Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Практика копірайтингу та візуалізації у екологічному і етичному маркетингу(2022) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурський, Валерій ОлександровичУ статті розглядаються практичні підходи та приклади маркетингових комунікацій в аспекті екологічного й етичного маркетингу. Екологічний маркетинг розглядається як впровадження принципів «еко-френдлі» у маркетингову та виробничу політику підприємства, включаючи натуральність, корисність товарів, екологічність виробництва, упаковки, акцент на екологічності пропозиції у рекламних кампаніях. Етичний маркетинг – досить широке поняття, втім у даній статті розглядається аспект «Круелті-фрі», тобто етичне ставлення до живих істот на всіх етапах виробництва та реалізації продукції: недопущення вівісекції, забезпечення належних умов утримання тварин у відповідності до їх потреб, вільний вигул тощо. Маркетингові комунікації в аспекті екологічної й етичної відповідальності пропонується поділяти на дві групи: комерційні та некомерційні. Некомерційні комунікації (соціальна реклама) створюють базу для попиту на товари «еко-френдлі» та «круелті-фрі», тоді як комерційні маркетингові комунікації допомагають фірмі-виробнику чи ритейлеру позиціонувати себе як екологічно-відповідального суб’єкта господарювання, підкреслювати відповідну цінність своєї пропозиції, а також сприяти усвідомленню людиною екологічних цінностей як сучасного тренду. Комерційні і некомерційні комунікації разом допомагають досягти таких цілей як формування правильних потреб, екологічної відповідальності та раціонального споживання, а також стимулювання попиту на відповідні товари. У обох видах комунікацій значна роль належить копірайтингу та візуальним ефектам. Правильно підібрана сукупність вербальних та невербальних компонентів, розуміння психології сприйняття кольорів, шрифтів та прийомів композиції допомагає краще донести комунікативне повідомлення до цільової аудиторії, сформувати правильні цінності та підкреслити відповідне позиціонування фірм-виробників. The article considers practical approaches and examples of marketing communications in the aspect of ecological and ethical marketing. Environmental marketing is considered as the implementation of the principles of "eco-friendly" in the marketing and production policy of the enterprise, including naturalness, usefulness of goods, environmental friendliness of production, ecological packaging and emphasis on environmental friendliness in advertising campaigns. Ethical marketing is a fairly broad concept, but this article discusses the aspect of "Cruelty-free", such as ethical treatment of living beings at all stages of production and sale: prevention of vivisection, ensuring proper conditions for keeping animals in accordance with their needs, free walking, etc. It is proposed to divide marketing communications in the aspect of ecological and ethical responsibility into two groups: commercial and non-commercial. Non-commercial communications (social advertising) create a basis for demand for "eco-friendly" and "cruelty-free" goods, while commercial marketing communications help the manufacturer or retailer to position itself as an environmentally responsible business entity, emphasize the value of its proposals, as well as to promote human awareness of environmental values as a modern trend. Commercial and non-commercial communications together help to achieve such goals as the formation of the right needs, environmental responsibility and rational consumption, as well as stimulating demand for relevant goods. Copywriting and visual effects play a significant role in both types of communications. Practical examples of the use of verbal and nonverbal techniques in commercial marketing communications and social advertising are analyzed. In particular, the methods of copywriting and visualization were studied on the example of the brand block of the Vega-Market store, the MotherFarm eco-farm, some methods of advertising text of the official MotherFarm website, as well as communication components of one of MotherFarm's products. Visual and textual effects of social environmental advertising posted on the social network page of the EcoVida Imbituba store are analyzed. Properly selected set of verbal and nonverbal components, understanding the psychology of color perception, fonts and techniques of composition helps to better convey the communicative message to the target audience, form the right values and emphasize the appropriate positioning of manufacturers.Документ The usage of marketing approaches in the activities management of Ukrainian higher educational institutions(2019) Romanovskyi, Оleksandr; Strashynska, Larysa; Bevzo, HalynaThe main tasks and priorities of higher education development at the present stage of development are considered and the necessity of using marketing approaches in the management of higher education institutions (HEIs) is substantiated. The main means of marketing communications of the HEIsare analyzed and the priorities of the use of exhibition events are determined, which provides the possibility of personal contact with future consumers of educational services. Розглянуто основні завдання та пріоритети розвитку вищої освіти на сучасному етапі розвитку та обґрунтовано необхідність використання маркетингових підходів в управлінні діяльністю закладів вищої освіти (ЗВО). Проаналізовано основні засоби маркетингових комунікацій ЗВО та визначено пріоритети використання виставкових заходів, що забезпечує можливість особистого контакту із майбутніми споживачами освітніх послуг.Документ Адаптаційна система інтегрованих маркетингових комунікацій (АС ІМК)(2011) Соломянюк, Наталія Миколаївна; Молдаховська, Ю. В.Розглянуто основи формування гнучкої структури маркетингових комунікацій, розкрито поняття адаптаційної системи інтегрованих маркетингових комунікацій, як механізму взаємодії підприємства із зовнішнім середовищем та споживачами. The basics of forming a flexible structure marketing communications disclosed concept adapted system of integrated marketing communications company as a mechanism of interaction with the environment and consumers.Документ Шляхи подолання рекламної кризи для підприємств харчової промисловості(2009) Безпалько, Олена Вікторівна; Скригун, Наталія ПетрівнаРозглянуто питання доцільності використання різних засобів маркетингових комунікацій для підприємств харчової промисловості з урахуванням перенасичення рекламного ринку та непростого економічного становища, що склалося останнім часом в країні.Документ Методичне забезпечення оцінки ефективності комплексу просування послуг(2013) Страшинська, Лариса Володимирівна; Самонова, Тетяна БроніславівнаУ статті розглянуто теоретико-методологічні підходи щодо сутності маркетингових комунікацій та методичні підходи оцінки ефективності комплексу просування послуг. The article describes the theoretical and methodological approaches essence of marketing communications and methodical approaches assess efficiency of a complex promotion services.Документ Формування комплексу маркетингових комунікацій із врахуванням різного типу та рівня мотивації споживачів(2008) Скригун, Наталія Петрівна; Розумей, Світлана БорисівнаРозглянуто сутність комплексу маркетингових комунікацій та його елементи, обґрунтована необхідність врахування типу та рівня мотивації споживача при формуванні комунікаційного міксу, виокремлено типи споживачів з урахуванням рівня їх мотивації, що дозволяє розробляти ефективну стратегію просування товару. Essence of complex of marketing communications and his elements is considered, grounded necessity account of type and level motivation of consumer at forming of communication mix, the types of consumers are selected taking into account the level of their motivation, that allows to develop effective strategy advancement of product.Документ Планування персональних продаж в системі комунікаційного міксу підприємства(2013) Скригун, Наталія Петрівна; Чорноус, Людмила Василівна; Коннова, Любов ОлександрівнаУточнено сутність економічних категорій «персональний (особистий, прямий) продаж», показана його роль та значення в системі маркетингових комунікацій, наведено переваги прямого продажу. Виокремлено та деталізовано етапи процесу планування персонального продажу товарів підприємства задля підвищення ефективності його діяльності. The essence of economic categories is specified “personal (direct) sale”, its role and value in the system of marketing communication, the advantages of the direct sales are also given. Personal sale promotes creating and keeping long-term relationship with clients is proved because of increasing competition with the help of direct communication with a customer during products sale (work, services) is formed the group of loyal customers who are the most suitable and promising persons for future cooperation. The stages of planning process of the personal enterprise’s product sales for increasing its effectiveness are allocated and detailed.Документ Планування комунікаційного міксу як складової маркетингу(2013) Скригун, Наталія Петрівна; Розумей, Світлана Борисівна; Семененко, Катерина ЮріївнаРозглянуто сутність планування комунікаційного міксу як складової маркетингу. Уточнено та систематизовано етапи планування маркетингових комунікацій. Конкретизовано дії на кожному етапі планування просування продукції. It is described the essence of planning communication mix as part of marketing. It is clarified and systematized planning stages of marketing communications. It is overviewed the steps of planning promotion at every stage.Документ Маркетингові комунікації та просування продукції вітчизняних хлібопекарських підприємств на зовнішні ринки(2012) Тюха, Ірина ВолодимирівнаСтаттю присвячено вивченню теоретичних основ просування продукції та розробці практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності просування продукції підприємств хлібопекарської галузі на зовнішні ринки.