) Коляденко, Светлана Ананьевна
    Студенческий возраст характеризуется усиленной работой над формированием своей личности, выработкой стиля поведения. Это период поиска молодыми людьми ответов на разнообразные нравственно-этические, эстетические, научные, общекультурные, политические и другие мировоззренческие вопросы. Занятия по физическому воспитанию студентов вузов являются эффективным средством не только физического совершенствования, но и развития таких психологических качеств студентов, как внимание, оперативное мышление, а также волевого поведения в условиях напряженного умственного труда.
  • Ескіз
    Документ
    И. Кант и современные социальные ценности
    (2005) Павлов, Валерий Лукьянович
    Базовые положения философского учения И. Канта рассматриваются сквозь призму современных социальных ценностей. Особое внимание уделяется феноменам разума, моральной ответственности, мира, свободы, правового государства. The article discusses the basic provisions of the philosophical doctrine of I. Kant through contemporary social values. Particular attention is paid to the phenomena of reason, moral responsibility, peace, freedom, rule of law.
  • Ескіз
    Документ
    Інтелектуальна культура як складова інноваційної культури для інноваційного розвитку організації
    (2013) Драган, Олена Іванівна
    В статті розглянуто сутність поняття «інтелектуальна культура» та її значення для інноваційного розвитку організації. Запропоновано місце інтелектуальної культури в організаційній і інноваційній культурі та вплив на культуру особистості. Запропоновано складові інтелектуальної культури в інтерактивному інформаційному середовищі. The paper considers the essence of the concept of "intellectual culture" and its implications for innovation development organization. A place of intellectual culture and organizational innovation culture and influence on culture. A component of intellectual culture in an interactive information environments.