Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Вплив маркетингу на продажі в ресторанній індустрії
    (2024) Собін, Андрій Владиславович; Собін, Олексій Владиславович
    У статті проведено аналіз впливу маркетингових стратегій та інструментів на динаміку продажів у секторі ресторанного бізнесу. Підкреслено важливість інноваційного підходу до маркетингу, зокрема використання цифрових технологій, соціальних медіа, та маркетингу вражень. Детально розглядаються такі цифрові технології, як онлайн-маркетинг, використання соціальних медіа, мобільний маркетинг, SEO (пошукова оптимізація) та email-маркетинг. Проаналізовано, як ці інструменти впливають на підвищення видимості ресторанів, залучення нових клієнтів та покращення взаємодії з існуючими. Вказується на ефективність цих технологій у створенні маркетингових кампаній, що цілеспрямовано впливають на рішення клієнтів щодо відвідування ресторанів, тим самим підвищуючи продажі. Висвітлено впровадження моделі «5Р+1С» як новаторського підходу у маркетингу ресторанного бізнесу, щовключає традиційні елементи «4Р» (продукт, ціна, місце, просування) та додає до них важливість персоналу та сервісу у формуванні якісного клієнтського досвіду. Описано, як ця модель впливає на стратегії маркетингу, взаємодію з клієнтами та, в кінцевому рахунку, на збільшення продажів у ресторанному бізнесі. Проаналізовано різні маркетингові стратегії та їх вплив на динаміку продажів, особливо акцентовано увагу на розвиток маркетингу відносин та створення довготривалих зв’язків із клієнтами. Сформовані висновки про вплив маркетингових заходів на обсяг продажів у сфері ресторанного господарства, що доведено на основі таких ключових факторів: ефективні маркетингові стратегії збільшують обізнаність про ресторан, що призводить до зростання клієнтської бази;, міцний бренд сприяє створенню довіри та лояльності клієнтів; цільове просування і реклама залучають нових клієнтів, впливаючи на обсяги продажів, а маркетинг відносин допомагає утримувати існуючих клієнтів, забезпечуючи стабільний дохід та довгостроковий успіх
  • Ескіз
    Документ
    Структурно-механічні характеристики млинцевого тіста з порошком з капусти
    (2012) Євлаш, Вікторія Владленівна; Нєміріч, Олександра Володимирівна; Малафаєв, М. Т.; Гавриш, Андрій Володимирович; Тарасенко, Тетяна Анатоліївна
    У статті представлено результати досліджень структурно-механічних характеристик млинцевого тіста з капустяним порошком різної дисперсності. Визначено в’язкість млинцевого тіста за використання порошку з капусти різної дисперсності. The paper presents the research results of structural and mechanical properties of pancake dough with cabbage powder with different dispersion. The viscosity of pancake dough using cabbage powder with different dispersion has been determined.